WYKORZYSTANIE INTERNETU W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

master
dc.abstract.enThe first chapter of the thesis presents issues concerning the Internet and forms of Internet marketing. The second chapter describes the forms of promotion on the Internet. The third chapter is fully dedicated to e-commerce. The final chapter, which own research carried out in the form of surveys, describes the behavior of e-consumers on the network. As a result of research carried their characteristics because of their purchasing preferences.pl
dc.abstract.plPierwszy rozdział pracy magisterskiej zawiera zagadnienia dotyczące Internetu i form marketingu internetowego. Drugi rozdział opisuje formy promocji w Internecie. Trzeci rozdział w całości poświęcony jest handlowi elektronicznemu. Ostatni rozdział, czyli badania własne przeprowadzone w formie ankiety, opisuje zachowania e-konsumentów w sieci. Jako wynik badań dokonano ich charakterystyki ze względu na ich preferencje nabywcze.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorNajder, Ewelinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T15:22:46Z
dc.date.available2020-07-24T15:22:46Z
dc.date.submitted2013-06-28pl
dc.fieldofstudyhandel i marketingpl
dc.identifier.apddiploma-74047-137264pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/186894
dc.languagepolpl
dc.subject.ene-commerce – e-consumer – Internet – Internet marketing – marketingpl
dc.subject.ple-konsument – handel elektroniczny – Internet – marketing - marketing internetowypl
dc.titleWYKORZYSTANIE INTERNETU W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJpl
dc.title.alternativeThe use of the Internet in marketing activitiespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The first chapter of the thesis presents issues concerning the Internet and forms of Internet marketing. The second chapter describes the forms of promotion on the Internet. The third chapter is fully dedicated to e-commerce. The final chapter, which own research carried out in the form of surveys, describes the behavior of e-consumers on the network. As a result of research carried their characteristics because of their purchasing preferences.
dc.abstract.plpl
Pierwszy rozdział pracy magisterskiej zawiera zagadnienia dotyczące Internetu i form marketingu internetowego. Drugi rozdział opisuje formy promocji w Internecie. Trzeci rozdział w całości poświęcony jest handlowi elektronicznemu. Ostatni rozdział, czyli badania własne przeprowadzone w formie ankiety, opisuje zachowania e-konsumentów w sieci. Jako wynik badań dokonano ich charakterystyki ze względu na ich preferencje nabywcze.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Najder, Ewelina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-24T15:22:46Z
dc.date.available
2020-07-24T15:22:46Z
dc.date.submittedpl
2013-06-28
dc.fieldofstudypl
handel i marketing
dc.identifier.apdpl
diploma-74047-137264
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/186894
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
e-commerce – e-consumer – Internet – Internet marketing – marketing
dc.subject.plpl
e-konsument – handel elektroniczny – Internet – marketing - marketing internetowy
dc.titlepl
WYKORZYSTANIE INTERNETU W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
dc.title.alternativepl
The use of the Internet in marketing activities
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
36
Views per month
Views per city
Warsaw
12
Gdansk
7
Bydgoszcz
2
Rzeszów
2
Wroclaw
2
Chełmno
1
Debica
1
Dublin
1
Glogow Malopolski
1
Katowice
1

No access

No Thumbnail Available