Innowacje marketingowe w organizacji eventów muzycznych

licenciate
dc.abstract.enThe main objective of this study was to check how the event industry in Poland is developing over the years. How to create and implement marketing innovations in an event agency. How to use selected techniques to create interest and how marketing innovations are perceived by the public and potential audience of the event. The hypothesis assumes that the introduction of innovation into the world of events is perceived very positively and it is a modern form of promotion of cultural events. The study includes the characteristics of innovation, events and marketing communications, going through the description of the forms of communication with the analysis of the research and the conclusions of the author.pl
dc.abstract.plGłównym celem niniejszej pracy było sprawdzenie, jak na przestrzeni lat rozwija się branża eventowa w Polsce. Jak wygląda tworzenie oraz wprowadzanie innowacji marketingowych w agencji eventowej. W jaki sposób zastosować wybrane techniki, aby stworzyć zainteresowanie oraz jak innowacje marketingowe są odbierane przez społeczeństwo i potencjalnych odbiorców eventu. Obrana hipoteza zakłada, iż wprowadzanie innowacji w świat eventów jest postrzegany bardzo pozytywnie i jest nowoczesną formą promocji wydarzeń kulturalnych. Opracowanie zawiera charakterystykę innowacji, eventów oraz komunikacji marketingowej, przechodząc przez opis form komunikacji wraz z analizą przeprowadzonego wywiadu oraz wnioskami autora.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLewandowski, Mateuszpl
dc.contributor.authorKrzysztofowicz, Joannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerLewandowski, Mateuszpl
dc.contributor.reviewerKołodziejczyk, Jakub - 129031 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T10:14:09Z
dc.date.available2020-07-27T10:14:09Z
dc.date.submitted2017-09-19pl
dc.fieldofstudyzarządzanie organizacjami publicznymi i obywatelskimipl
dc.identifier.apddiploma-117687-202803pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/222854
dc.languagepolpl
dc.subject.enEVENT, INNOVATIONS, INTEGRATED COMMUNICATION, MARKETING, MUSIC BRAND, SOCIAL MEDIApl
dc.subject.plBRANŻA MUZYCZNA, EVENT, INNOWACJE, KOMUNIKACJA ZINTEGROWANA, MARKETING, SOCIAL MEDIApl
dc.titleInnowacje marketingowe w organizacji eventów muzycznychpl
dc.title.alternativeMarketing innovations in organizing music eventspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main objective of this study was to check how the event industry in Poland is developing over the years. How to create and implement marketing innovations in an event agency. How to use selected techniques to create interest and how marketing innovations are perceived by the public and potential audience of the event. The hypothesis assumes that the introduction of innovation into the world of events is perceived very positively and it is a modern form of promotion of cultural events. The study includes the characteristics of innovation, events and marketing communications, going through the description of the forms of communication with the analysis of the research and the conclusions of the author.
dc.abstract.plpl
Głównym celem niniejszej pracy było sprawdzenie, jak na przestrzeni lat rozwija się branża eventowa w Polsce. Jak wygląda tworzenie oraz wprowadzanie innowacji marketingowych w agencji eventowej. W jaki sposób zastosować wybrane techniki, aby stworzyć zainteresowanie oraz jak innowacje marketingowe są odbierane przez społeczeństwo i potencjalnych odbiorców eventu. Obrana hipoteza zakłada, iż wprowadzanie innowacji w świat eventów jest postrzegany bardzo pozytywnie i jest nowoczesną formą promocji wydarzeń kulturalnych. Opracowanie zawiera charakterystykę innowacji, eventów oraz komunikacji marketingowej, przechodząc przez opis form komunikacji wraz z analizą przeprowadzonego wywiadu oraz wnioskami autora.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lewandowski, Mateusz
dc.contributor.authorpl
Krzysztofowicz, Joanna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Lewandowski, Mateusz
dc.contributor.reviewerpl
Kołodziejczyk, Jakub - 129031
dc.date.accessioned
2020-07-27T10:14:09Z
dc.date.available
2020-07-27T10:14:09Z
dc.date.submittedpl
2017-09-19
dc.fieldofstudypl
zarządzanie organizacjami publicznymi i obywatelskimi
dc.identifier.apdpl
diploma-117687-202803
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/222854
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
EVENT, INNOVATIONS, INTEGRATED COMMUNICATION, MARKETING, MUSIC BRAND, SOCIAL MEDIA
dc.subject.plpl
BRANŻA MUZYCZNA, EVENT, INNOWACJE, KOMUNIKACJA ZINTEGROWANA, MARKETING, SOCIAL MEDIA
dc.titlepl
Innowacje marketingowe w organizacji eventów muzycznych
dc.title.alternativepl
Marketing innovations in organizing music events
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
110
Views per month
Views per city
Poznan
15
Krakow
14
Warsaw
14
Wroclaw
11
Lowicz
5
Ostrów Wielkopolski
3
Sieradz
3
Suwałki
3
Torun
3
Zgierz
3

No access

No Thumbnail Available