Influencer marketing na podstawie działań firmy LifeTube

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this work is to present the influencer of marketing on the basis of LifeTube's actions, an agency that connects the network of the most popular YouTubers with the competencies of the influencer marketing agency. The most important research problem is: What is the issue of influencer marketing in Lifetube activities? Related research questions are those referring to the genesis of influencer marketing, influencer or collaboration with influencers.These issues are first taken as general theoretical considerations developed on the basis of the literature of the subject, and then, in the last part of the work, illustrated with examples resulting from the LifeTube agency's experience. The third chapter is devoted to a multi-threaded analysis of the LifeTube agency's activity, being a case study of an outstanding agency on the influencer marketing market.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest przedstawienie problematyki influencer marketingu na podstawie działalności firmy LifeTube, agencji łączącej sieć najpopularniejszych youtuberów z kompetencjami agencji influencer marketingu. Najważniejszy problem badawczy brzmi: Jak przedstawia się problematyka influencer marketingu w działalności Lifetube? Pokrewnymi pytaniami badawczymi są te odnoszące się do genezy influencer marketingu, osoby influencera czy współpracy z influencerami. Zagadnienia te podejmowane są najpierw jako ogólne rozważania teoretyczne opracowane na podstawie literatury przedmiotu, a następnie, w ostatniej części pracy, zilustrowane przykładami wynikającymi z doświadczeń agencji LifeTube. Rozdział trzeci poświęcony jest więc wielowątkowej analizie działalności agencji LifeTube, stanowiąc studium przypadku wyróżniającej się agencji na rynku influencer marketingu.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorNowina Konopka, Mariapl
dc.contributor.authorWażna, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNowina Konopka, Mariapl
dc.contributor.reviewerSzpunar, Magdalenapl
dc.date.accessioned2020-07-27T19:20:37Z
dc.date.available2020-07-27T19:20:37Z
dc.date.submitted2018-09-20pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-126897-214370pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/230829
dc.languagepolpl
dc.subject.eninfluencer marketing, influencer, LifeTube's activitypl
dc.subject.plinfluencer marketing, influencer, działalność LifeTubepl
dc.titleInfluencer marketing na podstawie działań firmy LifeTubepl
dc.title.alternativeInfluencer marketing based on LifeTube's actionspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this work is to present the influencer of marketing on the basis of LifeTube's actions, an agency that connects the network of the most popular YouTubers with the competencies of the influencer marketing agency. The most important research problem is: What is the issue of influencer marketing in Lifetube activities? Related research questions are those referring to the genesis of influencer marketing, influencer or collaboration with influencers.These issues are first taken as general theoretical considerations developed on the basis of the literature of the subject, and then, in the last part of the work, illustrated with examples resulting from the LifeTube agency's experience. The third chapter is devoted to a multi-threaded analysis of the LifeTube agency's activity, being a case study of an outstanding agency on the influencer marketing market.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie problematyki influencer marketingu na podstawie działalności firmy LifeTube, agencji łączącej sieć najpopularniejszych youtuberów z kompetencjami agencji influencer marketingu. Najważniejszy problem badawczy brzmi: Jak przedstawia się problematyka influencer marketingu w działalności Lifetube? Pokrewnymi pytaniami badawczymi są te odnoszące się do genezy influencer marketingu, osoby influencera czy współpracy z influencerami. Zagadnienia te podejmowane są najpierw jako ogólne rozważania teoretyczne opracowane na podstawie literatury przedmiotu, a następnie, w ostatniej części pracy, zilustrowane przykładami wynikającymi z doświadczeń agencji LifeTube. Rozdział trzeci poświęcony jest więc wielowątkowej analizie działalności agencji LifeTube, stanowiąc studium przypadku wyróżniającej się agencji na rynku influencer marketingu.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Nowina Konopka, Maria
dc.contributor.authorpl
Ważna, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Nowina Konopka, Maria
dc.contributor.reviewerpl
Szpunar, Magdalena
dc.date.accessioned
2020-07-27T19:20:37Z
dc.date.available
2020-07-27T19:20:37Z
dc.date.submittedpl
2018-09-20
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-126897-214370
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/230829
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
influencer marketing, influencer, LifeTube's activity
dc.subject.plpl
influencer marketing, influencer, działalność LifeTube
dc.titlepl
Influencer marketing na podstawie działań firmy LifeTube
dc.title.alternativepl
Influencer marketing based on LifeTube's actions
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
116
Views per month
Views per city
Warsaw
27
Krakow
16
Wroclaw
11
Lodz
6
Poznan
6
Doruchow
5
Szczecin
3
Tarnowskie Gory
3
Krapkowice
2
Bialystok
1

No access

No Thumbnail Available