Budowanie niezależnej marki na przykładzie wybranych blogerów

licenciate
dc.abstract.enThese days the new media has gain a massive importance in most of life's fields, especially in widely understood salesment and customer service. More and more companies, in their marketing actions, rely on web 2.0 technologies - including multi-subjective blogs. The main goal is to proof, by using actual examples that a blog is a perfect place to build a distinguishable and lucrative brand, independent from the theme its offering. Research methods that had been used are antrophological interview, direct observation and semiotic analysis of texts. The research had proof the thesis' goal and made us realise many essential features.pl
dc.abstract.plW dzisiejszych czasach nowe media mają ogromne znaczenie w większości dziedzin życia, a przede wszystkim w sferze szeroko pojętej sprzedaży i kontaktu z klientem. Coraz więcej przedsiębiorstw w promocji i kreowaniu marki stawia na technologie internetowe web 2.0 - w tym coraz popularniejsze, wielotematyczne blogi internetowe. Celem pracy jest przede wszystkim udowodnienie na podstawie konkretnych przykładów, że blog jest doskonałym miejscem do budowania rozpoznawalnej i dochodowej marki, niezależnie od oferowanej treści. Metody badawcze, jakie zostały użyte, to wywiad antropologiczny, obserwacja bezpośrednia i semiotyczna analiza tekstów. Badania potwierdziły cel pracy i zwróciły uwagę na wiele istotnych aspektów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.authorSroka, Tomaszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.reviewerMaliszewski, Juliuszpl
dc.date.accessioned2020-07-27T09:02:50Z
dc.date.available2020-07-27T09:02:50Z
dc.date.submitted2017-07-13pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-116514-196649pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221784
dc.languagepolpl
dc.subject.enblog, blogosphere, blogger, brand, internetpl
dc.subject.plblog, blogosfera, bloger, marka, internetpl
dc.titleBudowanie niezależnej marki na przykładzie wybranych blogerówpl
dc.title.alternativeCreating an independent brand based on the example of selected bloggerspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
These days the new media has gain a massive importance in most of life's fields, especially in widely understood salesment and customer service. More and more companies, in their marketing actions, rely on web 2.0 technologies - including multi-subjective blogs. The main goal is to proof, by using actual examples that a blog is a perfect place to build a distinguishable and lucrative brand, independent from the theme its offering. Research methods that had been used are antrophological interview, direct observation and semiotic analysis of texts. The research had proof the thesis' goal and made us realise many essential features.
dc.abstract.plpl
W dzisiejszych czasach nowe media mają ogromne znaczenie w większości dziedzin życia, a przede wszystkim w sferze szeroko pojętej sprzedaży i kontaktu z klientem. Coraz więcej przedsiębiorstw w promocji i kreowaniu marki stawia na technologie internetowe web 2.0 - w tym coraz popularniejsze, wielotematyczne blogi internetowe. Celem pracy jest przede wszystkim udowodnienie na podstawie konkretnych przykładów, że blog jest doskonałym miejscem do budowania rozpoznawalnej i dochodowej marki, niezależnie od oferowanej treści. Metody badawcze, jakie zostały użyte, to wywiad antropologiczny, obserwacja bezpośrednia i semiotyczna analiza tekstów. Badania potwierdziły cel pracy i zwróciły uwagę na wiele istotnych aspektów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.authorpl
Sroka, Tomasz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.reviewerpl
Maliszewski, Juliusz
dc.date.accessioned
2020-07-27T09:02:50Z
dc.date.available
2020-07-27T09:02:50Z
dc.date.submittedpl
2017-07-13
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-116514-196649
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221784
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
blog, blogosphere, blogger, brand, internet
dc.subject.plpl
blog, blogosfera, bloger, marka, internet
dc.titlepl
Budowanie niezależnej marki na przykładzie wybranych blogerów
dc.title.alternativepl
Creating an independent brand based on the example of selected bloggers
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
10
Views per month
Views per city
Bytom
2
Wroclaw
2
Dublin
1
Gora Kalwaria
1
Lask
1
Otmuchow
1
Shanghai
1
Szczecin
1

No access

No Thumbnail Available