Analiza narzędzi merchandisingu i ich wpływu na zachowania nabywcze konsumentów na przykładzie sieci Rossmann

master
dc.abstract.enThe thesis analyses the selected merchandising problems and their influence on the Rossmann’s female consumers. The first chapter describes the changes on the Polish retail market after 1989. In the second chapter, there were the issues of retail merchandising reviewed. The third chapter depicts the selected matters of perception processes and consumer’s buying behavior. The fourth chapter presents the results of the empirical studies. More than 200 women, who buy at Rossmann, were investigated in the survey report. The results of the research proved the given hypotheses.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy poddano analizie wybrane zagadnienia merchandisingu oraz ich wpływ na zachowania nabywcze klientek sieci Rossmann. Pierwszy rozdział przedstawia zmiany w handlu w Polsce po 1989 roku. W drugim rozdziale omówiono zagadnienia merchandisingu handlowego. Trzeci rozdział przedstawia wybrane zagadnienia dotyczące procesów spostrzegania i zachowań nabywczych konsumenta. Czwarty rozdział przedstawia wyniki badań empirycznych. Badaniem kwestionariuszowym objęto grupę ponad 200 kobiet dokonujących zakupów w sklepach Rossmann. Wyniki badań potwierdziły przyjęte hipotezy.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorSzymańska, Renatapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T14:54:09Z
dc.date.available2020-07-26T14:54:09Z
dc.date.submitted2015-07-08pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-97911-186796pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/205272
dc.languagepolpl
dc.subject.enconsumer – managing the consumer route – merchandising – Rossmannpl
dc.subject.plkonsument – merchandising – Rossmann – sterowanie ruchempl
dc.titleAnaliza narzędzi merchandisingu i ich wpływu na zachowania nabywcze konsumentów na przykładzie sieci Rossmannpl
dc.title.alternativeAnalysis of merchandising tools and theirs influence on the buying behavior on the example of Rossmann drugstore chainpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis analyses the selected merchandising problems and their influence on the Rossmann’s female consumers. The first chapter describes the changes on the Polish retail market after 1989. In the second chapter, there were the issues of retail merchandising reviewed. The third chapter depicts the selected matters of perception processes and consumer’s buying behavior. The fourth chapter presents the results of the empirical studies. More than 200 women, who buy at Rossmann, were investigated in the survey report. The results of the research proved the given hypotheses.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy poddano analizie wybrane zagadnienia merchandisingu oraz ich wpływ na zachowania nabywcze klientek sieci Rossmann. Pierwszy rozdział przedstawia zmiany w handlu w Polsce po 1989 roku. W drugim rozdziale omówiono zagadnienia merchandisingu handlowego. Trzeci rozdział przedstawia wybrane zagadnienia dotyczące procesów spostrzegania i zachowań nabywczych konsumenta. Czwarty rozdział przedstawia wyniki badań empirycznych. Badaniem kwestionariuszowym objęto grupę ponad 200 kobiet dokonujących zakupów w sklepach Rossmann. Wyniki badań potwierdziły przyjęte hipotezy.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Szymańska, Renata
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.date.accessioned
2020-07-26T14:54:09Z
dc.date.available
2020-07-26T14:54:09Z
dc.date.submittedpl
2015-07-08
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-97911-186796
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/205272
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
consumer – managing the consumer route – merchandising – Rossmann
dc.subject.plpl
konsument – merchandising – Rossmann – sterowanie ruchem
dc.titlepl
Analiza narzędzi merchandisingu i ich wpływu na zachowania nabywcze konsumentów na przykładzie sieci Rossmann
dc.title.alternativepl
Analysis of merchandising tools and theirs influence on the buying behavior on the example of Rossmann drugstore chain
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
102
Views per month
Views per city
Krakow
21
Warsaw
17
Wroclaw
10
Lodz
4
Poznan
4
Szczecin
4
Chełmno
3
Kurylowka
3
Bialystok
2
Bydgoszcz
1

No access

No Thumbnail Available