Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
WPŁYW MERCHANDISINGU NA WIZERUNEK FIRMY ANDROPOL S. A. NA PODSTAWIE OPINII KLIENTÓW DETALICZNYCH SKLEPU W ANDRYCHOWIE
The impact of merchandising on the image of Andropol S.A. company based on retail customers survey which take place in Andrychow city store
marketing sensoryczny – merchandising – wizerunek firmy
company image – merchandising – sensory marketing
Tematem niniejszej pracy jest analiza wpływu działań merchandisingowych na wizerunek firmy ANDROPOL S. A. biorąc pod uwagę opinie klientów detalicznych sklepu znajdującego się w Andrychowie. Badanie to dotyczy dotychczas stosowanych w sklepie technik sprzedaży, polegających na właściwej prezentacji towarów, umeblowaniu sklepu oraz aranżacji jego wnętrza, które oddziałują na pozytywne opinie o przedsiębiorstwie. Główną metodą badawczą, użytą w celu powstania pracy, była ankieta przeprowadzona z klientami detalicznymi w andrychowskim sklepie.Praca podzielona została na pięć części. Pierwsza z nich zawiera teorię na temat merchandisingu, jego narzędzi, typów i technik w oparciu o literaturę przedmiotu. Część druga prezentuje zakres teoretyczny dotyczący wizerunku przedsiębiorstwa i jego znaczenie. Rozdział trzeci poświęcony jest dokładnej charakterystyce firmy ANDROPOL S. A. z uwzględnieniem profilu przedsiębiorstwa, struktury organizacyjnej oraz informacji dotyczącej placówki handlowej w Andrychowie. Część czwarta opisuje metodologię badań, których wyniki znajdują się w ostatniej części pracy.Oprócz ankiety, celem stworzenia pracy posłużono się zarówno literaturą fachową, jak i licznymi stronami internetowymi i bezpośrednimi informacjami z firmy, które były kluczowe do prawidłowego przeprowadzenia badania.
The topic of this Master’s Thesis is the analysis of the impact merchandising activities on the image of Andropol S.A. company, taking into account customers feedback from retail store located in Andrychów. This study applies to currently used sales techniques, consisting of proper presentation of goods, store furnishings, interior arrangement, which interact with positive feedback about company. The main research method was questionnaire conducted among retail customers in shop located in Andrychów city.The Master’s Thesis is divided into five parts. First of them includes theoretical description of merchandising, its tools, types and techniques based on literature The second part presents theoretical range concerning the image of the company and its importance. The third part is dedicated to specification of Andropol S.A. company, includes the profile of the company, organizational structure. The fourth part presents research methodology, which results are located in the last part of Master’s Thesis.Apart from questionnaire, during creation of this Master’s Thesis were used professional literature, websites and direct information from the company which were crucial for the proper conduct of the study.
dc.abstract.en | The topic of this Master’s Thesis is the analysis of the impact merchandising activities on the image of Andropol S.A. company, taking into account customers feedback from retail store located in Andrychów. This study applies to currently used sales techniques, consisting of proper presentation of goods, store furnishings, interior arrangement, which interact with positive feedback about company. The main research method was questionnaire conducted among retail customers in shop located in Andrychów city.The Master’s Thesis is divided into five parts. First of them includes theoretical description of merchandising, its tools, types and techniques based on literature The second part presents theoretical range concerning the image of the company and its importance. The third part is dedicated to specification of Andropol S.A. company, includes the profile of the company, organizational structure. The fourth part presents research methodology, which results are located in the last part of Master’s Thesis.Apart from questionnaire, during creation of this Master’s Thesis were used professional literature, websites and direct information from the company which were crucial for the proper conduct of the study. | pl |
dc.abstract.pl | Tematem niniejszej pracy jest analiza wpływu działań merchandisingowych na wizerunek firmy ANDROPOL S. A. biorąc pod uwagę opinie klientów detalicznych sklepu znajdującego się w Andrychowie. Badanie to dotyczy dotychczas stosowanych w sklepie technik sprzedaży, polegających na właściwej prezentacji towarów, umeblowaniu sklepu oraz aranżacji jego wnętrza, które oddziałują na pozytywne opinie o przedsiębiorstwie. Główną metodą badawczą, użytą w celu powstania pracy, była ankieta przeprowadzona z klientami detalicznymi w andrychowskim sklepie.Praca podzielona została na pięć części. Pierwsza z nich zawiera teorię na temat merchandisingu, jego narzędzi, typów i technik w oparciu o literaturę przedmiotu. Część druga prezentuje zakres teoretyczny dotyczący wizerunku przedsiębiorstwa i jego znaczenie. Rozdział trzeci poświęcony jest dokładnej charakterystyce firmy ANDROPOL S. A. z uwzględnieniem profilu przedsiębiorstwa, struktury organizacyjnej oraz informacji dotyczącej placówki handlowej w Andrychowie. Część czwarta opisuje metodologię badań, których wyniki znajdują się w ostatniej części pracy.Oprócz ankiety, celem stworzenia pracy posłużono się zarówno literaturą fachową, jak i licznymi stronami internetowymi i bezpośrednimi informacjami z firmy, które były kluczowe do prawidłowego przeprowadzenia badania. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Bugdol, Marek - 127470 | pl |
dc.contributor.author | Balon, Iwona | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Stańczyk, Izabela - 186012 | pl |
dc.contributor.reviewer | Bugdol, Marek - 127470 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T03:04:47Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T03:04:47Z | |
dc.date.submitted | 2016-10-11 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | marketing i logistyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-110379-170992 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216382 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | company image – merchandising – sensory marketing | pl |
dc.subject.pl | marketing sensoryczny – merchandising – wizerunek firmy | pl |
dc.title | WPŁYW MERCHANDISINGU NA WIZERUNEK FIRMY ANDROPOL S. A. NA PODSTAWIE OPINII KLIENTÓW DETALICZNYCH SKLEPU W ANDRYCHOWIE | pl |
dc.title.alternative | The impact of merchandising on the image of Andropol S.A. company based on retail customers survey which take place in Andrychow city store | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |