Planszowe gry szkoleniowe jako nowoczesne narzędzia rozwoju pracowników

master
dc.abstract.enThe aim of the present thesis is to present the board games-based training issues and to answer the question whether these ones are modern tools, which significantly influence on employee development. In the thesis, there are defined basic terms referring to the issue of devolopment, employee competencies and employee motivation. Next issue area concerns broadly defined training process, which consists of available tools and training methods and also preparation and proceeding of training. Afterwards the author has detailed the board games-based trainging and their last few years development, and also the process of creating mentioned games. The last part is the author's research, which aim was to confirm or reject hypothesis. The results and their analysis were presented in the last chapter.The thesis ends with the summary of the most important conclusions, bibliography and annex, in which the used research tools are presented.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy było przybliżenie tematyki planszowych gier szkoleniowych jak również znalezienie odpowiedzi na pytanie czy planszowe gry szkoleniowe są nowoczesnymi narzędziami, które w rzeczywisty sposób wpływają na rozwój pracowników.Przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z rozwojem i kompetencjami pracowniczymi jak również kwestie związane z motywowaniem pracowników. Kolejny poruszony zakres tematyczny dotyczył szeroko rozumianego procesu szkoleniowego w skład, którego wchodzą zarówno dostępne narzędzia i metody szkoleniowe jak również przygotowanie i przebieg samego procesu. Następnie w sposób szczegółowy zostały opisane planszowe gry szkoleniowe ich rozwój jaki nastąpił w przeciągu ostatnich lat oraz sam proces powstawania wspomnianych gier. Ostatnią część składową poniższej pracy stanowią badania własne autora, których celem było potwierdzenie bądź też zaprzeczeniem postawionej hipotezy badawczej. Wyniki jak również ich analiza zostały przedstawione w ostatnim rozdziale pracy.Praca kończy się podsumowanie najważniejszych wniosków, opisem bibliografii oraz aneksem w którym przedstawiono zastosowane narzędzie badawcze.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.contributor.authorTurska, Żanetapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T05:30:46Z
dc.date.available2020-07-25T05:30:46Z
dc.date.submitted2014-10-29pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie i doradztwo gospodarczepl
dc.identifier.apddiploma-91832-113635pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200015
dc.languagepolpl
dc.subject.enBOARD GAMES-BASED TRAINING - EMPLOYEE COMPETENCIES - EMPLOYEE DEVELOPMENT - TRAININGSpl
dc.subject.plKOMPETENCJE PRACOWNICZE - PLANSZOWE GRY SZKOLENIOWE -ROZWÓJ PRACOWNIKÓW -SZKOLENIApl
dc.titlePlanszowe gry szkoleniowe jako nowoczesne narzędzia rozwoju pracownikówpl
dc.title.alternativeBoard games training as a modern tool workers developmentpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the present thesis is to present the board games-based training issues and to answer the question whether these ones are modern tools, which significantly influence on employee development. In the thesis, there are defined basic terms referring to the issue of devolopment, employee competencies and employee motivation. Next issue area concerns broadly defined training process, which consists of available tools and training methods and also preparation and proceeding of training. Afterwards the author has detailed the board games-based trainging and their last few years development, and also the process of creating mentioned games. The last part is the author's research, which aim was to confirm or reject hypothesis. The results and their analysis were presented in the last chapter.The thesis ends with the summary of the most important conclusions, bibliography and annex, in which the used research tools are presented.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy było przybliżenie tematyki planszowych gier szkoleniowych jak również znalezienie odpowiedzi na pytanie czy planszowe gry szkoleniowe są nowoczesnymi narzędziami, które w rzeczywisty sposób wpływają na rozwój pracowników.Przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z rozwojem i kompetencjami pracowniczymi jak również kwestie związane z motywowaniem pracowników. Kolejny poruszony zakres tematyczny dotyczył szeroko rozumianego procesu szkoleniowego w skład, którego wchodzą zarówno dostępne narzędzia i metody szkoleniowe jak również przygotowanie i przebieg samego procesu. Następnie w sposób szczegółowy zostały opisane planszowe gry szkoleniowe ich rozwój jaki nastąpił w przeciągu ostatnich lat oraz sam proces powstawania wspomnianych gier. Ostatnią część składową poniższej pracy stanowią badania własne autora, których celem było potwierdzenie bądź też zaprzeczeniem postawionej hipotezy badawczej. Wyniki jak również ich analiza zostały przedstawione w ostatnim rozdziale pracy.Praca kończy się podsumowanie najważniejszych wniosków, opisem bibliografii oraz aneksem w którym przedstawiono zastosowane narzędzie badawcze.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.contributor.authorpl
Turska, Żaneta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.date.accessioned
2020-07-25T05:30:46Z
dc.date.available
2020-07-25T05:30:46Z
dc.date.submittedpl
2014-10-29
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie i doradztwo gospodarcze
dc.identifier.apdpl
diploma-91832-113635
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200015
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BOARD GAMES-BASED TRAINING - EMPLOYEE COMPETENCIES - EMPLOYEE DEVELOPMENT - TRAININGS
dc.subject.plpl
KOMPETENCJE PRACOWNICZE - PLANSZOWE GRY SZKOLENIOWE -ROZWÓJ PRACOWNIKÓW -SZKOLENIA
dc.titlepl
Planszowe gry szkoleniowe jako nowoczesne narzędzia rozwoju pracowników
dc.title.alternativepl
Board games training as a modern tool workers development
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
33
Views per month
Views per city
Warsaw
15
Krakow
3
Lodz
3
Wroclaw
3
Des Moines
1
Dobroszyce
1
Dublin
1
Zator
1

No access

No Thumbnail Available