Konsekwencje współtworzenia wartości w mediach przez użytkowników

2013
journal article
article
cris.lastimport.wos2024-04-09T21:20:38Z
dc.abstract.enThe usage of activities and emotions in the so-called background, the renaissance of pictography, crowdsourcing, gamification, geolocation, life-streaming and evolution of contactless technology – all of these terms are connected with the mass mobility of the media users and bring about the decline of the world of traditional mass media. Such are the consequences of progress in convergence and advancement of computing and telecommunication technologies. They may also be seen as signs of users’ activity, the result of co-creation of value for stakeholders and by stakeholders of media companies. Co-creation, which not only could, but should be administered.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Kulturypl
dc.contributor.authorKreft, Jan - 241956 pl
dc.date.accession2019-02-07pl
dc.date.accessioned2014-09-22T09:05:12Z
dc.date.available2014-09-22T09:05:12Z
dc.date.issued2013pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimepo opublikowaniu
dc.description.number4pl
dc.description.physical351-360pl
dc.description.points0,5pl
dc.description.publication0,5pl
dc.description.seriesZeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego
dc.description.seriesnumber1334
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.description.volume14pl
dc.identifier.doi10.4467/20843976ZK.13.029.1588pl
dc.identifier.eissn2084-3976pl
dc.identifier.isbn978-83-233-3737-9pl
dc.identifier.issn1896-8201pl
dc.identifier.projectROD UJ / Ppl
dc.identifier.seriesissn0860-0139
dc.identifier.urihttp://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/1098
dc.identifier.weblinkhttp://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-w-Kulturze/Tom-14-2013/14-4-2013/art/1678/pl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.rightsDozwolony użytek utworów chronionych *
dc.rights.licenceInna otwarta licencja
dc.rights.urihttp://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf*
dc.share.typeotwarte czasopismo
dc.subject.enmedia managementpl
dc.subject.encrowdsourcingpl
dc.subject.enco-creation of valuepl
dc.subject.enproduserpl
dc.subject.plzarządzanie mediamipl
dc.subject.plcrowdsourcingpl
dc.subject.plwspółtworzenie wartościpl
dc.subject.plproduserpl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleKonsekwencje współtworzenia wartości w mediach przez użytkownikówpl
dc.title.alternativeThe consequences of co-creation of the value in media by the userspl
dc.title.journalZarządzanie w Kulturzepl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
cris.lastimport.wos
2024-04-09T21:20:38Z
dc.abstract.enpl
The usage of activities and emotions in the so-called background, the renaissance of pictography, crowdsourcing, gamification, geolocation, life-streaming and evolution of contactless technology – all of these terms are connected with the mass mobility of the media users and bring about the decline of the world of traditional mass media. Such are the consequences of progress in convergence and advancement of computing and telecommunication technologies. They may also be seen as signs of users’ activity, the result of co-creation of value for stakeholders and by stakeholders of media companies. Co-creation, which not only could, but should be administered.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Kultury
dc.contributor.authorpl
Kreft, Jan - 241956
dc.date.accessionpl
2019-02-07
dc.date.accessioned
2014-09-22T09:05:12Z
dc.date.available
2014-09-22T09:05:12Z
dc.date.issuedpl
2013
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
po opublikowaniu
dc.description.numberpl
4
dc.description.physicalpl
351-360
dc.description.pointspl
0,5
dc.description.publicationpl
0,5
dc.description.series
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego
dc.description.seriesnumber
1334
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.description.volumepl
14
dc.identifier.doipl
10.4467/20843976ZK.13.029.1588
dc.identifier.eissnpl
2084-3976
dc.identifier.isbnpl
978-83-233-3737-9
dc.identifier.issnpl
1896-8201
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / P
dc.identifier.seriesissn
0860-0139
dc.identifier.uri
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/1098
dc.identifier.weblinkpl
http://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-w-Kulturze/Tom-14-2013/14-4-2013/art/1678/
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.rights*
Dozwolony użytek utworów chronionych 
dc.rights.licence
Inna otwarta licencja
dc.rights.uri*
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
dc.share.type
otwarte czasopismo
dc.subject.enpl
media management
dc.subject.enpl
crowdsourcing
dc.subject.enpl
co-creation of value
dc.subject.enpl
produser
dc.subject.plpl
zarządzanie mediami
dc.subject.plpl
crowdsourcing
dc.subject.plpl
współtworzenie wartości
dc.subject.plpl
produser
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Konsekwencje współtworzenia wartości w mediach przez użytkowników
dc.title.alternativepl
The consequences of co-creation of the value in media by the users
dc.title.journalpl
Zarządzanie w Kulturze
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
41
Views per month
Views per city
Des Moines
14
Warsaw
7
Koszalin
2
Krakow
2
Lublin
2
Poznan
2
Wroclaw
2
Dublin
1
Nelson
1
Philadelphia
1
Downloads
kreft_konsekwencje_wspoltworzenia_wartosci_w_mediach_2013.pdf
29
kreft_konsekwencje_wspoltworzenia_wartosci_w_mediach_2013.odt
27