Identyfikacja czynników determinujących decyzje zakupowe e-konsumenta

licenciate
dc.abstract.enThis BA thesis is connected with a commonly well-known topic of e-commerce. It is away of dealing with business partners, that is between enterprises and consumers. This process is dealt with new technological and telecommunications solutions. Thanks to such modernization consumers are able to minimize the amount of time they spend doing shopping. A lot of research that has been conducted shows great potential of e-commerce. Polish internet users more willingly buy and pay online. In this work factors which have the greatest influence on decisions made by e-consumers are discussed. Attention is paid to the characteristics as well as barriers of the development of the e-commerce in Poland. In the third chapter the topic of methodology of social research is described by the means of which it is possible to carry out research on consumer environment. Besides the reader is able to get acquainted with the methods and techniques of carrying out various researches. To identify factors determining decisions made by e-consumers a survey was conducted among consumers doing shopping online.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca licencjacka dotyczy bardzo powszechnego tematu jakim jest handel elektroniczny (e-commerce). Jest, to sposób prowadzenia działalności między partnerami handlowymi, czyli przedsiębiorstwami i klientami. Proces ten odbywa się za pomocą nowych rozwiązań technologicznych oraz telekomunikacyjnych. Dzięki takiemu unowocześnieniu konsumenci mogą minimalizować ilość czasu, jaki muszą poświęcić na robienie zakupów. W wielu przeprowadzonych badaniach można zaobserwować jak duży potencjał ma w sobie e-commerce. Polscy internauci coraz chętniej kupują online i korzystają z płatności za pomocą systemów internetowych. W pracy zostały omówione kwestie czynników, które mają największy wpływ na decyzje e-konsumentów. Zwrócono też uwagę na charakterystykę handlu elektronicznego w Polsce oraz omówiono bariery rozwoju globalnego handlu elektronicznego. W trzecim rozdziale został opisany temat metodologii badań społecznych, za pośrednictwem, których można badać środowisko konsumenckie. Poza tym, czytelnik może zapoznać się z metodami oraz technikami przeprowadzania różnorodnych badań. Aby móc zidentyfikować czynniki determinujące decyzje e-konsumenta zostało przeprowadzone badanie za pomocą ankiety internetowej, wśród osób korzystających z handlu elektronicznego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorBartyzel, Justynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T08:46:02Z
dc.date.available2020-07-24T08:46:02Z
dc.date.submitted2012-07-10pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-67373-119672pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/180790
dc.languagepolpl
dc.subject.ene-commerce - electronic commerce (e-customer) - marketing researchpl
dc.subject.plbadania marketingowe - e-klient - handel elektroniczny (e-commerce)pl
dc.titleIdentyfikacja czynników determinujących decyzje zakupowe e-konsumentapl
dc.title.alternativeThe identification of the factors determining purchase decisions of e-consumers.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This BA thesis is connected with a commonly well-known topic of e-commerce. It is away of dealing with business partners, that is between enterprises and consumers. This process is dealt with new technological and telecommunications solutions. Thanks to such modernization consumers are able to minimize the amount of time they spend doing shopping. A lot of research that has been conducted shows great potential of e-commerce. Polish internet users more willingly buy and pay online. In this work factors which have the greatest influence on decisions made by e-consumers are discussed. Attention is paid to the characteristics as well as barriers of the development of the e-commerce in Poland. In the third chapter the topic of methodology of social research is described by the means of which it is possible to carry out research on consumer environment. Besides the reader is able to get acquainted with the methods and techniques of carrying out various researches. To identify factors determining decisions made by e-consumers a survey was conducted among consumers doing shopping online.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca licencjacka dotyczy bardzo powszechnego tematu jakim jest handel elektroniczny (e-commerce). Jest, to sposób prowadzenia działalności między partnerami handlowymi, czyli przedsiębiorstwami i klientami. Proces ten odbywa się za pomocą nowych rozwiązań technologicznych oraz telekomunikacyjnych. Dzięki takiemu unowocześnieniu konsumenci mogą minimalizować ilość czasu, jaki muszą poświęcić na robienie zakupów. W wielu przeprowadzonych badaniach można zaobserwować jak duży potencjał ma w sobie e-commerce. Polscy internauci coraz chętniej kupują online i korzystają z płatności za pomocą systemów internetowych. W pracy zostały omówione kwestie czynników, które mają największy wpływ na decyzje e-konsumentów. Zwrócono też uwagę na charakterystykę handlu elektronicznego w Polsce oraz omówiono bariery rozwoju globalnego handlu elektronicznego. W trzecim rozdziale został opisany temat metodologii badań społecznych, za pośrednictwem, których można badać środowisko konsumenckie. Poza tym, czytelnik może zapoznać się z metodami oraz technikami przeprowadzania różnorodnych badań. Aby móc zidentyfikować czynniki determinujące decyzje e-konsumenta zostało przeprowadzone badanie za pomocą ankiety internetowej, wśród osób korzystających z handlu elektronicznego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Bartyzel, Justyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.date.accessioned
2020-07-24T08:46:02Z
dc.date.available
2020-07-24T08:46:02Z
dc.date.submittedpl
2012-07-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-67373-119672
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/180790
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
e-commerce - electronic commerce (e-customer) - marketing research
dc.subject.plpl
badania marketingowe - e-klient - handel elektroniczny (e-commerce)
dc.titlepl
Identyfikacja czynników determinujących decyzje zakupowe e-konsumenta
dc.title.alternativepl
The identification of the factors determining purchase decisions of e-consumers.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
64
Views per month
Views per city
Warsaw
14
Bialystok
5
Poznan
5
Gdansk
4
Gliwice
4
Krakow
4
Lublin
3
Wroclaw
2
Bartoszyce
1
Brzesko
1

No access

No Thumbnail Available