Seksturystyka jako produkt turystyczny XXI wieku na przykładzie Tajlandii

master
dc.abstract.enIn this paper were discussed the issues of the impact of sextourism in the development of tourism in Thailand. The aim of this study was to investigate whether sextourism is a tourism product of a twenty-first century and if that affects the development of tourism in Thailand. Steps have also been attempts to define the tourism product and to determine whether sextourism falls within the category of the tourist product .The paper is based on materials from scientific publications , magazines , literature on sextourism and cultural tourism. Also used as a research method questionnaires carried out on a group of 300 people.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy omówione zostało zagadnienie dotyczące wpływu seksturystyki na rozwój turystyki w Tajlandii. W pracy zamieszczono wyniki badań dotyczących zagadnienia seksturystyki jako produktu turystycznego XXI wieku oraz jego wpływu na rozwój turystyki, na przykładzie Tajlandii. Podjęte zostały również próby zdefiniowania produktu turystycznego i określenia, czy seksturystykę zaliczyć można do kategorii produktu turystycznego. W pracy wykorzystano materiały pochodzące z publikacji naukowych, czasopism branżowych, literatury na temat seksturystyki oraz turystyki kulturowej. Zastosowano również metodę badawczą w postaci kwestionariuszy ankiet, przeprowadzanych na grupie 300 osób.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorWojtków, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T05:33:55Z
dc.date.available2020-07-25T05:33:55Z
dc.date.submitted2014-10-22pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-91884-122977pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200065
dc.languagepolpl
dc.subject.enTHAILAND - SEX - TOURISM - TRAVEL PRODUCTpl
dc.subject.plTAJLANDIA – SEKS - TURYSTYKA – PRODUKT TURYSTYCZNYpl
dc.titleSeksturystyka jako produkt turystyczny XXI wieku na przykładzie Tajlandiipl
dc.title.alternativeSextourism as a tourist product XXI century, the example of Thailandpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In this paper were discussed the issues of the impact of sextourism in the development of tourism in Thailand. The aim of this study was to investigate whether sextourism is a tourism product of a twenty-first century and if that affects the development of tourism in Thailand. Steps have also been attempts to define the tourism product and to determine whether sextourism falls within the category of the tourist product .The paper is based on materials from scientific publications , magazines , literature on sextourism and cultural tourism. Also used as a research method questionnaires carried out on a group of 300 people.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy omówione zostało zagadnienie dotyczące wpływu seksturystyki na rozwój turystyki w Tajlandii. W pracy zamieszczono wyniki badań dotyczących zagadnienia seksturystyki jako produktu turystycznego XXI wieku oraz jego wpływu na rozwój turystyki, na przykładzie Tajlandii. Podjęte zostały również próby zdefiniowania produktu turystycznego i określenia, czy seksturystykę zaliczyć można do kategorii produktu turystycznego. W pracy wykorzystano materiały pochodzące z publikacji naukowych, czasopism branżowych, literatury na temat seksturystyki oraz turystyki kulturowej. Zastosowano również metodę badawczą w postaci kwestionariuszy ankiet, przeprowadzanych na grupie 300 osób.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Wojtków, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.date.accessioned
2020-07-25T05:33:55Z
dc.date.available
2020-07-25T05:33:55Z
dc.date.submittedpl
2014-10-22
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-91884-122977
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200065
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
THAILAND - SEX - TOURISM - TRAVEL PRODUCT
dc.subject.plpl
TAJLANDIA – SEKS - TURYSTYKA – PRODUKT TURYSTYCZNY
dc.titlepl
Seksturystyka jako produkt turystyczny XXI wieku na przykładzie Tajlandii
dc.title.alternativepl
Sextourism as a tourist product XXI century, the example of Thailand
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available