Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Research on cross-platform marketing effect of Beijing winter Tourism Circle in China——a case study between TikTok and Tripadvisor
Badania nad wieloplatformowym efektem marketingowym pekińskiego zimowego kręgu turystycznego w Chinach — studium przypadku między TikTok i Tripadvisor
Koło turystyki zimowej w Pekinie, turystyka narciarska, przekaz internetowy, komunikacja mikro-wideo, komentarze online
Beijing Winter Tourism Circle, Ski Tourism, Internet Word-of-Mouth, Micro-Video Communication, Online Comment
Pekińskie Koło Turystyki Zimowej to zimowy krąg ekoturystyki złożony z czterech regionów Zhangjiakou Chongli, Miyun, Yanqing i Chengde. Z projektem turystyki narciarskiej jako rdzeniem i uzupełnionym charakterystycznymi zasobami turystyki zimowej różnych regionów, potencjał rozwojowy pod wpływem Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2022 jest ogromny. Dlatego badanie aktualnego stanu efektów komunikacji szeptanej ośrodków narciarskich w tych czterech regionach ma duże znaczenie dla odkrywania i rozwiązywania problemów występujących w ośrodkach narciarskich, a tym samym poprawy satysfakcji z podróży turystów online. Stopień wykorzystania zasobów turystycznych w różnych regionach pozwala na efektywne wykorzystanie zasobów turystycznych. Badania rozpoczęto od platformy mikrowideo TikTok, porównano liczbę przekazów szeptanych i popularność komunikacji oraz przeanalizowano wpływ komunikacji szeptanej online w ośrodkach narciarskich w czterech regionach, w których mikrowideo było wykorzystywane jako kanał marketingowy. Łącząc recenzje online biura podróży Tripadvisor, wyodrębniając słowa przewodnie, mierząc skłonności emocjonalne i analizując liczbę przekazów szeptanych i szeptanych, uzyskaliśmy wymiary przekazu szeptanego, których dotyczy użytkowników w czterech regionach, aby zoptymalizować zarządzanie tym malowniczym miejscem. Na koniec należy kompleksowo zintegrować obecny stan przekazu szeptanego online na obu platformach i przedstawić odpowiednie sugestie, które sprzyjają promowaniu malowniczych własności intelektualnej marki i promowaniu długoterminowego rozwoju kręgu turystyki zimowej w Pekinie.
The Beijing Winter Tourism Circle is a winter eco-tourism circle composed of the four regions of Zhangjiakou Chongli, Miyun, Yanqing, and Chengde. With the ski tourism project as the core, and supplemented by the characteristic winter tourism resources of various regions, the development potential is huge under the influence of the 2022 Beijing Winter Olympics. Therefore, studying the current status of Internet word-of-mouth communication effects of ski resorts in these four regions is of great significance for discovering and solving the problems existing in ski resorts, and thereby improving the travel satisfaction of online tourists. The utilization rate of tourism resources in various regions makes effective use of tourism resources. The research started with the TikTok micro-video platform, compared the number of word-of-mouth and communication popularity, and analyzed the effect of online word-of-mouth communication of ski resorts in the four regions when micro-video was used as a marketing channel. Combining the online reviews of the online travel agency of Tripadvisor, extracting feature words, measuring emotional tendencies, and analyzing the number of word-of-mouth and word-of-mouth potency, we have obtained the word-of-mouth dimensions concerned by users in the four regions to optimize the management of the scenic spot. Finally, comprehensively integrate the current status of online word-of-mouth on the two platforms, and put forward relevant suggestions that are conducive to promoting scenic brand IP and promoting the long-term development of Beijing's winter tourism circle.
