Zarządzanie jakością usług społecznych na przykładzie funkcjonowania domów pomocy społecznej w Polsce

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this study was to show the impact of the quality of management social services on the level of satisfaction felt by consumers. The present work describes issues related to quality management in public institutions and standards of functioning of nursing homes with the characteristics of the services which they provide. The work also describes personnel management in service institutions and models and methods for measuring service quality. The assumed impact of quality management was presented in the example of the nursing home for the elderly, where qualitative research was conducted. The results confirmed the thesis that the quality management has a great impact on the quality of social services.pl
dc.abstract.plCelem pracy było ukazanie wpływu sposobu zarządzania jakością usług społecznych na poziom odczuwanej satysfakcji poprzez korzystających z nich konsumentów. Poniższa praca opisuje kwestie dotyczące zarządzania jakością w instytucjach publicznych, standardy funkcjonowania domów pomocy społecznej, charakteryzuje świadczone przez nie usługi, porusza kluczowy aspekt wpływający na jakość usług społecznych jakim jest zarządzanie personelem oraz opisuje modele i metody pomiaru jakości usług. Założony wpływ sposobu zarządzania jakością zaprezentowano na przykładzie domu pomocy społecznej, w którym przeprowadzono badania. Uzyskane wyniki potwierdziły założoną tezę, iż sposób zarządzania jakością ma wpływ na jakość usług społecznych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKurkiewicz, Andrzej - 102387 pl
dc.contributor.authorŁazarczyk, Judytapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKurkiewicz, Andrzej - 102387 pl
dc.contributor.reviewerBujak, Kazimierz - 127472 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T06:21:47Z
dc.date.available2020-07-27T06:21:47Z
dc.date.submitted2017-06-26pl
dc.fieldofstudyzarządzanie organizacjami publicznymi i obywatelskimipl
dc.identifier.apddiploma-113935-194351pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/219350
dc.languagepolpl
dc.subject.enSOCIAL NURSING HOME- PUBLIC INSTYTUTIONS- QUALITY- SOCIAL SERVICES- MENAGEMENTpl
dc.subject.plDOM POMOCY SPOŁECZNEJ- INSTYTUCJE PUBLICZNE- JAKOŚĆ- USŁUGI SPOŁECZNE- ZARZĄDZANIEpl
dc.titleZarządzanie jakością usług społecznych na przykładzie funkcjonowania domów pomocy społecznej w Polscepl
dc.title.alternativeQuality management of social services on the example of the functioning of social nursing homes in Polandpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this study was to show the impact of the quality of management social services on the level of satisfaction felt by consumers. The present work describes issues related to quality management in public institutions and standards of functioning of nursing homes with the characteristics of the services which they provide. The work also describes personnel management in service institutions and models and methods for measuring service quality. The assumed impact of quality management was presented in the example of the nursing home for the elderly, where qualitative research was conducted. The results confirmed the thesis that the quality management has a great impact on the quality of social services.
dc.abstract.plpl
Celem pracy było ukazanie wpływu sposobu zarządzania jakością usług społecznych na poziom odczuwanej satysfakcji poprzez korzystających z nich konsumentów. Poniższa praca opisuje kwestie dotyczące zarządzania jakością w instytucjach publicznych, standardy funkcjonowania domów pomocy społecznej, charakteryzuje świadczone przez nie usługi, porusza kluczowy aspekt wpływający na jakość usług społecznych jakim jest zarządzanie personelem oraz opisuje modele i metody pomiaru jakości usług. Założony wpływ sposobu zarządzania jakością zaprezentowano na przykładzie domu pomocy społecznej, w którym przeprowadzono badania. Uzyskane wyniki potwierdziły założoną tezę, iż sposób zarządzania jakością ma wpływ na jakość usług społecznych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kurkiewicz, Andrzej - 102387
dc.contributor.authorpl
Łazarczyk, Judyta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kurkiewicz, Andrzej - 102387
dc.contributor.reviewerpl
Bujak, Kazimierz - 127472
dc.date.accessioned
2020-07-27T06:21:47Z
dc.date.available
2020-07-27T06:21:47Z
dc.date.submittedpl
2017-06-26
dc.fieldofstudypl
zarządzanie organizacjami publicznymi i obywatelskimi
dc.identifier.apdpl
diploma-113935-194351
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/219350
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
SOCIAL NURSING HOME- PUBLIC INSTYTUTIONS- QUALITY- SOCIAL SERVICES- MENAGEMENT
dc.subject.plpl
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ- INSTYTUCJE PUBLICZNE- JAKOŚĆ- USŁUGI SPOŁECZNE- ZARZĄDZANIE
dc.titlepl
Zarządzanie jakością usług społecznych na przykładzie funkcjonowania domów pomocy społecznej w Polsce
dc.title.alternativepl
Quality management of social services on the example of the functioning of social nursing homes in Poland
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
107
Views per month
Views per city
Warsaw
17
Katowice
7
Wroclaw
7
Krakow
6
Opole
5
Jarosław
3
Rzeszów
3
Torun
3
Bialystok
2
Bytom
2

No access

No Thumbnail Available