Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością w Urzędzie Gminy
Continuous improvement of the quality management system in the Municipal Office
DOSKONALENIE JAKOŚCI, ISO 9001, KAIZEN, URZĄD GMINY, ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
DISTRICT OFFICE, IMPROVING QUALITY, ISO 9001, KAIZEN, QUALITY MANAGEMENT
Przedmiotem niniejszej pracy jest ciągłe doskonalenie systemów zarządzania jakością w Urzędzie Gminy. Ma ona na celu sprawdzenie czy wdrożenie normy ISO 9001 przyczynia się do doskonalenia jakości na przykładzie Gminy Bejsce.Praca podzielona została na cztery rozdziały. W pierwszym rozdziale autor skupił się na teoretykach jakości. Opisano także szczegółowo normę ISO 9001. Rozdział drugi został poświęcony koncepcji kaizen oraz modelom i narzędziom doskonalenia jakości. W rozdziale trzecim autor skoncentrował uwagę na istocie badanej Gminy Bejsce. Przedstawiono jej szczegółową charakterystykę pod względem usługowym i procesowym oraz zaprezentowano spis dokumentów. Rozdział czwarty niniejszej pracy jest częścią badawczą zawierającą oceną funkcjonowania zarządzania jakością w Gminie Bejsce. Główna teza pracy zakłada iż wdrażanie normy ISO 9001 znacznie podwyższa jakość świadczenia usług w administracji publicznej.Niniejsza praca został napisana w oparciu o źródła książkowe, akty prawne, wybrane dokumenty Gminy Bejsce oraz źródła internetowe.
The object of this work is the continuous improvement of quality management systems at the commune office. It aims to verify whether the implementation of the ISO 9001 standard helps to improve the quality of the example of the Commune Bejsce.Work is divided into four chapters. In the first chapter, the author focuses on quality theorists. Also describes in detail the ISO 9001 standard. The second chapter is devoted to the concept of kaizen, and models and tools to improve quality. In the third chapter, the author has focused attention on the essence of the test Commune Bejsce. The paper presents a detailed description of the terms of service and process, and presents a list of documents. The fourth chapter of this work is part of research that contains the evaluation of the functioning of the quality management in the Municipality Bejsce. The main thesis work assumes that the implementation of the ISO 9001 standard significantly improves the quality of services in public administration.This paper was written on the basis of source books, legislation, selected documents Municipal Bejsce and Internet sources.
dc.abstract.en | The object of this work is the continuous improvement of quality management systems at the commune office. It aims to verify whether the implementation of the ISO 9001 standard helps to improve the quality of the example of the Commune Bejsce.Work is divided into four chapters. In the first chapter, the author focuses on quality theorists. Also describes in detail the ISO 9001 standard. The second chapter is devoted to the concept of kaizen, and models and tools to improve quality. In the third chapter, the author has focused attention on the essence of the test Commune Bejsce. The paper presents a detailed description of the terms of service and process, and presents a list of documents. The fourth chapter of this work is part of research that contains the evaluation of the functioning of the quality management in the Municipality Bejsce. The main thesis work assumes that the implementation of the ISO 9001 standard significantly improves the quality of services in public administration.This paper was written on the basis of source books, legislation, selected documents Municipal Bejsce and Internet sources. | pl |
dc.abstract.pl | Przedmiotem niniejszej pracy jest ciągłe doskonalenie systemów zarządzania jakością w Urzędzie Gminy. Ma ona na celu sprawdzenie czy wdrożenie normy ISO 9001 przyczynia się do doskonalenia jakości na przykładzie Gminy Bejsce.Praca podzielona została na cztery rozdziały. W pierwszym rozdziale autor skupił się na teoretykach jakości. Opisano także szczegółowo normę ISO 9001. Rozdział drugi został poświęcony koncepcji kaizen oraz modelom i narzędziom doskonalenia jakości. W rozdziale trzecim autor skoncentrował uwagę na istocie badanej Gminy Bejsce. Przedstawiono jej szczegółową charakterystykę pod względem usługowym i procesowym oraz zaprezentowano spis dokumentów. Rozdział czwarty niniejszej pracy jest częścią badawczą zawierającą oceną funkcjonowania zarządzania jakością w Gminie Bejsce. Główna teza pracy zakłada iż wdrażanie normy ISO 9001 znacznie podwyższa jakość świadczenia usług w administracji publicznej.Niniejsza praca został napisana w oparciu o źródła książkowe, akty prawne, wybrane dokumenty Gminy Bejsce oraz źródła internetowe. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Jedynak, Piotr - 128512 | pl |
dc.contributor.author | Klacza, Aneta | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Marcinkowski, Aleksander - 130320 | pl |
dc.contributor.reviewer | Jedynak, Piotr - 128512 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T17:08:03Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T17:08:03Z | |
dc.date.submitted | 2013-07-05 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie i doradztwo gospodarcze | pl |
dc.identifier.apd | diploma-75811-80020 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188532 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | DISTRICT OFFICE, IMPROVING QUALITY, ISO 9001, KAIZEN, QUALITY MANAGEMENT | pl |
dc.subject.pl | DOSKONALENIE JAKOŚCI, ISO 9001, KAIZEN, URZĄD GMINY, ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ | pl |
dc.title | Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością w Urzędzie Gminy | pl |
dc.title.alternative | Continuous improvement of the quality management system in the Municipal Office | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |