Zarządzanie wizerunkiem Muzeum Śląskiego w Internecie

master
dc.abstract.enUpper Silesia is a region that has been distinguished from others due to its rich history, culture and tradition. All these elements are enhanced in museum activities. The main goal of that aricle is examined how the Silesian Museum's image is managed and an attempt to investigate perception of the institution's activity in the network. Museum is placed in the capital of Upper Silesia region. The institution's activities were discussed, including museum's website and social media accounts. The results of qualitative and qyuantitative research shows that the museum is quite good at media communication. Recommendations relate to improving the museum's on-line activities.pl
dc.abstract.plGórny Śląsk jest regionem, który wyodrębnił się spośród innych ze względu na bogatą historią, kulturę i tradycję. Wszystkie te elementy uwydatnione są w działalności muzealnej. Celem pracy jest zbadanie, jak zarządzany jest wizerunek Muzeum Śląskiego, które jest usytuowane w stolicy Górnego Śląska oraz ocena działalność instytucji w Internecie przez odbiorców kultury. Przybliżona została działalność instytucji, głównie bazując na prowadzonej stronie internetowej oraz kontach w social mediach. Z rezultatów badań, zarówno jakościowych, jak i ilościowych, wynika, iż muzeum dość dobrze radzi sobie z komunikacją medialną. Rekomendacje dotyczą polepszenia zakresów działań instytucji w sieci oraz zarządzania jej wizerunkiem.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorBarańska, Katarzyna - 101989 pl
dc.contributor.authorBanasik, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPopiołek, Malwinapl
dc.contributor.reviewerBarańska, Katarzyna - 101989 pl
dc.date.accessioned2020-07-28T05:54:30Z
dc.date.available2020-07-28T05:54:30Z
dc.date.submitted2020-07-09pl
dc.fieldofstudykultura współczesnapl
dc.identifier.apddiploma-139996-264752pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240479
dc.languagepolpl
dc.subject.enInternet, media image management, museum, regional identitypl
dc.subject.plInternet, muzeum, tożsamość regionalna, zarządzanie wizerunkiem medialnympl
dc.titleZarządzanie wizerunkiem Muzeum Śląskiego w Interneciepl
dc.title.alternativeOnline image management of the Silesian Museumpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Upper Silesia is a region that has been distinguished from others due to its rich history, culture and tradition. All these elements are enhanced in museum activities. The main goal of that aricle is examined how the Silesian Museum's image is managed and an attempt to investigate perception of the institution's activity in the network. Museum is placed in the capital of Upper Silesia region. The institution's activities were discussed, including museum's website and social media accounts. The results of qualitative and qyuantitative research shows that the museum is quite good at media communication. Recommendations relate to improving the museum's on-line activities.
dc.abstract.plpl
Górny Śląsk jest regionem, który wyodrębnił się spośród innych ze względu na bogatą historią, kulturę i tradycję. Wszystkie te elementy uwydatnione są w działalności muzealnej. Celem pracy jest zbadanie, jak zarządzany jest wizerunek Muzeum Śląskiego, które jest usytuowane w stolicy Górnego Śląska oraz ocena działalność instytucji w Internecie przez odbiorców kultury. Przybliżona została działalność instytucji, głównie bazując na prowadzonej stronie internetowej oraz kontach w social mediach. Z rezultatów badań, zarówno jakościowych, jak i ilościowych, wynika, iż muzeum dość dobrze radzi sobie z komunikacją medialną. Rekomendacje dotyczą polepszenia zakresów działań instytucji w sieci oraz zarządzania jej wizerunkiem.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Barańska, Katarzyna - 101989
dc.contributor.authorpl
Banasik, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Popiołek, Malwina
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Katarzyna - 101989
dc.date.accessioned
2020-07-28T05:54:30Z
dc.date.available
2020-07-28T05:54:30Z
dc.date.submittedpl
2020-07-09
dc.fieldofstudypl
kultura współczesna
dc.identifier.apdpl
diploma-139996-264752
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240479
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Internet, media image management, museum, regional identity
dc.subject.plpl
Internet, muzeum, tożsamość regionalna, zarządzanie wizerunkiem medialnym
dc.titlepl
Zarządzanie wizerunkiem Muzeum Śląskiego w Internecie
dc.title.alternativepl
Online image management of the Silesian Museum
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
17
Views per month
Views per city
Krakow
5
Dublin
2
Warsaw
2
Wroclaw
2
Gdansk
1
Katowice
1
Lodz
1
Poznan
1
Proszowice
1

No access

No Thumbnail Available