Determinanty wizerunku pracodawcy

master
dc.abstract.enEmployer Branding describes all the actions that a company must take to strengthen its own brand and present itself to potential candidates as a suitable and attractive employer.The purpose of this work is to learn about the activities of employers in Poland using Employer Branding tools. The subject of the research is an online survey addressed to professionally active people of working age. Data analysis shows that most employers use tools to create the employer's image and employees expect various benefits that affect their further decisions related to career development. The conclusions at the end of the third chapter indicate that Employer Branding is a significant aspect of every company because it positively affects the perception of a given company by permanent or future employees.pl
dc.abstract.plEmployer Branding, czyli budowanie wizerunku pracodawcy opisuje wszystkie działania, które firma musi podjąć, aby wzmocnić własną markę i zaprezentować się potencjalnym kandydatom jako odpowiedni i atrakcyjny pracodawca.Celem niniejszej pracy jest poznanie działań pracodawców na terenie Polskiwykorzystujących narzędzia Employer Brandingu. Przedmiotem badań jest ankieta internetowa skierowana do osób aktywnych zawodowo w wieku produkcyjnym. Analiza danych wskazuje, że większość pracodawców wykorzystuje narzędzia kreowania wizerunku pracodawcy a pracownicy oczekują różnych benefitów, które wpływają na ich dalsze decyzje związane z rozwojem kariery. Wnioski zawarte na końcu trzeciego rozdziału wskazują, że Employer Branding jest znaczącym aspektem każdej firmy, ponieważ wpływa pozytywnie na odbiór danego przedsiębiorstwa przez stałych lub przyszłych pracowników.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorOziębło, Patrycjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2023-07-10T21:33:45Z
dc.date.available2023-07-10T21:33:45Z
dc.date.submitted2023-07-10pl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-157343-214398pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315138
dc.languagepolpl
dc.subject.enEMPLOYER BRANDING – BRAND BUILDING – HUMAN RESOURCES MANAGEMENT - PERSONAL MARKETING - ORGANIZATIONAL ATTRACTIVENESSpl
dc.subject.plEMPLOYER BRANDING – BUDOWANIE MARKI – HUMAN RESOURCES MANAGEMENT - MARKETING PERSONALNY - ATRAKCYJNOŚĆ ORGANIZACYJNApl
dc.titleDeterminanty wizerunku pracodawcypl
dc.title.alternativeEmployer Branding- determinanty wizerunku pracodawcy.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Employer Branding describes all the actions that a company must take to strengthen its own brand and present itself to potential candidates as a suitable and attractive employer.The purpose of this work is to learn about the activities of employers in Poland using Employer Branding tools. The subject of the research is an online survey addressed to professionally active people of working age. Data analysis shows that most employers use tools to create the employer's image and employees expect various benefits that affect their further decisions related to career development. The conclusions at the end of the third chapter indicate that Employer Branding is a significant aspect of every company because it positively affects the perception of a given company by permanent or future employees.
dc.abstract.plpl
Employer Branding, czyli budowanie wizerunku pracodawcy opisuje wszystkie działania, które firma musi podjąć, aby wzmocnić własną markę i zaprezentować się potencjalnym kandydatom jako odpowiedni i atrakcyjny pracodawca.Celem niniejszej pracy jest poznanie działań pracodawców na terenie Polskiwykorzystujących narzędzia Employer Brandingu. Przedmiotem badań jest ankieta internetowa skierowana do osób aktywnych zawodowo w wieku produkcyjnym. Analiza danych wskazuje, że większość pracodawców wykorzystuje narzędzia kreowania wizerunku pracodawcy a pracownicy oczekują różnych benefitów, które wpływają na ich dalsze decyzje związane z rozwojem kariery. Wnioski zawarte na końcu trzeciego rozdziału wskazują, że Employer Branding jest znaczącym aspektem każdej firmy, ponieważ wpływa pozytywnie na odbiór danego przedsiębiorstwa przez stałych lub przyszłych pracowników.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Oziębło, Patrycja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2023-07-10T21:33:45Z
dc.date.available
2023-07-10T21:33:45Z
dc.date.submittedpl
2023-07-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-157343-214398
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315138
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
EMPLOYER BRANDING – BRAND BUILDING – HUMAN RESOURCES MANAGEMENT - PERSONAL MARKETING - ORGANIZATIONAL ATTRACTIVENESS
dc.subject.plpl
EMPLOYER BRANDING – BUDOWANIE MARKI – HUMAN RESOURCES MANAGEMENT - MARKETING PERSONALNY - ATRAKCYJNOŚĆ ORGANIZACYJNA
dc.titlepl
Determinanty wizerunku pracodawcy
dc.title.alternativepl
Employer Branding- determinanty wizerunku pracodawcy.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
29
Views per month
Views per city
Krakow
7
Warsaw
7
Gdansk
2
Wroclaw
2
Zabrze
2
Katowice
1
Kedzierzyn-Kozle
1
Konin
1
Myślenice
1
Oborniki Śląskie
1

No access

No Thumbnail Available
Collections