dc.abstract.en | The Beijing Winter Tourism Circle is a winter eco-tourism circle composed of the four regions of Zhangjiakou Chongli, Miyun, Yanqing, and Chengde. With the ski tourism project as the core, and supplemented by the characteristic winter tourism resources of various regions, the development potential is huge under the influence of the 2022 Beijing Winter Olympics. Therefore, studying the current status of Internet word-of-mouth communication effects of ski resorts in these four regions is of great significance for discovering and solving the problems existing in ski resorts, and thereby improving the travel satisfaction of online tourists. The utilization rate of tourism resources in various regions makes effective use of tourism resources. The research started with the TikTok micro-video platform, compared the number of word-of-mouth and communication popularity, and analyzed the effect of online word-of-mouth communication of ski resorts in the four regions when micro-video was used as a marketing channel. Combining the online reviews of the online travel agency of Tripadvisor, extracting feature words, measuring emotional tendencies, and analyzing the number of word-of-mouth and word-of-mouth potency, we have obtained the word-of-mouth dimensions concerned by users in the four regions to optimize the management of the scenic spot. Finally, comprehensively integrate the current status of online word-of-mouth on the two platforms, and put forward relevant suggestions that are conducive to promoting scenic brand IP and promoting the long-term development of Beijing's winter tourism circle. | pl |
dc.abstract.pl | Pekińskie Koło Turystyki Zimowej to zimowy krąg ekoturystyki złożony z czterech regionów Zhangjiakou Chongli, Miyun, Yanqing i Chengde. Z projektem turystyki narciarskiej jako rdzeniem i uzupełnionym charakterystycznymi zasobami turystyki zimowej różnych regionów, potencjał rozwojowy pod wpływem Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2022 jest ogromny. Dlatego badanie aktualnego stanu efektów komunikacji szeptanej ośrodków narciarskich w tych czterech regionach ma duże znaczenie dla odkrywania i rozwiązywania problemów występujących w ośrodkach narciarskich, a tym samym poprawy satysfakcji z podróży turystów online. Stopień wykorzystania zasobów turystycznych w różnych regionach pozwala na efektywne wykorzystanie zasobów turystycznych. Badania rozpoczęto od platformy mikrowideo TikTok, porównano liczbę przekazów szeptanych i popularność komunikacji oraz przeanalizowano wpływ komunikacji szeptanej online w ośrodkach narciarskich w czterech regionach, w których mikrowideo było wykorzystywane jako kanał marketingowy. Łącząc recenzje online biura podróży Tripadvisor, wyodrębniając słowa przewodnie, mierząc skłonności emocjonalne i analizując liczbę przekazów szeptanych i szeptanych, uzyskaliśmy wymiary przekazu szeptanego, których dotyczy użytkowników w czterech regionach, aby zoptymalizować zarządzanie tym malowniczym miejscem. Na koniec należy kompleksowo zintegrować obecny stan przekazu szeptanego online na obu platformach i przedstawić odpowiednie sugestie, które sprzyjają promowaniu malowniczych własności intelektualnej marki i promowaniu długoterminowego rozwoju kręgu turystyki zimowej w Pekinie. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Czakon, Wojciech - USOS224058 | pl |
dc.contributor.author | Zhu, Jingran - USOS280194 | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Czakon, Wojciech - USOS224058 | pl |
dc.contributor.reviewer | Mania, Karolina - 134210 | pl |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T00:16:03Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T00:16:03Z | |
dc.date.submitted | 2021-07-01 | pl |
dc.fieldofstudy | Business and Finance Management | pl |
dc.identifier.apd | diploma-148128-280194 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/480364 | |
dc.language | eng | pl |
dc.subject.en | Beijing Winter Tourism Circle, Ski Tourism, Internet Word-of-Mouth, Micro-Video Communication, Online Comment | pl |
dc.subject.pl | Koło turystyki zimowej w Pekinie, turystyka narciarska, przekaz internetowy, komunikacja mikro-wideo, komentarze online | pl |
dc.title | Research on cross-platform marketing effect of Beijing winter Tourism Circle in China——a case study between TikTok and Tripadvisor | pl |
dc.title.alternative | Badania nad wieloplatformowym efektem marketingowym pekińskiego zimowego kręgu turystycznego w Chinach — studium przypadku między TikTok i Tripadvisor | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |