Reklamy z udziałem celebrytów i ich wpływ na konsumentów

licenciate
dc.abstract.enThe subject matter of this thesis is the presentation of a particular kind of advertising, such as ads with celebrities, and their impact on the average consumer. The thesis was divided into three chapters.The first chapter presents the theoretical knowledge about advertising and the functioning of advertising campaigns.The next chapter deals with commercials with celebrities. In order to show what type of stars are advertising particular kinds of products, there are presented over a dozen examples of advertising campaigns.The last chapter is devoted to analysis of a study about the impact of ads with famous people on the consumer. Both the test result and the analysis are based on a survey conducted fairly, organized in a representative group of a hundred people.The knowledge presented in this thesis comes from literature, public journals, the Internet and the survey conducted.The thesis shows that advertisements with celebrities influence the consumer purchasing decisions and the recognition of the brands they advertise.pl
dc.abstract.otherPrzedmiotem niniejszej pracy jest przedstawienie szczególnego rodzaju reklam, jakimi są reklamy z udziałem celebrytów, czyli sławnych osób oraz ich wpływu na przeciętnego konsumenta. Praca została podzielona na trzy rozdziały. W pierwszym rozdziale jest przedstawiona teoretyczna wiedza na temat reklamy oraz sposób funkcjonowania kampanii reklamowych. W kolejnym rozdziale jest mowa o reklamach z celebrytami. W celu pokazania jaki typ gwiazd reklamuje dany typ produktów opisanych zostało kilkanaście kampanii reklamowych. Ostatni rozdział poświęcony jest analizie badania na temat wpływu reklam z udziałem sławnych osób na konsumenta. Wyniki badania i ich analiza oparte są na rzetelnie przeprowadzonej ankiecie, zorganizowanej w reprezentatywnej grupie stu osób. Wiedza przedstawiona w poniższej pracy pochodzi z literatury przedmiotu, ogólnodostępnych czasopism, źródeł internetowych oraz z ankiety. Praca pokazuje, że reklamy z celebrytami wpływają na decyzje zakupowe konsumenta oraz na rozpoznawalność reklamowanych przez nich marek.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorKotarba, Martapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-20T19:59:47Z
dc.date.available2020-07-20T19:59:47Z
dc.date.submitted2011-10-26pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-61266-98788pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/174836
dc.subject.enadvertising -celebrity- consumerpl
dc.subject.otherreklama – celebryta – konsumentpl
dc.titleReklamy z udziałem celebrytów i ich wpływ na konsumentówpl
dc.title.alternativeAds with celebrities and their impact on consumerspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject matter of this thesis is the presentation of a particular kind of advertising, such as ads with celebrities, and their impact on the average consumer. The thesis was divided into three chapters.The first chapter presents the theoretical knowledge about advertising and the functioning of advertising campaigns.The next chapter deals with commercials with celebrities. In order to show what type of stars are advertising particular kinds of products, there are presented over a dozen examples of advertising campaigns.The last chapter is devoted to analysis of a study about the impact of ads with famous people on the consumer. Both the test result and the analysis are based on a survey conducted fairly, organized in a representative group of a hundred people.The knowledge presented in this thesis comes from literature, public journals, the Internet and the survey conducted.The thesis shows that advertisements with celebrities influence the consumer purchasing decisions and the recognition of the brands they advertise.
dc.abstract.otherpl
Przedmiotem niniejszej pracy jest przedstawienie szczególnego rodzaju reklam, jakimi są reklamy z udziałem celebrytów, czyli sławnych osób oraz ich wpływu na przeciętnego konsumenta. Praca została podzielona na trzy rozdziały. W pierwszym rozdziale jest przedstawiona teoretyczna wiedza na temat reklamy oraz sposób funkcjonowania kampanii reklamowych. W kolejnym rozdziale jest mowa o reklamach z celebrytami. W celu pokazania jaki typ gwiazd reklamuje dany typ produktów opisanych zostało kilkanaście kampanii reklamowych. Ostatni rozdział poświęcony jest analizie badania na temat wpływu reklam z udziałem sławnych osób na konsumenta. Wyniki badania i ich analiza oparte są na rzetelnie przeprowadzonej ankiecie, zorganizowanej w reprezentatywnej grupie stu osób. Wiedza przedstawiona w poniższej pracy pochodzi z literatury przedmiotu, ogólnodostępnych czasopism, źródeł internetowych oraz z ankiety. Praca pokazuje, że reklamy z celebrytami wpływają na decyzje zakupowe konsumenta oraz na rozpoznawalność reklamowanych przez nich marek.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Kotarba, Marta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-20T19:59:47Z
dc.date.available
2020-07-20T19:59:47Z
dc.date.submittedpl
2011-10-26
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-61266-98788
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/174836
dc.subject.enpl
advertising -celebrity- consumer
dc.subject.otherpl
reklama – celebryta – konsument
dc.titlepl
Reklamy z udziałem celebrytów i ich wpływ na konsumentów
dc.title.alternativepl
Ads with celebrities and their impact on consumers
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
153
Views per month
Views per city
Warsaw
43
Krakow
16
Wroclaw
14
Rzeszów
9
Bielsko-Biala
5
Poznan
5
Bojano
4
Elblag
4
Gdansk
4
Kungsängen
4

No access

No Thumbnail Available