Google AdWords jako narzędzie marketingu

master
dc.abstract.enThe main possibilities of Internet usage in the marketing were discussed in this paper. Most attention was devoted to sponsored links campaign using Google AdWords. The paper analyzes and discusses the effects of the campaign carried out for the company Nansoft. Purpose of the study was to analyze effectiveness of Internet marketing.pl
dc.abstract.plW pracy scharakteryzowano formy wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych. Najwięcej uwagi poświęcono na kampanię linków sponsorowanych za pomocą systemu Google AdWords. W pracy przeanalizowano i omówiono efekty kampanii przeprowadzonej dla jednej z łódzkich firm. Analiza przypadku pozwoliła na ocenę efektywności tego typu działań marketingowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorMesjasz, Czesławpl
dc.contributor.authorPiątek, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.reviewerMesjasz, Czesławpl
dc.date.accessioned2020-07-24T11:38:45Z
dc.date.available2020-07-24T11:38:45Z
dc.date.submitted2012-10-25pl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-70289-40758pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/183414
dc.languagepolpl
dc.subject.enGoogle AdWords – internet marketing – positioning – search engine marketingpl
dc.subject.plGoogle AdWords – marketing w Internecie – reklama w wyszukiwarkach – SEMpl
dc.titleGoogle AdWords jako narzędzie marketingupl
dc.title.alternativeGoogle AdWords – marketing toolpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main possibilities of Internet usage in the marketing were discussed in this paper. Most attention was devoted to sponsored links campaign using Google AdWords. The paper analyzes and discusses the effects of the campaign carried out for the company Nansoft. Purpose of the study was to analyze effectiveness of Internet marketing.
dc.abstract.plpl
W pracy scharakteryzowano formy wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych. Najwięcej uwagi poświęcono na kampanię linków sponsorowanych za pomocą systemu Google AdWords. W pracy przeanalizowano i omówiono efekty kampanii przeprowadzonej dla jednej z łódzkich firm. Analiza przypadku pozwoliła na ocenę efektywności tego typu działań marketingowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Mesjasz, Czesław
dc.contributor.authorpl
Piątek, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.reviewerpl
Mesjasz, Czesław
dc.date.accessioned
2020-07-24T11:38:45Z
dc.date.available
2020-07-24T11:38:45Z
dc.date.submittedpl
2012-10-25
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-70289-40758
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/183414
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Google AdWords – internet marketing – positioning – search engine marketing
dc.subject.plpl
Google AdWords – marketing w Internecie – reklama w wyszukiwarkach – SEM
dc.titlepl
Google AdWords jako narzędzie marketingu
dc.title.alternativepl
Google AdWords – marketing tool
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
64
Views per month
Views per city
Krakow
9
Wroclaw
8
Poznan
7
Warsaw
7
Lodz
5
Dublin
2
Gliwice
2
Katowice
2
Zielona Góra
2
Athens
1

No access

No Thumbnail Available