Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Sponsoring jako instrument promocji na przykładzie klubu sportowego TS Wisły Kraków SA
Sponsoring as an instrument of promotion on the example of the sport club TS Wisła Kraków SA
MARKETING – PROMOCJA – SPONSORING – SPORT
MARKETING – PROMOTION – SPONSORSHIP – SPORT
Praca zawiera zagadnienia z zakresu sponsoringu sportowego na przykładzie TS Wisły Kraków SA. Zdecydowano się na ten temat ze względu na istotność problemu i wpływ tej organizacji sportowej na społeczeństwo małopolski, a także ze względu na niewielką ilość danych na temat sponsoringu sportowego w Polsce. Celem pracy jest charakterystyka i ocena działań sponsoringowych klubu sportowego Wisła Kraków. Dane zawarte w rozdziale badawczym odwołują się do odpowiedzi kibiców klubu w zakresie ich wiedzy o działalności sponsoringowej. Poruszony został również temat Sponsorów i zostali oni scharakteryzowani pod względem prowadzonej działalności oraz współpracy z Wisłą Kraków. Praca obejmuje również analizę danych otrzymanych od Wisły Kraków z zakresu wartości ekspozycji reklamowych konkretnych marek współpracujących z klubem. Dzięki zgłębieniu literatury dotyczącej promocji oraz sponsoringu sportowego udało się scharakteryzować działania klubu oraz zrealizować cele pracy magisterskiej.
The study took up issues of sports sponsorship on the example of TS Wisła Kraków SA. This topic was decided upon due to the significance of the problem and the impact of this sports organisation on the society of Malopolska, as well as due to the scarcity of data on sports sponsorship in Poland. The aim of the study was to characterise and evaluate the sponsorship activities of the Wisła Kraków sports club. The data included in the research chapter refers to the responses of the club's stakeholders regarding their knowledge of sponsorship activities. The topic of Sponsors was also addressed and they were characterised in terms of their activities and cooperation with Wisła Kraków. The thesis also includes an analysis of data received from Wisła Kraków on the value of advertising exposure of specific brands cooperating with the club. By exploring the literature on promotion and sports sponsorship, it was possible to characterise the club's activities and achieve the objectives of the thesis.
dc.abstract.en | The study took up issues of sports sponsorship on the example of TS Wisła Kraków SA. This topic was decided upon due to the significance of the problem and the impact of this sports organisation on the society of Malopolska, as well as due to the scarcity of data on sports sponsorship in Poland. The aim of the study was to characterise and evaluate the sponsorship activities of the Wisła Kraków sports club. The data included in the research chapter refers to the responses of the club's stakeholders regarding their knowledge of sponsorship activities. The topic of Sponsors was also addressed and they were characterised in terms of their activities and cooperation with Wisła Kraków. The thesis also includes an analysis of data received from Wisła Kraków on the value of advertising exposure of specific brands cooperating with the club. By exploring the literature on promotion and sports sponsorship, it was possible to characterise the club's activities and achieve the objectives of the thesis. | pl |
dc.abstract.pl | Praca zawiera zagadnienia z zakresu sponsoringu sportowego na przykładzie TS Wisły Kraków SA. Zdecydowano się na ten temat ze względu na istotność problemu i wpływ tej organizacji sportowej na społeczeństwo małopolski, a także ze względu na niewielką ilość danych na temat sponsoringu sportowego w Polsce. Celem pracy jest charakterystyka i ocena działań sponsoringowych klubu sportowego Wisła Kraków. Dane zawarte w rozdziale badawczym odwołują się do odpowiedzi kibiców klubu w zakresie ich wiedzy o działalności sponsoringowej. Poruszony został również temat Sponsorów i zostali oni scharakteryzowani pod względem prowadzonej działalności oraz współpracy z Wisłą Kraków. Praca obejmuje również analizę danych otrzymanych od Wisły Kraków z zakresu wartości ekspozycji reklamowych konkretnych marek współpracujących z klubem. Dzięki zgłębieniu literatury dotyczącej promocji oraz sponsoringu sportowego udało się scharakteryzować działania klubu oraz zrealizować cele pracy magisterskiej. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Zawartka, Marek | pl |
dc.contributor.author | Stefanek, Patryk | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.contributor.reviewer | Zawartka, Marek | pl |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T21:32:07Z | |
dc.date.available | 2023-06-28T21:32:07Z | |
dc.date.submitted | 2023-06-27 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie w turystyce i w sporcie | pl |
dc.identifier.apd | diploma-165812-307123 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313074 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | MARKETING – PROMOTION – SPONSORSHIP – SPORT | pl |
dc.subject.pl | MARKETING – PROMOCJA – SPONSORING – SPORT | pl |
dc.title | Sponsoring jako instrument promocji na przykładzie klubu sportowego TS Wisły Kraków SA | pl |
dc.title.alternative | Sponsoring as an instrument of promotion on the example of the sport club TS Wisła Kraków SA | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |