Ocena stosowania zasad zarządzania jakością w firmie Miniprice.pl

master
dc.abstract.enIn this MA project is a try of presenting quality’s effect as the most important factor in company management. Main goal of this project is a chance of assessing how quality management impacts an organisation as whole. Realisation of goal needs confirmation hypothesis which says that quality management procedures can positively impact company management. quality of the services provided by the company. In order to have been given hypothesis confirmation a survey has been conducted questionairy form. The subject of this MA project has been selected based on the interest on the quality management subject, especially in B2B or B2C enviroment.This MA project consists of three thoretical chapters and two empirical once which present researches and conclusion of them. Chapter number one presents the history of quality management as well as its lods and definitions. Second chapter describes the history of Miniprice.pl company, and its activites scope as well as economic and bsiness background. The next part of this project – chapter numer three describes quality management rules in trade organisation. The next chapter presents research metodology. And the fifth part presents the research results and the conclusions. The conducted researches show that in Miniprice.pl company quality management procedures are not fully used. Miniprice.pl company should implement all eight quality management rules in order to increase quality of services provided as well as to impact positive management style.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy magisterskiej podjęto próbę ukazania wpływu jakości, a w szczególności zasad zarządzania jakością na zarządzanie przedsiębiorstwem. Głównym celem pracy jest ocena możliwości zastosowania zasad zarządzania jakością oraz ich wpływu na rozwój badanej organizacji. Realizacja celu pracy wymaga potwierdzenia hipotezy badawczej głoszącej, że stosowanie zasad zarządzania jakością może sprzyjać poprawie jakości zarządzania oraz wpływać na wzrost jakości świadczonych usług przez badaną organizację. W celu uzyskania odpowiedzi na postawioną w pracy hipotezę, przeanalizowano wyniki przeprowadzonych badań w formie ankiety. Temat pracy został wybrany ze względu na zainteresowanie tematyką zarządzania jakością, a w szczególności stosowaniem zasad zarządzania jakością w organizacji handlowej.Praca magisterska składa się, ze wstępu, trzech rozdziałów teoretycznych, oraz dwóch rozdziałów empirycznych, które były prezentacją przeprowadzonych badań i wniosków z badań. Prace podsumowuje zakończenie. W rozdziale pierwszym zaprezentowana została geneza zarządzania jakością, wybrane definicje jakości oraz narzędzia zarządzania jakością. W rozdziale drugim opisana została historia przedsiębiorstwa Miniprice.pl, jego struktura organizacyjna, zakres i obszar działalności, a także charakterystyka ekonomiczna. W rozdziale trzecim opisana została specyfika, każdej z zasad zarządzania jakością w organizacji handlowej. W rozdziale czwartym przedstawiono metodykę badań. Rozdział piąty to analiza wyników ankiety, a także wnioski jakie zostały wyciągnięte z przeprowadzonego badania. Na podstawie przeprowadzonych badań, stwierdzono, że w badanej organizacji zasady zarządzania jakością nie są w pełni stosowane. Organizacja powinna zastosować wszystkie osiem zasad zarządzania jakością w celu poprawy jakości zarządzania i wzrostu jakości świadczonych usług.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWawak, Tadeusz - 132557 pl
dc.contributor.authorŻurek, Patrycjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerAdamus, Wiktor - 102333 pl
dc.contributor.reviewerWawak, Tadeusz - 132557 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T12:50:51Z
dc.date.available2020-07-26T12:50:51Z
dc.date.submitted2015-07-08pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie jakością - kształcenie menedżerów jakościpl
dc.identifier.apddiploma-95838-186068pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/203352
dc.languagepolpl
dc.subject.ene-commerce – quality - quality management – rules of quality management - trade organizationpl
dc.subject.plhandel internetowy - jakość – organizacja handlowa - zasady zarządzania jakością - zarządzanie jakościąpl
dc.titleOcena stosowania zasad zarządzania jakością w firmie Miniprice.plpl
dc.title.alternativeEvaluation of application rules of quality management in Miniprice.pl companypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In this MA project is a try of presenting quality’s effect as the most important factor in company management. Main goal of this project is a chance of assessing how quality management impacts an organisation as whole. Realisation of goal needs confirmation hypothesis which says that quality management procedures can positively impact company management. quality of the services provided by the company. In order to have been given hypothesis confirmation a survey has been conducted questionairy form. The subject of this MA project has been selected based on the interest on the quality management subject, especially in B2B or B2C enviroment.This MA project consists of three thoretical chapters and two empirical once which present researches and conclusion of them. Chapter number one presents the history of quality management as well as its lods and definitions. Second chapter describes the history of Miniprice.pl company, and its activites scope as well as economic and bsiness background. The next part of this project – chapter numer three describes quality management rules in trade organisation. The next chapter presents research metodology. And the fifth part presents the research results and the conclusions. The conducted researches show that in Miniprice.pl company quality management procedures are not fully used. Miniprice.pl company should implement all eight quality management rules in order to increase quality of services provided as well as to impact positive management style.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy magisterskiej podjęto próbę ukazania wpływu jakości, a w szczególności zasad zarządzania jakością na zarządzanie przedsiębiorstwem. Głównym celem pracy jest ocena możliwości zastosowania zasad zarządzania jakością oraz ich wpływu na rozwój badanej organizacji. Realizacja celu pracy wymaga potwierdzenia hipotezy badawczej głoszącej, że stosowanie zasad zarządzania jakością może sprzyjać poprawie jakości zarządzania oraz wpływać na wzrost jakości świadczonych usług przez badaną organizację. W celu uzyskania odpowiedzi na postawioną w pracy hipotezę, przeanalizowano wyniki przeprowadzonych badań w formie ankiety. Temat pracy został wybrany ze względu na zainteresowanie tematyką zarządzania jakością, a w szczególności stosowaniem zasad zarządzania jakością w organizacji handlowej.Praca magisterska składa się, ze wstępu, trzech rozdziałów teoretycznych, oraz dwóch rozdziałów empirycznych, które były prezentacją przeprowadzonych badań i wniosków z badań. Prace podsumowuje zakończenie. W rozdziale pierwszym zaprezentowana została geneza zarządzania jakością, wybrane definicje jakości oraz narzędzia zarządzania jakością. W rozdziale drugim opisana została historia przedsiębiorstwa Miniprice.pl, jego struktura organizacyjna, zakres i obszar działalności, a także charakterystyka ekonomiczna. W rozdziale trzecim opisana została specyfika, każdej z zasad zarządzania jakością w organizacji handlowej. W rozdziale czwartym przedstawiono metodykę badań. Rozdział piąty to analiza wyników ankiety, a także wnioski jakie zostały wyciągnięte z przeprowadzonego badania. Na podstawie przeprowadzonych badań, stwierdzono, że w badanej organizacji zasady zarządzania jakością nie są w pełni stosowane. Organizacja powinna zastosować wszystkie osiem zasad zarządzania jakością w celu poprawy jakości zarządzania i wzrostu jakości świadczonych usług.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Wawak, Tadeusz - 132557
dc.contributor.authorpl
Żurek, Patrycja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Adamus, Wiktor - 102333
dc.contributor.reviewerpl
Wawak, Tadeusz - 132557
dc.date.accessioned
2020-07-26T12:50:51Z
dc.date.available
2020-07-26T12:50:51Z
dc.date.submittedpl
2015-07-08
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie jakością - kształcenie menedżerów jakości
dc.identifier.apdpl
diploma-95838-186068
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/203352
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
e-commerce – quality - quality management – rules of quality management - trade organization
dc.subject.plpl
handel internetowy - jakość – organizacja handlowa - zasady zarządzania jakością - zarządzanie jakością
dc.titlepl
Ocena stosowania zasad zarządzania jakością w firmie Miniprice.pl
dc.title.alternativepl
Evaluation of application rules of quality management in Miniprice.pl company
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available