SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU NA PRZYKŁADZIE GRUPY ŻYWIEC

master
dc.abstract.enThis paper considers corporate social responsibility (CSR) and is based on Grupa Żywiec example - one of the biggest Polish premium beer producers. This paper examines the corporate identity issue, refers to the CSR policy and provides the examples of actions taken in the socially responsible business. The main goal of this paper is to outline the influence made by running a responsible business on the corporate identity and the business functioning. The author mainly bases on the report released by Grupa Żywiec in 2013. The document consists the data of social, economic and environmental aspects.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca dotyczy społecznej odpowiedzialności biznesu zaprezentowanej na przykładzie Grupy Żywiec będącej jednym z głównych producentów piwa w Polsce. Praca porusza problematykę wizerunku firmy, odnosi się do teorii biznesu społecznie odpowiedzialnego oraz prezentuje przykłady praktyk stosowanych w przedsiębiorstwie. Celem pracy jest przedstawienie wpływu jakie wywiera prowadzenie przedsiębiorstwa według idei odpowiedzialnego biznesu na wizerunek oraz funkcjonowanie firmy. Opracowanie oparte jest na Raporcie wpływu Grupy Żywiec za rok 2013, który zawiera dane związane z wpływem związanym z działalnością firmy w wymiarze społecznym, ekonomicznym oraz środowiskowym.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDorczak, Roman - 127750 pl
dc.contributor.authorZąbek, Beatapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKołodziejczyk, Jakub - 129031 pl
dc.contributor.reviewerDorczak, Roman - 127750 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T16:36:18Z
dc.date.available2020-07-26T16:36:18Z
dc.date.submitted2015-09-21pl
dc.fieldofstudyzarządzanie organizacjami publicznymi i obywatelskimipl
dc.identifier.apddiploma-99690-167953pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/206853
dc.languagepolpl
dc.subject.enGrupa Żywiec, corporate social responsibility, corporate identity, sustainable developmentpl
dc.subject.plGrupa Żywiec, społeczna odpowiedzialność biznesu, wizerunek firmy, zrównoważony rozwójpl
dc.titleSPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU NA PRZYKŁADZIE GRUPY ŻYWIECpl
dc.title.alternativeCORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY ON THE EXAMPLE GRUPA ŻYWIECpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This paper considers corporate social responsibility (CSR) and is based on Grupa Żywiec example - one of the biggest Polish premium beer producers. This paper examines the corporate identity issue, refers to the CSR policy and provides the examples of actions taken in the socially responsible business. The main goal of this paper is to outline the influence made by running a responsible business on the corporate identity and the business functioning. The author mainly bases on the report released by Grupa Żywiec in 2013. The document consists the data of social, economic and environmental aspects.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca dotyczy społecznej odpowiedzialności biznesu zaprezentowanej na przykładzie Grupy Żywiec będącej jednym z głównych producentów piwa w Polsce. Praca porusza problematykę wizerunku firmy, odnosi się do teorii biznesu społecznie odpowiedzialnego oraz prezentuje przykłady praktyk stosowanych w przedsiębiorstwie. Celem pracy jest przedstawienie wpływu jakie wywiera prowadzenie przedsiębiorstwa według idei odpowiedzialnego biznesu na wizerunek oraz funkcjonowanie firmy. Opracowanie oparte jest na Raporcie wpływu Grupy Żywiec za rok 2013, który zawiera dane związane z wpływem związanym z działalnością firmy w wymiarze społecznym, ekonomicznym oraz środowiskowym.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dorczak, Roman - 127750
dc.contributor.authorpl
Ząbek, Beata
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kołodziejczyk, Jakub - 129031
dc.contributor.reviewerpl
Dorczak, Roman - 127750
dc.date.accessioned
2020-07-26T16:36:18Z
dc.date.available
2020-07-26T16:36:18Z
dc.date.submittedpl
2015-09-21
dc.fieldofstudypl
zarządzanie organizacjami publicznymi i obywatelskimi
dc.identifier.apdpl
diploma-99690-167953
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/206853
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Grupa Żywiec, corporate social responsibility, corporate identity, sustainable development
dc.subject.plpl
Grupa Żywiec, społeczna odpowiedzialność biznesu, wizerunek firmy, zrównoważony rozwój
dc.titlepl
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU NA PRZYKŁADZIE GRUPY ŻYWIEC
dc.title.alternativepl
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY ON THE EXAMPLE GRUPA ŻYWIEC
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
134
Views per month
Views per city
Warsaw
18
Wroclaw
13
Krakow
12
Gdansk
8
Tychy
6
Copenhagen
5
Poznan
5
Rzeszów
5
Imielin
4
Szczecin
4

No access

No Thumbnail Available