Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Marketing międzynarodowy a globalny. Sposoby promowania produktów.
International marketing and global. Ways to promote products.
działania marketingowe - marketing globalny – internacjonalizacja – marketing międzynarodowy – promocja
marketing – global marketing –international marketing - internationalization - promotion
Praca składa się z trzech rozdziałów.W rozdziale pierwszym zaprezentowano globalizację i internacjonalizację działalności gospodarczej. Przedstawiono istotę internacjonalizacji przedsiębiorstw. Omówiono przyczyny internacjonalizacji marketingu. Scharakteryzowano marketing międzynarodowy oraz globalny ukazując ich istotę,Rozdział drugi poświęcony jest działaniom marketingowym na rynkach międzynarodowych. Ukazano w nim produkt w marketingu międzynarodowym i marketingu globalnym. Zaprezentowano kanały dystrybucji, promocję oraz ceny. Wskazano na efekt kraju pochodzenia.W rozdziale trzecim pokazano przykłady marketingu międzynarodowego i globalnego – skoncentrowano się na działaniach marketingowych dwóch międzynarodowych firm: amerykańskiego producenta i dystrybutora napojów COCA COLA, szwedzkiego producenta i dystrybutora mebli IKEA oraz polskiej międzynarodowej firmy z branży FMCG działającej w sektorze marketingu wielopoziomowego FM Group World.
The work consists of three chapters.The first chapter presents the globalization and internationalization of economic activity. Presents the essence of internationalization of enterprises . Discusses the reasons of the internationalization marketing. Characterized international marketing and global and reveal their essence ,The second chapter is devoted to marketing activities on the international markets. It shows the product on international marketing and global marketing . Presented channels of distribution , promotion and price. Pointed to the effect of the country of origin .The third chapter shows examples of international marketing and global - focused on marketing activities of two international companies: American producer and distributor of drinks COCA COLA , a Swedish producer and distributor of furniture IKEA and Polish international FMCG company operating in the multi-level marketing FM Group World.
dc.abstract.en | The work consists of three chapters.The first chapter presents the globalization and internationalization of economic activity. Presents the essence of internationalization of enterprises . Discusses the reasons of the internationalization marketing. Characterized international marketing and global and reveal their essence ,The second chapter is devoted to marketing activities on the international markets. It shows the product on international marketing and global marketing . Presented channels of distribution , promotion and price. Pointed to the effect of the country of origin .The third chapter shows examples of international marketing and global - focused on marketing activities of two international companies: American producer and distributor of drinks COCA COLA , a Swedish producer and distributor of furniture IKEA and Polish international FMCG company operating in the multi-level marketing FM Group World. | pl |
dc.abstract.pl | Praca składa się z trzech rozdziałów.W rozdziale pierwszym zaprezentowano globalizację i internacjonalizację działalności gospodarczej. Przedstawiono istotę internacjonalizacji przedsiębiorstw. Omówiono przyczyny internacjonalizacji marketingu. Scharakteryzowano marketing międzynarodowy oraz globalny ukazując ich istotę,Rozdział drugi poświęcony jest działaniom marketingowym na rynkach międzynarodowych. Ukazano w nim produkt w marketingu międzynarodowym i marketingu globalnym. Zaprezentowano kanały dystrybucji, promocję oraz ceny. Wskazano na efekt kraju pochodzenia.W rozdziale trzecim pokazano przykłady marketingu międzynarodowego i globalnego – skoncentrowano się na działaniach marketingowych dwóch międzynarodowych firm: amerykańskiego producenta i dystrybutora napojów COCA COLA, szwedzkiego producenta i dystrybutora mebli IKEA oraz polskiej międzynarodowej firmy z branży FMCG działającej w sektorze marketingu wielopoziomowego FM Group World. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Klima, Janina - 128843 | pl |
dc.contributor.author | Gnida, Maria | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Marcinkowski, Aleksander - 130320 | pl |
dc.contributor.reviewer | Klima, Janina - 128843 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-25T05:34:48Z | |
dc.date.available | 2020-07-25T05:34:48Z | |
dc.date.submitted | 2014-10-22 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie firmą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-91899-145874 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200079 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | marketing – global marketing –international marketing - internationalization - promotion | pl |
dc.subject.pl | działania marketingowe - marketing globalny – internacjonalizacja – marketing międzynarodowy – promocja | pl |
dc.title | Marketing międzynarodowy a globalny. Sposoby promowania produktów. | pl |
dc.title.alternative | International marketing and global. Ways to promote products. | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |