Wizerunek polityka jako narzędzie marketingu politycznego. Analiza wybranych aspektów

licenciate
dc.abstract.enThe aim of the assignment is to present how policy marketing and its tools influance the current politics. The most significant is the influance of the political candidate's image on the voters preferences.It consists of both theoretical and research parts where the results of the survey are presented. The main purpose of the research was to find out the opinion of the voters on policy marketing.pl
dc.abstract.plPrzedstawiona praca ma na celu omówienie wpływu marketingu politycznego i jego narzędzi, na kształt współczesnej polityki. Ze szczególnym uwzględnieniem wpływu wizerunku kandydata politycznego, na preferencje wyborcze elektoratu. Składa się ona z części teoretycznej i badawczej, gdzie przedstawiono wyniki i opracowanie badań ankietowych. Celem badania było określenie stosunku wyborców do działań z zakresu marketingu politycznego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorŚwierczyńska-Głownia, Weronika - 132352 pl
dc.contributor.authorOczkoś, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSłupek, Lucyna - 131939 pl
dc.contributor.reviewerŚwierczyńska-Głownia, Weronika - 132352 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T18:31:48Z
dc.date.available2020-07-24T18:31:48Z
dc.date.submitted2013-07-16pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-77308-129604pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/189837
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing, image, politicspl
dc.subject.plmarketing, wizerunek, politykapl
dc.titleWizerunek polityka jako narzędzie marketingu politycznego. Analiza wybranych aspektówpl
dc.title.alternativeThe image of the politician as a tool of policy marketing. The analyse of some/chosen aspects.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the assignment is to present how policy marketing and its tools influance the current politics. The most significant is the influance of the political candidate's image on the voters preferences.It consists of both theoretical and research parts where the results of the survey are presented. The main purpose of the research was to find out the opinion of the voters on policy marketing.
dc.abstract.plpl
Przedstawiona praca ma na celu omówienie wpływu marketingu politycznego i jego narzędzi, na kształt współczesnej polityki. Ze szczególnym uwzględnieniem wpływu wizerunku kandydata politycznego, na preferencje wyborcze elektoratu. Składa się ona z części teoretycznej i badawczej, gdzie przedstawiono wyniki i opracowanie badań ankietowych. Celem badania było określenie stosunku wyborców do działań z zakresu marketingu politycznego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Świerczyńska-Głownia, Weronika - 132352
dc.contributor.authorpl
Oczkoś, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Słupek, Lucyna - 131939
dc.contributor.reviewerpl
Świerczyńska-Głownia, Weronika - 132352
dc.date.accessioned
2020-07-24T18:31:48Z
dc.date.available
2020-07-24T18:31:48Z
dc.date.submittedpl
2013-07-16
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-77308-129604
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/189837
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing, image, politics
dc.subject.plpl
marketing, wizerunek, polityka
dc.titlepl
Wizerunek polityka jako narzędzie marketingu politycznego. Analiza wybranych aspektów
dc.title.alternativepl
The image of the politician as a tool of policy marketing. The analyse of some/chosen aspects.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
26
Views per month
Views per city
Katowice
5
Krakow
4
Wroclaw
3
Warsaw
2
Dublin
1
Goleniów
1
Kleszczów
1
Olsztyn
1
Ostróda
1
Poznan
1

No access

No Thumbnail Available