Budowanie wizerunku firmy w reklamie telewizyjnej na przykładzie Alior Banku

licenciate
dc.abstract.enThe image of the company is one of the main goals important already at the stage of building a business plan. A positive perception of a given brand from the point of view of the recipient, i.e. a hypothetical customer, is an important achievement for any company. The decision regarding the choice of the topic was dictated by the desire to verify what factors play a decisive role in the favorable reception of Alior Bank. The analysis was carried out on the basis of four TV commercials. On their basis, it was found that the created audiovisual materials are coherent and that, regardless of the year of operation, some kind of evolution in the bank's activities is noticeable.pl
dc.abstract.plWizerunek przedsiębiorstwa, to jeden z głównych celów istotnych już na etapie budowania biznesplanu. Pozytywne postrzeganie danej marki z punktu widzenia odbiorcy, a więc hipotetycznego klienta jest ważnym osiągnięciem dla każdej firmy. Decyzja dotycząca wyboru tematu podyktowana była chęcią zweryfikowania jakie czynniki odgrywają decydujący wpływ na korzystny odbiór Alior Banku. Przeprowadzona analiza odbyła się na podstawie czterech reklam telewizyjnych. Na ich podstawie stwierdzono, że wykreowane materiały audiowizualne są spójne oraz, że niezależnie od roku działalności dostrzegalna jest pewnego rodzaju ewolucja w działaniach banku.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWawer, Monika - 162152 pl
dc.contributor.authorSolarz, Beatapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWawer, Monika - 162152 pl
dc.contributor.reviewerMajewska, Małgorzata - 173379 pl
dc.date.accessioned2021-10-22T21:32:50Z
dc.date.available2021-10-22T21:32:50Z
dc.date.submitted2021-10-20pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-140767-254012pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/281383
dc.languagepolpl
dc.subject.enBank, the image of the bank, advertisement, TV advertisement, Alior Bank, factorspl
dc.subject.plBank, wizerunek banku, reklama, reklama telewizyjna, Alior Bank, czynnikipl
dc.titleBudowanie wizerunku firmy w reklamie telewizyjnej na przykładzie Alior Bankupl
dc.title.alternativeBuilding the company's image in TV advertising on the example of Alior Bankpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The image of the company is one of the main goals important already at the stage of building a business plan. A positive perception of a given brand from the point of view of the recipient, i.e. a hypothetical customer, is an important achievement for any company. The decision regarding the choice of the topic was dictated by the desire to verify what factors play a decisive role in the favorable reception of Alior Bank. The analysis was carried out on the basis of four TV commercials. On their basis, it was found that the created audiovisual materials are coherent and that, regardless of the year of operation, some kind of evolution in the bank's activities is noticeable.
dc.abstract.plpl
Wizerunek przedsiębiorstwa, to jeden z głównych celów istotnych już na etapie budowania biznesplanu. Pozytywne postrzeganie danej marki z punktu widzenia odbiorcy, a więc hipotetycznego klienta jest ważnym osiągnięciem dla każdej firmy. Decyzja dotycząca wyboru tematu podyktowana była chęcią zweryfikowania jakie czynniki odgrywają decydujący wpływ na korzystny odbiór Alior Banku. Przeprowadzona analiza odbyła się na podstawie czterech reklam telewizyjnych. Na ich podstawie stwierdzono, że wykreowane materiały audiowizualne są spójne oraz, że niezależnie od roku działalności dostrzegalna jest pewnego rodzaju ewolucja w działaniach banku.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Wawer, Monika - 162152
dc.contributor.authorpl
Solarz, Beata
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wawer, Monika - 162152
dc.contributor.reviewerpl
Majewska, Małgorzata - 173379
dc.date.accessioned
2021-10-22T21:32:50Z
dc.date.available
2021-10-22T21:32:50Z
dc.date.submittedpl
2021-10-20
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-140767-254012
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/281383
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Bank, the image of the bank, advertisement, TV advertisement, Alior Bank, factors
dc.subject.plpl
Bank, wizerunek banku, reklama, reklama telewizyjna, Alior Bank, czynniki
dc.titlepl
Budowanie wizerunku firmy w reklamie telewizyjnej na przykładzie Alior Banku
dc.title.alternativepl
Building the company's image in TV advertising on the example of Alior Bank
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
19
Views per month
Views per city
Krakow
2
Poznan
2
Warsaw
2
Wroclaw
2
Cegłów
1
Dabrowa
1
Dublin
1
Gliwice
1
Lodz
1
Otmuchow
1

No access

No Thumbnail Available