"Manipulacja w reklamie internetowej i jej wpływ na wybory konsumenckie. Badanie opinii studentów"

licenciate
dc.abstract.enThe advent of the internet has made it possible for internet advertising to become more and more popular over the years. Advertisements are an indispensable element of our culture, we have contact with them at every step, also using the Internet. This work is devoted to the issue of manipulation in online advertising and an attempt to show its impact on student consumer decisions. The research was aimed at indicating whether advertisements have a real impact on consumer decisions of young people.pl
dc.abstract.plPojawienie się Internetu umożliwiło istnienie reklamy internetowej, która z biegiem lat zyskała coraz bardziej na popularności. Reklamy są nieodzownym elementem naszej kultury, mamy z nimi styczność na każdym kroku, także korzystając z Internetu. Niniejsza praca poświęcona jest zagadnieniu manipulacji w reklamie internetowej oraz próbie ukazania jej oddziaływania na decyzje konsumenckie studentów. Przeprowadzone badania miały na celu wskazanie, czy reklamy mają realny wpływ na podejmowane decyzje konsumenckie młodych ludzi.pl
dc.affiliationWydział Studiów Międzynarodowych i Politycznychpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorHołda, Renatapl
dc.contributor.authorJagiełło, Patrycjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WSMPpl
dc.contributor.reviewerHołda, Renatapl
dc.contributor.reviewerCzech, Franciszek - 159684 pl
dc.date.accessioned2020-07-28T08:00:55Z
dc.date.available2020-07-28T08:00:55Z
dc.date.submitted2020-07-13pl
dc.fieldofstudykulturoznawstwo międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-143236-247661pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/242353
dc.languagepolpl
dc.subject.enManipulation, internet advertising, students, consumer choicespl
dc.subject.plManipulacja, reklama internetowa, studenci, wybory konsumenckiepl
dc.title"Manipulacja w reklamie internetowej i jej wpływ na wybory konsumenckie. Badanie opinii studentów"pl
dc.title.alternative"Manipulation of internet advertising and its impact on consumer choices. Student opinion survey"pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The advent of the internet has made it possible for internet advertising to become more and more popular over the years. Advertisements are an indispensable element of our culture, we have contact with them at every step, also using the Internet. This work is devoted to the issue of manipulation in online advertising and an attempt to show its impact on student consumer decisions. The research was aimed at indicating whether advertisements have a real impact on consumer decisions of young people.
dc.abstract.plpl
Pojawienie się Internetu umożliwiło istnienie reklamy internetowej, która z biegiem lat zyskała coraz bardziej na popularności. Reklamy są nieodzownym elementem naszej kultury, mamy z nimi styczność na każdym kroku, także korzystając z Internetu. Niniejsza praca poświęcona jest zagadnieniu manipulacji w reklamie internetowej oraz próbie ukazania jej oddziaływania na decyzje konsumenckie studentów. Przeprowadzone badania miały na celu wskazanie, czy reklamy mają realny wpływ na podejmowane decyzje konsumenckie młodych ludzi.
dc.affiliationpl
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Hołda, Renata
dc.contributor.authorpl
Jagiełło, Patrycja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WSMP
dc.contributor.reviewerpl
Hołda, Renata
dc.contributor.reviewerpl
Czech, Franciszek - 159684
dc.date.accessioned
2020-07-28T08:00:55Z
dc.date.available
2020-07-28T08:00:55Z
dc.date.submittedpl
2020-07-13
dc.fieldofstudypl
kulturoznawstwo międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-143236-247661
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/242353
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Manipulation, internet advertising, students, consumer choices
dc.subject.plpl
Manipulacja, reklama internetowa, studenci, wybory konsumenckie
dc.titlepl
"Manipulacja w reklamie internetowej i jej wpływ na wybory konsumenckie. Badanie opinii studentów"
dc.title.alternativepl
"Manipulation of internet advertising and its impact on consumer choices. Student opinion survey"
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
186
Views per month
Views per city
Warsaw
45
Poznan
16
Wroclaw
14
Krakow
9
Ozarow Mazowiecki
9
Szczecin
6
Lublin
4
Zabrze
4
Bielicha
3
Bydgoszcz
3

No access

No Thumbnail Available