Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Planszowe gry szkoleniowe jako nowoczesne narzędzia rozwoju pracowników
Board games training as a modern tool workers development
KOMPETENCJE PRACOWNICZE - PLANSZOWE GRY SZKOLENIOWE -ROZWÓJ PRACOWNIKÓW -SZKOLENIA
BOARD GAMES-BASED TRAINING - EMPLOYEE COMPETENCIES - EMPLOYEE DEVELOPMENT - TRAININGS
Celem niniejszej pracy było przybliżenie tematyki planszowych gier szkoleniowych jak również znalezienie odpowiedzi na pytanie czy planszowe gry szkoleniowe są nowoczesnymi narzędziami, które w rzeczywisty sposób wpływają na rozwój pracowników.Przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z rozwojem i kompetencjami pracowniczymi jak również kwestie związane z motywowaniem pracowników. Kolejny poruszony zakres tematyczny dotyczył szeroko rozumianego procesu szkoleniowego w skład, którego wchodzą zarówno dostępne narzędzia i metody szkoleniowe jak również przygotowanie i przebieg samego procesu. Następnie w sposób szczegółowy zostały opisane planszowe gry szkoleniowe ich rozwój jaki nastąpił w przeciągu ostatnich lat oraz sam proces powstawania wspomnianych gier. Ostatnią część składową poniższej pracy stanowią badania własne autora, których celem było potwierdzenie bądź też zaprzeczeniem postawionej hipotezy badawczej. Wyniki jak również ich analiza zostały przedstawione w ostatnim rozdziale pracy.Praca kończy się podsumowanie najważniejszych wniosków, opisem bibliografii oraz aneksem w którym przedstawiono zastosowane narzędzie badawcze.
The aim of the present thesis is to present the board games-based training issues and to answer the question whether these ones are modern tools, which significantly influence on employee development. In the thesis, there are defined basic terms referring to the issue of devolopment, employee competencies and employee motivation. Next issue area concerns broadly defined training process, which consists of available tools and training methods and also preparation and proceeding of training. Afterwards the author has detailed the board games-based trainging and their last few years development, and also the process of creating mentioned games. The last part is the author's research, which aim was to confirm or reject hypothesis. The results and their analysis were presented in the last chapter.The thesis ends with the summary of the most important conclusions, bibliography and annex, in which the used research tools are presented.
dc.abstract.en | The aim of the present thesis is to present the board games-based training issues and to answer the question whether these ones are modern tools, which significantly influence on employee development. In the thesis, there are defined basic terms referring to the issue of devolopment, employee competencies and employee motivation. Next issue area concerns broadly defined training process, which consists of available tools and training methods and also preparation and proceeding of training. Afterwards the author has detailed the board games-based trainging and their last few years development, and also the process of creating mentioned games. The last part is the author's research, which aim was to confirm or reject hypothesis. The results and their analysis were presented in the last chapter.The thesis ends with the summary of the most important conclusions, bibliography and annex, in which the used research tools are presented. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy było przybliżenie tematyki planszowych gier szkoleniowych jak również znalezienie odpowiedzi na pytanie czy planszowe gry szkoleniowe są nowoczesnymi narzędziami, które w rzeczywisty sposób wpływają na rozwój pracowników.Przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z rozwojem i kompetencjami pracowniczymi jak również kwestie związane z motywowaniem pracowników. Kolejny poruszony zakres tematyczny dotyczył szeroko rozumianego procesu szkoleniowego w skład, którego wchodzą zarówno dostępne narzędzia i metody szkoleniowe jak również przygotowanie i przebieg samego procesu. Następnie w sposób szczegółowy zostały opisane planszowe gry szkoleniowe ich rozwój jaki nastąpił w przeciągu ostatnich lat oraz sam proces powstawania wspomnianych gier. Ostatnią część składową poniższej pracy stanowią badania własne autora, których celem było potwierdzenie bądź też zaprzeczeniem postawionej hipotezy badawczej. Wyniki jak również ich analiza zostały przedstawione w ostatnim rozdziale pracy.Praca kończy się podsumowanie najważniejszych wniosków, opisem bibliografii oraz aneksem w którym przedstawiono zastosowane narzędzie badawcze. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Stępniewski, Jan - 132105 | pl |
dc.contributor.author | Turska, Żaneta | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Stępniewski, Jan - 132105 | pl |
dc.contributor.reviewer | Jedynak, Monika - 128511 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-25T05:30:46Z | |
dc.date.available | 2020-07-25T05:30:46Z | |
dc.date.submitted | 2014-10-29 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie i doradztwo gospodarcze | pl |
dc.identifier.apd | diploma-91832-113635 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200015 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | BOARD GAMES-BASED TRAINING - EMPLOYEE COMPETENCIES - EMPLOYEE DEVELOPMENT - TRAININGS | pl |
dc.subject.pl | KOMPETENCJE PRACOWNICZE - PLANSZOWE GRY SZKOLENIOWE -ROZWÓJ PRACOWNIKÓW -SZKOLENIA | pl |
dc.title | Planszowe gry szkoleniowe jako nowoczesne narzędzia rozwoju pracowników | pl |
dc.title.alternative | Board games training as a modern tool workers development | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |