Ocena wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzi budowania marki osobistej w branży fitness

master
dc.abstract.enThe main area of the master’s thesis is the process of building a personal brand image from the fitness industry on social media, such as: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube and blog. The purpose of the thesis is to evaluate the effectiveness of the aforementioned channels in the process of building a personal brand image, in particular to answer the question: which medium is the most effective. and which activities are most effective in creating a personal brand image. The most important elements included in the work are: introducing the concept of personal brand, image and the process of its construction, the functionality of the mentioned social networks then the study in the form of a survey, as well as the analysis of the results. The work was written mainly using industry sources, books, online articles and other publications.pl
dc.abstract.plGłównym obszarem pracy magisterskiej jest proces budowania wizerunku marki osobistej z branży fitness w mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube oraz blog. Celem pracy jest ocena skuteczności wymienionych kanałów w procesie budowy wizerunku marki osobistej, w szczególności odpowiedź na pytanie: które medium jest najbardziej efektywne. oraz które działania są najbardziej skuteczne w kreowaniu wizerunku marki osobistej. Najważniejszymi elementami zawartymi w pracy są: przybliżenie pojęcia marki osobistej, wizerunku oraz procesu jego budowy, funkcjonalności wymienionych serwisów społecznościowych następnie badanie w postaci sondażu, a także analiza wyników. Do napisania pracy posłużyły głównie źródła branżowe, książki, artykuły internetowe i inne publikacje.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.authorMajcher, Nataliapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2022-10-31T22:40:47Z
dc.date.available2022-10-31T22:40:47Z
dc.date.submitted2022-10-27pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-157650-247318pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/303065
dc.languagepolpl
dc.subject.enFITNESS – IMAGE – PERSONAL BRANDING – SOCIAL MEDIApl
dc.subject.plFITNESS – MARKA OSOBISTA – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – WIZERUNEKpl
dc.titleOcena wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzi budowania marki osobistej w branży fitnesspl
dc.title.alternativeAssessing the use of social media as a personal branding tool in the fitness industrypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main area of the master’s thesis is the process of building a personal brand image from the fitness industry on social media, such as: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube and blog. The purpose of the thesis is to evaluate the effectiveness of the aforementioned channels in the process of building a personal brand image, in particular to answer the question: which medium is the most effective. and which activities are most effective in creating a personal brand image. The most important elements included in the work are: introducing the concept of personal brand, image and the process of its construction, the functionality of the mentioned social networks then the study in the form of a survey, as well as the analysis of the results. The work was written mainly using industry sources, books, online articles and other publications.
dc.abstract.plpl
Głównym obszarem pracy magisterskiej jest proces budowania wizerunku marki osobistej z branży fitness w mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube oraz blog. Celem pracy jest ocena skuteczności wymienionych kanałów w procesie budowy wizerunku marki osobistej, w szczególności odpowiedź na pytanie: które medium jest najbardziej efektywne. oraz które działania są najbardziej skuteczne w kreowaniu wizerunku marki osobistej. Najważniejszymi elementami zawartymi w pracy są: przybliżenie pojęcia marki osobistej, wizerunku oraz procesu jego budowy, funkcjonalności wymienionych serwisów społecznościowych następnie badanie w postaci sondażu, a także analiza wyników. Do napisania pracy posłużyły głównie źródła branżowe, książki, artykuły internetowe i inne publikacje.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.authorpl
Majcher, Natalia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2022-10-31T22:40:47Z
dc.date.available
2022-10-31T22:40:47Z
dc.date.submittedpl
2022-10-27
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-157650-247318
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/303065
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
FITNESS – IMAGE – PERSONAL BRANDING – SOCIAL MEDIA
dc.subject.plpl
FITNESS – MARKA OSOBISTA – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – WIZERUNEK
dc.titlepl
Ocena wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzi budowania marki osobistej w branży fitness
dc.title.alternativepl
Assessing the use of social media as a personal branding tool in the fitness industry
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
82
Views per month
Views per city
Warsaw
20
Krakow
12
Zielona Góra
6
Poznan
5
Starachowice
5
Wroclaw
4
Gdansk
3
Płock
3
Katowice
2
Lodz
2

No access

No Thumbnail Available
Collections