Media społecznościowe w promocji miasta Katowice

master
dc.abstract.enThe aim of the work is to explore how social media influences the promotion of the city of Katowice through ways of entertainment. It has been noticed that social media is increasingly used for the promotion of cities and has become a popular tool. There has been extensive and detailed research on how effective city promotion is via social media in the city of Katowice. A thorough research was carried out on a group pf 100 people in an online survey.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest zbadanie wpływu mediów społecznościowych na promocję miasta Katowice. Uważa się, że media społecznościowe ukierunkowane są jedynie w stronę rozrywki. Pomimo, że poniekąd powyższe stwierdzenie jest prawdziwe, to media te coraz częściej wykorzystywane są do innych, wyższych celów. Wśród nich można wymienić m.in. promocję miast. W części badawczej skupiono się na skuteczności promocji miasta w mediach społecznościowych w mieście Katowice. Wnioski i konkluzje oparto na wynikach – ankiety internetowej przeprowadzonej na grupie 100 osób.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.authorHęś, Zuzannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T20:02:12Z
dc.date.available2020-07-27T20:02:12Z
dc.date.submitted2018-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-127602-216040pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231470
dc.languagepolpl
dc.subject.enSocial media, promotion, advertisementpl
dc.subject.plMedia społecznościowe, promocja, reklamapl
dc.titleMedia społecznościowe w promocji miasta Katowicepl
dc.title.alternativeSocial media in the promotion of the Katowice citypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the work is to explore how social media influences the promotion of the city of Katowice through ways of entertainment. It has been noticed that social media is increasingly used for the promotion of cities and has become a popular tool. There has been extensive and detailed research on how effective city promotion is via social media in the city of Katowice. A thorough research was carried out on a group pf 100 people in an online survey.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest zbadanie wpływu mediów społecznościowych na promocję miasta Katowice. Uważa się, że media społecznościowe ukierunkowane są jedynie w stronę rozrywki. Pomimo, że poniekąd powyższe stwierdzenie jest prawdziwe, to media te coraz częściej wykorzystywane są do innych, wyższych celów. Wśród nich można wymienić m.in. promocję miast. W części badawczej skupiono się na skuteczności promocji miasta w mediach społecznościowych w mieście Katowice. Wnioski i konkluzje oparto na wynikach – ankiety internetowej przeprowadzonej na grupie 100 osób.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.authorpl
Hęś, Zuzanna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2020-07-27T20:02:12Z
dc.date.available
2020-07-27T20:02:12Z
dc.date.submittedpl
2018-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-127602-216040
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231470
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Social media, promotion, advertisement
dc.subject.plpl
Media społecznościowe, promocja, reklama
dc.titlepl
Media społecznościowe w promocji miasta Katowice
dc.title.alternativepl
Social media in the promotion of the Katowice city
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available