Wpływ form zatrudnienia na jakość obsługi w Hotelach Grupy Quality System.

master
dc.abstract.enThe main aim of this thesis is to determine do the different forms of employment have an influence on the quality of service in a group of Quality Systems Hotels and if there is one the thesis will examine how big is the influence. In the analisys one can find the history of hotel industry, the quality standards, the advantages and disadvantages of differentd forms of employement. In order to examine if the forms of employment have an influence on the quality of service in hotels a group of hotel employees, managers and hotel quests were surveyed. The thesis contains information from polish and foreign literature as well as from sectoral magazines and websites.pl
dc.abstract.plGłównym celem niniejszej pracy jest zbadanie czy i ewentualnie w jakim stopniu poszczególne formy zatrudnienia mają wpływ na jakość obsługi w grupie hoteli Quality System. W analizie zostały poruszone takie kwestie jak: istota i historia hotelarstwa, standardy jakości, wady i zalety poszczególnych form zatrudnienia. Aby określić czy forma zatrudnienia ma wpływ na jakość obsługi przeprowadzono badania na grupie pracowników hoteli, managerów hoteli a także gości hotelowych. Wyniki ukazują iż poszczególne formy zatrudnienia nie mają wpływu na jakość obsługi. W pracy korzystano z literatury polskiej i zagranicznej, a także czasopism branżowych i stron internetowych związanych z tematyką pracy.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.authorŁukaszczyk, Arletapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerTargosz, Radosław - 200568 pl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T21:13:26Z
dc.date.available2020-07-24T21:13:26Z
dc.date.submitted2013-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-82857-132922pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192352
dc.languagepolpl
dc.subject.enANALYSIS - QUALITY HOTEL INDUSTRY - EMPLOYMENTpl
dc.subject.plJAKOŚĆ – HOTELARSTWO- ZATRUDNIENIEpl
dc.titleWpływ form zatrudnienia na jakość obsługi w Hotelach Grupy Quality System.pl
dc.title.alternativeThe influence of different forms of employment on the quality of service in hotels quality system.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main aim of this thesis is to determine do the different forms of employment have an influence on the quality of service in a group of Quality Systems Hotels and if there is one the thesis will examine how big is the influence. In the analisys one can find the history of hotel industry, the quality standards, the advantages and disadvantages of differentd forms of employement. In order to examine if the forms of employment have an influence on the quality of service in hotels a group of hotel employees, managers and hotel quests were surveyed. The thesis contains information from polish and foreign literature as well as from sectoral magazines and websites.
dc.abstract.plpl
Głównym celem niniejszej pracy jest zbadanie czy i ewentualnie w jakim stopniu poszczególne formy zatrudnienia mają wpływ na jakość obsługi w grupie hoteli Quality System. W analizie zostały poruszone takie kwestie jak: istota i historia hotelarstwa, standardy jakości, wady i zalety poszczególnych form zatrudnienia. Aby określić czy forma zatrudnienia ma wpływ na jakość obsługi przeprowadzono badania na grupie pracowników hoteli, managerów hoteli a także gości hotelowych. Wyniki ukazują iż poszczególne formy zatrudnienia nie mają wpływu na jakość obsługi. W pracy korzystano z literatury polskiej i zagranicznej, a także czasopism branżowych i stron internetowych związanych z tematyką pracy.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.authorpl
Łukaszczyk, Arleta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Targosz, Radosław - 200568
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-24T21:13:26Z
dc.date.available
2020-07-24T21:13:26Z
dc.date.submittedpl
2013-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-82857-132922
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192352
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ANALYSIS - QUALITY HOTEL INDUSTRY - EMPLOYMENT
dc.subject.plpl
JAKOŚĆ – HOTELARSTWO- ZATRUDNIENIE
dc.titlepl
Wpływ form zatrudnienia na jakość obsługi w Hotelach Grupy Quality System.
dc.title.alternativepl
The influence of different forms of employment on the quality of service in hotels quality system.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available