Oferty pracy w formie reklamy. Analiza komunikatów reklamowych na podstawie firmy Amazon.

master
dc.abstract.enThe Thesis concerns the analysis of job offers in the form of advertising based on Amazon advertising messages. Employers compete among each other willing to gain the best employees from the candidates. Therefore job offers are advertised not only in the media, but mainly on the Internet and so-called new media. The purpose of the thesis was to define what new media are, how recruitment marketing is conducted through it in a company that is one of the largest employers in the world.pl
dc.abstract.plPraca dotyczy analizy ofert pracy w formie reklamy na podstawie komunikatów reklamowych firmy Amazon. Pracodawcy konkurują ze sobą chcąc pozyskać najlepszych pracowników spośród potencjalnych kandydatów. Dlatego też oferty pracy zamieszczane są nie tylko w mediach tradycyjnych, a przede wszystkim w Internecie i tzw. nowych mediach. Celem pracy była próba zdefiniowania czym są nowe media, w jaki sposób za ich pośrednictwem prowadzony jest marketing rekrutacyjny w firmie będącej jednym z największych pracodawców na świecie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorRosiński, Jerzypl
dc.contributor.authorOstrowska, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.date.accessioned2020-10-20T18:34:08Z
dc.date.available2020-10-20T18:34:08Z
dc.date.submitted2020-09-28pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-132474-232107pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/248649
dc.languagepolpl
dc.subject.enjob offer – commercial – recruitment - marketing – new media – social media – applicant - employer - employeepl
dc.subject.ploferta pracy – reklama – rekrutacja - marketing – nowe media – social media – kandydat - pracodawca - pracownikpl
dc.titleOferty pracy w formie reklamy. Analiza komunikatów reklamowych na podstawie firmy Amazon.pl
dc.title.alternativeJob offers in the form of advertisements. The analysis of advertising messages on the example of Amazon.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The Thesis concerns the analysis of job offers in the form of advertising based on Amazon advertising messages. Employers compete among each other willing to gain the best employees from the candidates. Therefore job offers are advertised not only in the media, but mainly on the Internet and so-called new media. The purpose of the thesis was to define what new media are, how recruitment marketing is conducted through it in a company that is one of the largest employers in the world.
dc.abstract.plpl
Praca dotyczy analizy ofert pracy w formie reklamy na podstawie komunikatów reklamowych firmy Amazon. Pracodawcy konkurują ze sobą chcąc pozyskać najlepszych pracowników spośród potencjalnych kandydatów. Dlatego też oferty pracy zamieszczane są nie tylko w mediach tradycyjnych, a przede wszystkim w Internecie i tzw. nowych mediach. Celem pracy była próba zdefiniowania czym są nowe media, w jaki sposób za ich pośrednictwem prowadzony jest marketing rekrutacyjny w firmie będącej jednym z największych pracodawców na świecie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.authorpl
Ostrowska, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.date.accessioned
2020-10-20T18:34:08Z
dc.date.available
2020-10-20T18:34:08Z
dc.date.submittedpl
2020-09-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-132474-232107
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/248649
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
job offer – commercial – recruitment - marketing – new media – social media – applicant - employer - employee
dc.subject.plpl
oferta pracy – reklama – rekrutacja - marketing – nowe media – social media – kandydat - pracodawca - pracownik
dc.titlepl
Oferty pracy w formie reklamy. Analiza komunikatów reklamowych na podstawie firmy Amazon.
dc.title.alternativepl
Job offers in the form of advertisements. The analysis of advertising messages on the example of Amazon.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
35
Views per month
Views per city
Będzin
7
Warsaw
5
Lubliniec
3
Wroclaw
3
Krakow
2
Poznan
2
Andrespol
1
Bielany Wroclawskie
1
Chandler
1
Dublin
1

No access

No Thumbnail Available