Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Strategia marketingowa i promocja w sieci - na przykładzie działalności agencji Semahead
Marketing strategy and promotion in the network on the example of the Semahead agency
marketing, reklama, promocja, internet, social media, Google, kampania reklamowa, SEO, strategia, sprzedaż, e-commerce
marketing, advertising, promotion, internet, social media, Google, advertising campaign, SEO, strategy, sales, e-commerce
„Lepsza od internetu byłaby tylko telepatia” – trudno nie zgodzić się dzisiaj ze słowami Michaela Dell’a. Dynamiczny rozwój nowych technologii doprowadził do powstania społeczeństwa Web 2.0. Ludzie są uzależnieni od możliwości szybkiego dotarcia do informacji, które są szeroko udostępniane w sieci wyszukiwania. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest pokazanie skuteczności prowadzenia kampanii marketingowych, opartych o działania online oraz ich wpływu na wzrost przychodów i rozpoznawalności marki. Poniższa praca mieści się w zakresie nauk społecznych i dotyczy głownie obszarów marketingu oraz reklamy. W celu potwierdzenia hipotezy oraz odnalezienia odpowiedzi na postawione w pracy pytania badawcze, została użyta metoda case study. Istotnym elementem niniejszej pracy jest analiza wybranych kampanii marketingowych prowadzonych przez agencję Semahead. Praca została napisana w oparciu o źródła tradycyjne oraz elektroniczne. Efektem przeprowadzonych badań jest potwierdzenie tezy, iż dobrze zoptymalizowane działania online, znacząco wpływają na wzrost przychodów oraz rozpoznawalność marki – niezależnie od branży.
"Only telepathy would be better than the Internet" - it's hard not to agree with the words of Michael Dell. The dynamic development of new technologies has led to the creation of the Web 2.0 society. People are addicted to the ability to quickly access information that is widely shared on the search network.The aim of this thesis is to show the effectiveness of marketing campaigns based on online activities and their impact on the growth of revenue and brand recognition. The following work falls within the scope of social sciences and mainly concerns the areas of marketing and advertising. In order to confirm the hypothesis and find the answer to the research questions posed at work, the case study method was used. An important element of this work is the analysis of selected marketing campaigns run by the Semahead agency. The work was written based on traditional and electronic sources. The result of the conducted research is confirmation of the thesis that well-optimized online activities have a significant impact on revenue growth and brand recognition - regardless of the industry.
dc.abstract.en | "Only telepathy would be better than the Internet" - it's hard not to agree with the words of Michael Dell. The dynamic development of new technologies has led to the creation of the Web 2.0 society. People are addicted to the ability to quickly access information that is widely shared on the search network.The aim of this thesis is to show the effectiveness of marketing campaigns based on online activities and their impact on the growth of revenue and brand recognition. The following work falls within the scope of social sciences and mainly concerns the areas of marketing and advertising. In order to confirm the hypothesis and find the answer to the research questions posed at work, the case study method was used. An important element of this work is the analysis of selected marketing campaigns run by the Semahead agency. The work was written based on traditional and electronic sources. The result of the conducted research is confirmation of the thesis that well-optimized online activities have a significant impact on revenue growth and brand recognition - regardless of the industry. | pl |
dc.abstract.pl | „Lepsza od internetu byłaby tylko telepatia” – trudno nie zgodzić się dzisiaj ze słowami Michaela Dell’a. Dynamiczny rozwój nowych technologii doprowadził do powstania społeczeństwa Web 2.0. Ludzie są uzależnieni od możliwości szybkiego dotarcia do informacji, które są szeroko udostępniane w sieci wyszukiwania. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest pokazanie skuteczności prowadzenia kampanii marketingowych, opartych o działania online oraz ich wpływu na wzrost przychodów i rozpoznawalności marki. Poniższa praca mieści się w zakresie nauk społecznych i dotyczy głownie obszarów marketingu oraz reklamy. W celu potwierdzenia hipotezy oraz odnalezienia odpowiedzi na postawione w pracy pytania badawcze, została użyta metoda case study. Istotnym elementem niniejszej pracy jest analiza wybranych kampanii marketingowych prowadzonych przez agencję Semahead. Praca została napisana w oparciu o źródła tradycyjne oraz elektroniczne. Efektem przeprowadzonych badań jest potwierdzenie tezy, iż dobrze zoptymalizowane działania online, znacząco wpływają na wzrost przychodów oraz rozpoznawalność marki – niezależnie od branży. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.contributor.author | Kotlarz, Patrycja | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.contributor.reviewer | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T19:43:37Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T19:43:37Z | |
dc.date.submitted | 2018-10-17 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | media społecznościowe w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-127286-182069 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231181 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | marketing, advertising, promotion, internet, social media, Google, advertising campaign, SEO, strategy, sales, e-commerce | pl |
dc.subject.pl | marketing, reklama, promocja, internet, social media, Google, kampania reklamowa, SEO, strategia, sprzedaż, e-commerce | pl |
dc.title | Strategia marketingowa i promocja w sieci - na przykładzie działalności agencji Semahead | pl |
dc.title.alternative | Marketing strategy and promotion in the network on the example of the Semahead agency | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |