WPŁYW MERCHANDISINGU NA WIZERUNEK FIRMY ANDROPOL S. A. NA PODSTAWIE OPINII KLIENTÓW DETALICZNYCH SKLEPU W ANDRYCHOWIE

master
dc.abstract.enThe topic of this Master’s Thesis is the analysis of the impact merchandising activities on the image of Andropol S.A. company, taking into account customers feedback from retail store located in Andrychów. This study applies to currently used sales techniques, consisting of proper presentation of goods, store furnishings, interior arrangement, which interact with positive feedback about company. The main research method was questionnaire conducted among retail customers in shop located in Andrychów city.The Master’s Thesis is divided into five parts. First of them includes theoretical description of merchandising, its tools, types and techniques based on literature The second part presents theoretical range concerning the image of the company and its importance. The third part is dedicated to specification of Andropol S.A. company, includes the profile of the company, organizational structure. The fourth part presents research methodology, which results are located in the last part of Master’s Thesis.Apart from questionnaire, during creation of this Master’s Thesis were used professional literature, websites and direct information from the company which were crucial for the proper conduct of the study.pl
dc.abstract.plTematem niniejszej pracy jest analiza wpływu działań merchandisingowych na wizerunek firmy ANDROPOL S. A. biorąc pod uwagę opinie klientów detalicznych sklepu znajdującego się w Andrychowie. Badanie to dotyczy dotychczas stosowanych w sklepie technik sprzedaży, polegających na właściwej prezentacji towarów, umeblowaniu sklepu oraz aranżacji jego wnętrza, które oddziałują na pozytywne opinie o przedsiębiorstwie. Główną metodą badawczą, użytą w celu powstania pracy, była ankieta przeprowadzona z klientami detalicznymi w andrychowskim sklepie.Praca podzielona została na pięć części. Pierwsza z nich zawiera teorię na temat merchandisingu, jego narzędzi, typów i technik w oparciu o literaturę przedmiotu. Część druga prezentuje zakres teoretyczny dotyczący wizerunku przedsiębiorstwa i jego znaczenie. Rozdział trzeci poświęcony jest dokładnej charakterystyce firmy ANDROPOL S. A. z uwzględnieniem profilu przedsiębiorstwa, struktury organizacyjnej oraz informacji dotyczącej placówki handlowej w Andrychowie. Część czwarta opisuje metodologię badań, których wyniki znajdują się w ostatniej części pracy.Oprócz ankiety, celem stworzenia pracy posłużono się zarówno literaturą fachową, jak i licznymi stronami internetowymi i bezpośrednimi informacjami z firmy, które były kluczowe do prawidłowego przeprowadzenia badania.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBugdol, Marek - 127470 pl
dc.contributor.authorBalon, Iwonapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.reviewerBugdol, Marek - 127470 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T03:04:47Z
dc.date.available2020-07-27T03:04:47Z
dc.date.submitted2016-10-11pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-110379-170992pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216382
dc.languagepolpl
dc.subject.encompany image – merchandising – sensory marketingpl
dc.subject.plmarketing sensoryczny – merchandising – wizerunek firmypl
dc.titleWPŁYW MERCHANDISINGU NA WIZERUNEK FIRMY ANDROPOL S. A. NA PODSTAWIE OPINII KLIENTÓW DETALICZNYCH SKLEPU W ANDRYCHOWIEpl
dc.title.alternativeThe impact of merchandising on the image of Andropol S.A. company based on retail customers survey which take place in Andrychow city storepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The topic of this Master’s Thesis is the analysis of the impact merchandising activities on the image of Andropol S.A. company, taking into account customers feedback from retail store located in Andrychów. This study applies to currently used sales techniques, consisting of proper presentation of goods, store furnishings, interior arrangement, which interact with positive feedback about company. The main research method was questionnaire conducted among retail customers in shop located in Andrychów city.The Master’s Thesis is divided into five parts. First of them includes theoretical description of merchandising, its tools, types and techniques based on literature The second part presents theoretical range concerning the image of the company and its importance. The third part is dedicated to specification of Andropol S.A. company, includes the profile of the company, organizational structure. The fourth part presents research methodology, which results are located in the last part of Master’s Thesis.Apart from questionnaire, during creation of this Master’s Thesis were used professional literature, websites and direct information from the company which were crucial for the proper conduct of the study.
dc.abstract.plpl
Tematem niniejszej pracy jest analiza wpływu działań merchandisingowych na wizerunek firmy ANDROPOL S. A. biorąc pod uwagę opinie klientów detalicznych sklepu znajdującego się w Andrychowie. Badanie to dotyczy dotychczas stosowanych w sklepie technik sprzedaży, polegających na właściwej prezentacji towarów, umeblowaniu sklepu oraz aranżacji jego wnętrza, które oddziałują na pozytywne opinie o przedsiębiorstwie. Główną metodą badawczą, użytą w celu powstania pracy, była ankieta przeprowadzona z klientami detalicznymi w andrychowskim sklepie.Praca podzielona została na pięć części. Pierwsza z nich zawiera teorię na temat merchandisingu, jego narzędzi, typów i technik w oparciu o literaturę przedmiotu. Część druga prezentuje zakres teoretyczny dotyczący wizerunku przedsiębiorstwa i jego znaczenie. Rozdział trzeci poświęcony jest dokładnej charakterystyce firmy ANDROPOL S. A. z uwzględnieniem profilu przedsiębiorstwa, struktury organizacyjnej oraz informacji dotyczącej placówki handlowej w Andrychowie. Część czwarta opisuje metodologię badań, których wyniki znajdują się w ostatniej części pracy.Oprócz ankiety, celem stworzenia pracy posłużono się zarówno literaturą fachową, jak i licznymi stronami internetowymi i bezpośrednimi informacjami z firmy, które były kluczowe do prawidłowego przeprowadzenia badania.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.contributor.authorpl
Balon, Iwona
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.reviewerpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.date.accessioned
2020-07-27T03:04:47Z
dc.date.available
2020-07-27T03:04:47Z
dc.date.submittedpl
2016-10-11
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-110379-170992
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216382
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
company image – merchandising – sensory marketing
dc.subject.plpl
marketing sensoryczny – merchandising – wizerunek firmy
dc.titlepl
WPŁYW MERCHANDISINGU NA WIZERUNEK FIRMY ANDROPOL S. A. NA PODSTAWIE OPINII KLIENTÓW DETALICZNYCH SKLEPU W ANDRYCHOWIE
dc.title.alternativepl
The impact of merchandising on the image of Andropol S.A. company based on retail customers survey which take place in Andrychow city store
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
22
Views per month
Views per city
Warsaw
4
Wroclaw
4
Dublin
2
Krakow
2
Secaucus
2
Bialystok
1
Boardman
1
Lodz
1
Sopot
1
Szczecin
1

No access

No Thumbnail Available