Autokreacja współczesnego pisarza. Twórczość Jerzego Pilcha

master
dc.abstract.enThe work is an attempt to analyze self-creation on the basis of contemporary Polish writers . A special place belongs to the work of Jerzy Pilch . The first part of the thesis relates to methods of self-creation . How much influence are the media and traditional forms of contact with the customer to build the image of the authors. The second part is an analysis of autocreation of Jerzy Pilch with a focus on the work of the author.pl
dc.abstract.plPraca jest analizą autokreacji na podstawie współczesnych pisarzy polskich. Szczególne miejsce zajmuje twórczość Jerzego Pilcha. Część pierwsza pracy dotyczy sposobów autokreacji autorów. Zbadano wpływ mediów oraz tradycyjnych form kontaktu z odbiorcą na budowanie wizerunku przez twórców. Cześć druga natomiast jest analizą autokreacji Jerzego Pilcha z nastawieniem na twórczość autora.pl
dc.affiliationWydział Polonistykipl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorHejmej, Andrzej - 128303 pl
dc.contributor.authorSzczurowska, Monikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WP4pl
dc.contributor.reviewerJuszczyk, Andrzej - 128568 pl
dc.contributor.reviewerHejmej, Andrzej - 128303 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T00:45:41Z
dc.date.available2020-07-27T00:45:41Z
dc.date.submitted2016-07-08pl
dc.fieldofstudyantropologiczno-kulturowapl
dc.identifier.apddiploma-108007-145341pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/214245
dc.languagepolpl
dc.subject.enAutocreation, create image, Jerzy Pilch, contemporary writerpl
dc.subject.plAutokreacja, tworzenie wizerunku wizerunku, Jerzy Pilch, pisarze współcześnipl
dc.titleAutokreacja współczesnego pisarza. Twórczość Jerzego Pilchapl
dc.title.alternativeAutocreation contemporary writer. The work of Jerzy Pilchpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work is an attempt to analyze self-creation on the basis of contemporary Polish writers . A special place belongs to the work of Jerzy Pilch . The first part of the thesis relates to methods of self-creation . How much influence are the media and traditional forms of contact with the customer to build the image of the authors. The second part is an analysis of autocreation of Jerzy Pilch with a focus on the work of the author.
dc.abstract.plpl
Praca jest analizą autokreacji na podstawie współczesnych pisarzy polskich. Szczególne miejsce zajmuje twórczość Jerzego Pilcha. Część pierwsza pracy dotyczy sposobów autokreacji autorów. Zbadano wpływ mediów oraz tradycyjnych form kontaktu z odbiorcą na budowanie wizerunku przez twórców. Cześć druga natomiast jest analizą autokreacji Jerzego Pilcha z nastawieniem na twórczość autora.
dc.affiliationpl
Wydział Polonistyki
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Hejmej, Andrzej - 128303
dc.contributor.authorpl
Szczurowska, Monika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WP4
dc.contributor.reviewerpl
Juszczyk, Andrzej - 128568
dc.contributor.reviewerpl
Hejmej, Andrzej - 128303
dc.date.accessioned
2020-07-27T00:45:41Z
dc.date.available
2020-07-27T00:45:41Z
dc.date.submittedpl
2016-07-08
dc.fieldofstudypl
antropologiczno-kulturowa
dc.identifier.apdpl
diploma-108007-145341
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/214245
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Autocreation, create image, Jerzy Pilch, contemporary writer
dc.subject.plpl
Autokreacja, tworzenie wizerunku wizerunku, Jerzy Pilch, pisarze współcześni
dc.titlepl
Autokreacja współczesnego pisarza. Twórczość Jerzego Pilcha
dc.title.alternativepl
Autocreation contemporary writer. The work of Jerzy Pilch
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available