Marketing hotelowy na przykładzie sieci hoteli grupy Orbis

master
dc.abstract.enThe study shows how great role and importance of marketing activities determine in the hotel. With the analysis of various marketing tools through which the Orbis Hotel Group we conclude how great success in Poland has Orbis achieved. Using an appropriate way these marketing tools definitely gaining a competitive advantage, allowing for greater profits and further development of the company. The study has shown a consistent marketing strategy that Orbis is using. Based on the sources of literature explains how the hotel chain uses the applicable elements of marketing successfully running so many hotels of different categories.pl
dc.abstract.plW opracowaniu przedstawiono jak wielką rolę i znaczenie odgrywają działania marketingowe w hotelarstwie. Podjęto analizę poszczególnych narzędzi marketingowych, dzięki którym grupa hotelowa Orbis osiągnęła tak wielki sukces w Polsce. Wykorzystując w odpowiedni sposób te narzędzia marketingowe, zdecydowanie zyskuje przewagę nad konkurencją, co pozwala na większe zyski i dalszy rozwój firmy. W pracy ukazano spójną strategię marketingową jaką wykorzystuje Orbis. Na podstawie źródeł literatury wyjaśniono w jaki sposób sieć posługuje się odpowiednimi elementami marketingu prowadząc z powodzeniem tak wiele hoteli różnych kategorii.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSroślak, Grzegorz - 173757 pl
dc.contributor.authorMadej-Fudalewska, Joannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBatorski, Jarema - 127259 pl
dc.contributor.reviewerSroślak, Grzegorz - 173757 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T02:33:41Z
dc.date.available2020-07-25T02:33:41Z
dc.date.submitted2014-07-07pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-88828-83821pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197325
dc.languagepolpl
dc.subject.enhotel, hospitality, marketing, hotel chainpl
dc.subject.plhotel, hotelarstwo, marketing, sieć hoteli,pl
dc.titleMarketing hotelowy na przykładzie sieci hoteli grupy Orbispl
dc.title.alternativeHotel marketing on the example of the Orbis Hotel Group chainpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The study shows how great role and importance of marketing activities determine in the hotel. With the analysis of various marketing tools through which the Orbis Hotel Group we conclude how great success in Poland has Orbis achieved. Using an appropriate way these marketing tools definitely gaining a competitive advantage, allowing for greater profits and further development of the company. The study has shown a consistent marketing strategy that Orbis is using. Based on the sources of literature explains how the hotel chain uses the applicable elements of marketing successfully running so many hotels of different categories.
dc.abstract.plpl
W opracowaniu przedstawiono jak wielką rolę i znaczenie odgrywają działania marketingowe w hotelarstwie. Podjęto analizę poszczególnych narzędzi marketingowych, dzięki którym grupa hotelowa Orbis osiągnęła tak wielki sukces w Polsce. Wykorzystując w odpowiedni sposób te narzędzia marketingowe, zdecydowanie zyskuje przewagę nad konkurencją, co pozwala na większe zyski i dalszy rozwój firmy. W pracy ukazano spójną strategię marketingową jaką wykorzystuje Orbis. Na podstawie źródeł literatury wyjaśniono w jaki sposób sieć posługuje się odpowiednimi elementami marketingu prowadząc z powodzeniem tak wiele hoteli różnych kategorii.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Sroślak, Grzegorz - 173757
dc.contributor.authorpl
Madej-Fudalewska, Joanna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Batorski, Jarema - 127259
dc.contributor.reviewerpl
Sroślak, Grzegorz - 173757
dc.date.accessioned
2020-07-25T02:33:41Z
dc.date.available
2020-07-25T02:33:41Z
dc.date.submittedpl
2014-07-07
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-88828-83821
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197325
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
hotel, hospitality, marketing, hotel chain
dc.subject.plpl
hotel, hotelarstwo, marketing, sieć hoteli,
dc.titlepl
Marketing hotelowy na przykładzie sieci hoteli grupy Orbis
dc.title.alternativepl
Hotel marketing on the example of the Orbis Hotel Group chain
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
34
Views per month
Views per city
Warsaw
6
Wroclaw
5
Krakow
3
Rome
3
Dublin
2
Poznan
2
Rzeszów
2
Bobrowniki Male
1
Bojano
1
Chojnice
1

No access

No Thumbnail Available