Ciemna strona influencer marketingu : zagrożenia i szkodliwe dla konsumentów następstwa nieetycznych zachowań influencerów

2024
book section
article
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania
dc.contributor.authorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.editorTwardzik, Małgorzata
dc.contributor.editorShulhina, Liudmyla
dc.date.accessioned2025-03-19T09:35:15Z
dc.date.available2025-03-19T09:35:15Z
dc.date.createdat2025-03-04T07:18:16Zen
dc.date.issued2024
dc.description.physical129-146
dc.identifier.bookweblinkhttps://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/13rbpfp/alma9914608741905606
dc.identifier.isbn978-83-8030-704-9
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/550417
dc.languagepol
dc.language.containerpol
dc.placeWarszawa
dc.publisherOficyna Wydawnicza SGH
dc.publisher.ministerialSzkoła Główna Handlowa w Warszawie
dc.rightsDodaję tylko opis bibliograficzny
dc.rights.licenceBez licencji otwartego dostępu
dc.subtypeArticle
dc.titleCiemna strona influencer marketingu : zagrożenia i szkodliwe dla konsumentów następstwa nieetycznych zachowań influencerów
dc.title.alternativeDark side of influencer marketing: the threats and harmful consequences of unethical influencer behaviour for consumers
dc.title.containerBezpieczeństwo konsumenta na rynku nowych technologii i wybranych rynkach usług
dc.typeBookSection
dspace.entity.typePublicationen
dc.affiliation
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania
dc.contributor.author
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.editor
Twardzik, Małgorzata
dc.contributor.editor
Shulhina, Liudmyla
dc.date.accessioned
2025-03-19T09:35:15Z
dc.date.available
2025-03-19T09:35:15Z
dc.date.createdaten
2025-03-04T07:18:16Z
dc.date.issued
2024
dc.description.physical
129-146
dc.identifier.bookweblink
https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/13rbpfp/alma9914608741905606
dc.identifier.isbn
978-83-8030-704-9
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/550417
dc.language
pol
dc.language.container
pol
dc.place
Warszawa
dc.publisher
Oficyna Wydawnicza SGH
dc.publisher.ministerial
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
dc.rights
Dodaję tylko opis bibliograficzny
dc.rights.licence
Bez licencji otwartego dostępu
dc.subtype
Article
dc.title
Ciemna strona influencer marketingu : zagrożenia i szkodliwe dla konsumentów następstwa nieetycznych zachowań influencerów
dc.title.alternative
Dark side of influencer marketing: the threats and harmful consequences of unethical influencer behaviour for consumers
dc.title.container
Bezpieczeństwo konsumenta na rynku nowych technologii i wybranych rynkach usług
dc.type
BookSection
dspace.entity.typeen
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
9
Views per month
Views per city
Krakow
1
Opole
1

No access

No Thumbnail Available