Kreowanie wizerunku marki na przykładzie powstającego hotelu uzdrowiskowego i Spa "Słoneczny Zdrój"

licenciate
dc.abstract.enSubject of the following bachelor`s thesis describes process of brand image creation by risingSPA hotel in Busko-Zdroj. The thesis is devoted to a presentation and analysis of tools andmethods of marketing and public relations which are often used in tourism. The first chapterpresents necessary minimum of knowledge about branding, marketing and public relations.Next one is devoted to Busko-Zdroj and its history. Moreover, it describes resort situated inthis region, current situation and development strategy taken up in this area. If it comes toremaining parts of the thesis, they are intended for description of the investment, hotel andmarketing strategies. The last chapter is an attempt to analyze and present activities ofinvestors in creating brand image, marketing and promotion. The most important conclusionsof this thesis are ones, which make Swiętokrzyskie region and its Busko-Zdrój city in need ofhaving high standard hotel.pl
dc.abstract.plTematem pracy licencjackiej jest kreowanie wizerunku marki powstającego hoteluuzdrowiskowego na terenie województwa świętokrzyskiego w miejscowości Busko-Zdrój.Praca została poświęcona przedstawieniu i przeanalizowaniu narzędzi i metod z zakresumarketingu i public relations wykorzystywanych w turystyce. W pierwszym rozdzialezaprezentowano niezbędne minimum wiedzy z zakresu marki oraz public relations. Następnyrozdział poświęcony został mieście Busko-Zdrój i jego historii. Opisano także znajdujące siętam uzdrowisko oraz obecną sytuację i strategię rozwoju tej okolicy. Rozdział trzeci zostałprzeznaczony na opis inwestycji i obiektu oraz przedstawione zostały jego strategiei założenia marketingowe. Ostatni rozdział to próba analizy i przedstawienie działańinwestorów w zakresie kreowania wizerunku marki, marketingu i promocji. Najważniejszymwnioskiem niniejszej pracy jest fakt, iż województwo świętokrzyskie oraz UzdrowiskoBusko-Zdrój potrzebuje hotelu o takim standardzie, jaki będzie oferował powstający obiekt.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.authorSkrzeszewski, Michałpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerTargosz, Radosław - 200568 pl
dc.contributor.reviewerGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T08:54:49Z
dc.date.available2020-07-24T08:54:49Z
dc.date.submitted2012-07-04pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-67516-111690pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/180927
dc.languagepolpl
dc.subject.enIMAGE, BRAND, HOTEL, MARKETING, PUBLIC RELATIONSpl
dc.subject.plWIZERUNEK, MARKA, HOTEL, MARKETING, PUBLIC RELATIONSpl
dc.titleKreowanie wizerunku marki na przykładzie powstającego hotelu uzdrowiskowego i Spa "Słoneczny Zdrój"pl
dc.title.alternativeBrand image creation based on an example of rising Spa hotelpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Subject of the following bachelor`s thesis describes process of brand image creation by risingSPA hotel in Busko-Zdroj. The thesis is devoted to a presentation and analysis of tools andmethods of marketing and public relations which are often used in tourism. The first chapterpresents necessary minimum of knowledge about branding, marketing and public relations.Next one is devoted to Busko-Zdroj and its history. Moreover, it describes resort situated inthis region, current situation and development strategy taken up in this area. If it comes toremaining parts of the thesis, they are intended for description of the investment, hotel andmarketing strategies. The last chapter is an attempt to analyze and present activities ofinvestors in creating brand image, marketing and promotion. The most important conclusionsof this thesis are ones, which make Swiętokrzyskie region and its Busko-Zdrój city in need ofhaving high standard hotel.
dc.abstract.plpl
Tematem pracy licencjackiej jest kreowanie wizerunku marki powstającego hoteluuzdrowiskowego na terenie województwa świętokrzyskiego w miejscowości Busko-Zdrój.Praca została poświęcona przedstawieniu i przeanalizowaniu narzędzi i metod z zakresumarketingu i public relations wykorzystywanych w turystyce. W pierwszym rozdzialezaprezentowano niezbędne minimum wiedzy z zakresu marki oraz public relations. Następnyrozdział poświęcony został mieście Busko-Zdrój i jego historii. Opisano także znajdujące siętam uzdrowisko oraz obecną sytuację i strategię rozwoju tej okolicy. Rozdział trzeci zostałprzeznaczony na opis inwestycji i obiektu oraz przedstawione zostały jego strategiei założenia marketingowe. Ostatni rozdział to próba analizy i przedstawienie działańinwestorów w zakresie kreowania wizerunku marki, marketingu i promocji. Najważniejszymwnioskiem niniejszej pracy jest fakt, iż województwo świętokrzyskie oraz UzdrowiskoBusko-Zdrój potrzebuje hotelu o takim standardzie, jaki będzie oferował powstający obiekt.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.authorpl
Skrzeszewski, Michał
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Targosz, Radosław - 200568
dc.contributor.reviewerpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.date.accessioned
2020-07-24T08:54:49Z
dc.date.available
2020-07-24T08:54:49Z
dc.date.submittedpl
2012-07-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-67516-111690
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/180927
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
IMAGE, BRAND, HOTEL, MARKETING, PUBLIC RELATIONS
dc.subject.plpl
WIZERUNEK, MARKA, HOTEL, MARKETING, PUBLIC RELATIONS
dc.titlepl
Kreowanie wizerunku marki na przykładzie powstającego hotelu uzdrowiskowego i Spa "Słoneczny Zdrój"
dc.title.alternativepl
Brand image creation based on an example of rising Spa hotel
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
57
Views per month
Views per city
Wroclaw
11
Lodz
7
Krakow
5
Nowy Targ
4
Katowice
3
Rybnik
3
Warsaw
3
Dublin
2
Sosnowiec
2
Bobrowniki Male
1

No access

No Thumbnail Available