KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W HOTELARSTWIE NA PRZYKŁADZIE HOTELU DOUBLETREE BY HILTON W ŁODZI

licenciate
dc.abstract.enThe thesis focuses on the analysis of marketing communication tools applied by theDoubleTree Hotel by Hilton in Lodz, Poland. The case study research has particularlyhighlight the use of contemporary tools of marketing communication on Internet. Thismarketing techniques are related to the adaptations of an integrated marketingcommunication approach. It has been shown that, despite limited independence, theHotel focuses on tools which enable to reach groups which have been targeted due totheir location and seasonality of the hotel industry.pl
dc.abstract.plPraca koncentruje się na analizie narzędzi komunikacji marketingowej stosowanychprzez hotel DoubleTree by Hilton w Łodzi. Zrealizowane badania własne (studiumprzypadku) wykazały koncentrowanie się na nowoczesnych narzędziach komunikacjimarketingowej – działaniach w Internecie. Ich dobór łączy się ze stosowaniemzintegrowanego podejścia do działań komunikacyjnych. Wykazano, że pomimoograniczonej samodzielności, Hotel skupia się na narzędziach pozwalających nadotarcie do grup odbiorców dobranych ze względu na specyfikę lokalizacji orazsezonowość rynku hotelarskiego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorWojtysiak, Adriannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T06:53:08Z
dc.date.available2020-07-27T06:53:08Z
dc.date.submitted2017-06-22pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-114457-196621pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/219835
dc.languagepolpl
dc.subject.enKeywords: marketing communication – hotel industry – hotel – tools of marketingcommunicationpl
dc.subject.plSłowa kluczowe: komunikacja marketingowa – hotelarstwo – hotel – narzędziakomunikacji marketingowejpl
dc.titleKOMUNIKACJA MARKETINGOWA W HOTELARSTWIE NA PRZYKŁADZIE HOTELU DOUBLETREE BY HILTON W ŁODZIpl
dc.title.alternativeMarketing communication in the hotel industry – case study of the DoubleTree Hotel in Lodzpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis focuses on the analysis of marketing communication tools applied by theDoubleTree Hotel by Hilton in Lodz, Poland. The case study research has particularlyhighlight the use of contemporary tools of marketing communication on Internet. Thismarketing techniques are related to the adaptations of an integrated marketingcommunication approach. It has been shown that, despite limited independence, theHotel focuses on tools which enable to reach groups which have been targeted due totheir location and seasonality of the hotel industry.
dc.abstract.plpl
Praca koncentruje się na analizie narzędzi komunikacji marketingowej stosowanychprzez hotel DoubleTree by Hilton w Łodzi. Zrealizowane badania własne (studiumprzypadku) wykazały koncentrowanie się na nowoczesnych narzędziach komunikacjimarketingowej – działaniach w Internecie. Ich dobór łączy się ze stosowaniemzintegrowanego podejścia do działań komunikacyjnych. Wykazano, że pomimoograniczonej samodzielności, Hotel skupia się na narzędziach pozwalających nadotarcie do grup odbiorców dobranych ze względu na specyfikę lokalizacji orazsezonowość rynku hotelarskiego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Wojtysiak, Adrianna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.date.accessioned
2020-07-27T06:53:08Z
dc.date.available
2020-07-27T06:53:08Z
dc.date.submittedpl
2017-06-22
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-114457-196621
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/219835
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Keywords: marketing communication – hotel industry – hotel – tools of marketingcommunication
dc.subject.plpl
Słowa kluczowe: komunikacja marketingowa – hotelarstwo – hotel – narzędziakomunikacji marketingowej
dc.titlepl
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W HOTELARSTWIE NA PRZYKŁADZIE HOTELU DOUBLETREE BY HILTON W ŁODZI
dc.title.alternativepl
Marketing communication in the hotel industry – case study of the DoubleTree Hotel in Lodz
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available