Strategia marketingowa i promocja w sieci - na przykładzie działalności agencji Semahead

master
dc.abstract.en"Only telepathy would be better than the Internet" - it's hard not to agree with the words of Michael Dell. The dynamic development of new technologies has led to the creation of the Web 2.0 society. People are addicted to the ability to quickly access information that is widely shared on the search network.The aim of this thesis is to show the effectiveness of marketing campaigns based on online activities and their impact on the growth of revenue and brand recognition. The following work falls within the scope of social sciences and mainly concerns the areas of marketing and advertising. In order to confirm the hypothesis and find the answer to the research questions posed at work, the case study method was used. An important element of this work is the analysis of selected marketing campaigns run by the Semahead agency. The work was written based on traditional and electronic sources. The result of the conducted research is confirmation of the thesis that well-optimized online activities have a significant impact on revenue growth and brand recognition - regardless of the industry.pl
dc.abstract.pl„Lepsza od internetu byłaby tylko telepatia” – trudno nie zgodzić się dzisiaj ze słowami Michaela Dell’a. Dynamiczny rozwój nowych technologii doprowadził do powstania społeczeństwa Web 2.0. Ludzie są uzależnieni od możliwości szybkiego dotarcia do informacji, które są szeroko udostępniane w sieci wyszukiwania. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest pokazanie skuteczności prowadzenia kampanii marketingowych, opartych o działania online oraz ich wpływu na wzrost przychodów i rozpoznawalności marki. Poniższa praca mieści się w zakresie nauk społecznych i dotyczy głownie obszarów marketingu oraz reklamy. W celu potwierdzenia hipotezy oraz odnalezienia odpowiedzi na postawione w pracy pytania badawcze, została użyta metoda case study. Istotnym elementem niniejszej pracy jest analiza wybranych kampanii marketingowych prowadzonych przez agencję Semahead. Praca została napisana w oparciu o źródła tradycyjne oraz elektroniczne. Efektem przeprowadzonych badań jest potwierdzenie tezy, iż dobrze zoptymalizowane działania online, znacząco wpływają na wzrost przychodów oraz rozpoznawalność marki – niezależnie od branży.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.authorKotlarz, Patrycjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T19:43:37Z
dc.date.available2020-07-27T19:43:37Z
dc.date.submitted2018-10-17pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-127286-182069pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231181
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing, advertising, promotion, internet, social media, Google, advertising campaign, SEO, strategy, sales, e-commercepl
dc.subject.plmarketing, reklama, promocja, internet, social media, Google, kampania reklamowa, SEO, strategia, sprzedaż, e-commercepl
dc.titleStrategia marketingowa i promocja w sieci - na przykładzie działalności agencji Semaheadpl
dc.title.alternativeMarketing strategy and promotion in the network on the example of the Semahead agencypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
"Only telepathy would be better than the Internet" - it's hard not to agree with the words of Michael Dell. The dynamic development of new technologies has led to the creation of the Web 2.0 society. People are addicted to the ability to quickly access information that is widely shared on the search network.The aim of this thesis is to show the effectiveness of marketing campaigns based on online activities and their impact on the growth of revenue and brand recognition. The following work falls within the scope of social sciences and mainly concerns the areas of marketing and advertising. In order to confirm the hypothesis and find the answer to the research questions posed at work, the case study method was used. An important element of this work is the analysis of selected marketing campaigns run by the Semahead agency. The work was written based on traditional and electronic sources. The result of the conducted research is confirmation of the thesis that well-optimized online activities have a significant impact on revenue growth and brand recognition - regardless of the industry.
dc.abstract.plpl
„Lepsza od internetu byłaby tylko telepatia” – trudno nie zgodzić się dzisiaj ze słowami Michaela Dell’a. Dynamiczny rozwój nowych technologii doprowadził do powstania społeczeństwa Web 2.0. Ludzie są uzależnieni od możliwości szybkiego dotarcia do informacji, które są szeroko udostępniane w sieci wyszukiwania. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest pokazanie skuteczności prowadzenia kampanii marketingowych, opartych o działania online oraz ich wpływu na wzrost przychodów i rozpoznawalności marki. Poniższa praca mieści się w zakresie nauk społecznych i dotyczy głownie obszarów marketingu oraz reklamy. W celu potwierdzenia hipotezy oraz odnalezienia odpowiedzi na postawione w pracy pytania badawcze, została użyta metoda case study. Istotnym elementem niniejszej pracy jest analiza wybranych kampanii marketingowych prowadzonych przez agencję Semahead. Praca została napisana w oparciu o źródła tradycyjne oraz elektroniczne. Efektem przeprowadzonych badań jest potwierdzenie tezy, iż dobrze zoptymalizowane działania online, znacząco wpływają na wzrost przychodów oraz rozpoznawalność marki – niezależnie od branży.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.authorpl
Kotlarz, Patrycja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2020-07-27T19:43:37Z
dc.date.available
2020-07-27T19:43:37Z
dc.date.submittedpl
2018-10-17
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-127286-182069
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231181
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing, advertising, promotion, internet, social media, Google, advertising campaign, SEO, strategy, sales, e-commerce
dc.subject.plpl
marketing, reklama, promocja, internet, social media, Google, kampania reklamowa, SEO, strategia, sprzedaż, e-commerce
dc.titlepl
Strategia marketingowa i promocja w sieci - na przykładzie działalności agencji Semahead
dc.title.alternativepl
Marketing strategy and promotion in the network on the example of the Semahead agency
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
71
Views per month
Views per city
Poznan
11
Krakow
10
Warsaw
10
Wroclaw
4
Lublin
3
Raszyn
3
Rzeszów
3
Berlin
2
Corralejo
1
Czarna
1

No access

No Thumbnail Available