Zarządzanie wizerunkiem osoby w mediach społecznościowych na przykładzie działalności na platformie OnlyFans

master
dc.abstract.enThe main topic of the work is managing a person's image on social media. The subject of the work is to show how the image is created and used on the Internet and the interaction of various social media. The work examined how public figures manage their image on the most popular social media platforms, such as Instagram, TikTok and X. in comparison to OnlyFans, a platform known for monetizing erotic content, often clearly associated with pornography. The aim of the study is to compare image management strategies on these platforms and examine the use of free social media to promote content published on the OnlyFans platform. The study analyzed the activity of a well-known influencer on the above-mentioned social networking sites, highlighting the differences, similarities and interactions of these media. The study used both theoretical literature and content analysis, drawing from a variety of sources to answer key questions about personal branding, the role of social media, and the limits of content related to nudity. The study highlights how creators are using free platforms to encourage followers to subscribe to OnlyFans and provides insights on the effectiveness of these strategies.pl
dc.abstract.plGłównym tematem pracy jest zarządzanie wizerunkiem osoby w mediach społecznościowych. Przedmiotem pracy jest ukazanie, jak kreowany i wykorzystywany jest wizerunek w Internecie oraz wzajemne oddziaływanie na siebie różnych mediów społecznościowych. W pracy zbadano, w jaki sposób osoby publiczne zarządzają swoim wizerunkiem na najpopularniejszych platformach społecznościowych, takich jak Instagram, TikTok i X, w zestawieniu z OnlyFans, platformą znaną z zarabiania na treściach erotycznych, często jednoznacznie kojarzonych z pornografią. Celem badania jest porównanie strategii zarządzania wizerunkiem na tych platformach i zbadanie wykorzystania bezpłatnych mediów społecznościowych do promowania treści publikowanych na platformie OnlyFans. W badaniu analizowano aktywność znanej influencerki na wspomnianych powyżej portalach społecznościowych, podkreślając różnice, podobieństwa i wzajemne oddziaływanie tych mediów. W badaniu wykorzystano zarówno literaturę teoretyczną, jak i analizę treści, czerpiąc z różnorodnych źródeł, aby odpowiedzieć na kluczowe pytania dotyczące roli mediów społecznościowych, marki osobistej i ograniczeń treści związanych z nagością. Badanie ukazuje, w jaki sposób twórcy korzystają z bezpłatnych platform, aby zachęcić obserwujących do subskrybowania ich konta OnlyFans i dostarcza wniosków na temat skuteczności tych strategii.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorBarańska, Marzena - USOS218109 pl
dc.contributor.authorGóralczyk, Aleksandra - USOS260939 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKopeć, Katarzyna - 160355 pl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzena - USOS218109 pl
dc.date.accessioned2024-10-24T23:13:00Z
dc.date.available2024-10-24T23:13:00Z
dc.date.submitted2024-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-171383-260939pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/457064
dc.languagepolpl
dc.subject.ensocial media, image management, pornography, eroticism, personal brandpl
dc.subject.plmedia społecznościowe, zarządzanie wizerunkiem, pornografia, erotyzm, marka osobistapl
dc.titleZarządzanie wizerunkiem osoby w mediach społecznościowych na przykładzie działalności na platformie OnlyFanspl
dc.title.alternativeManaging a person's image in social media on the example of activity on the OnlyFans platformpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main topic of the work is managing a person's image on social media. The subject of the work is to show how the image is created and used on the Internet and the interaction of various social media. The work examined how public figures manage their image on the most popular social media platforms, such as Instagram, TikTok and X. in comparison to OnlyFans, a platform known for monetizing erotic content, often clearly associated with pornography. The aim of the study is to compare image management strategies on these platforms and examine the use of free social media to promote content published on the OnlyFans platform. The study analyzed the activity of a well-known influencer on the above-mentioned social networking sites, highlighting the differences, similarities and interactions of these media. The study used both theoretical literature and content analysis, drawing from a variety of sources to answer key questions about personal branding, the role of social media, and the limits of content related to nudity. The study highlights how creators are using free platforms to encourage followers to subscribe to OnlyFans and provides insights on the effectiveness of these strategies.
dc.abstract.plpl
Głównym tematem pracy jest zarządzanie wizerunkiem osoby w mediach społecznościowych. Przedmiotem pracy jest ukazanie, jak kreowany i wykorzystywany jest wizerunek w Internecie oraz wzajemne oddziaływanie na siebie różnych mediów społecznościowych. W pracy zbadano, w jaki sposób osoby publiczne zarządzają swoim wizerunkiem na najpopularniejszych platformach społecznościowych, takich jak Instagram, TikTok i X, w zestawieniu z OnlyFans, platformą znaną z zarabiania na treściach erotycznych, często jednoznacznie kojarzonych z pornografią. Celem badania jest porównanie strategii zarządzania wizerunkiem na tych platformach i zbadanie wykorzystania bezpłatnych mediów społecznościowych do promowania treści publikowanych na platformie OnlyFans. W badaniu analizowano aktywność znanej influencerki na wspomnianych powyżej portalach społecznościowych, podkreślając różnice, podobieństwa i wzajemne oddziaływanie tych mediów. W badaniu wykorzystano zarówno literaturę teoretyczną, jak i analizę treści, czerpiąc z różnorodnych źródeł, aby odpowiedzieć na kluczowe pytania dotyczące roli mediów społecznościowych, marki osobistej i ograniczeń treści związanych z nagością. Badanie ukazuje, w jaki sposób twórcy korzystają z bezpłatnych platform, aby zachęcić obserwujących do subskrybowania ich konta OnlyFans i dostarcza wniosków na temat skuteczności tych strategii.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Barańska, Marzena - USOS218109
dc.contributor.authorpl
Góralczyk, Aleksandra - USOS260939
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kopeć, Katarzyna - 160355
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena - USOS218109
dc.date.accessioned
2024-10-24T23:13:00Z
dc.date.available
2024-10-24T23:13:00Z
dc.date.submittedpl
2024-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-171383-260939
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/457064
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
social media, image management, pornography, eroticism, personal brand
dc.subject.plpl
media społecznościowe, zarządzanie wizerunkiem, pornografia, erotyzm, marka osobista
dc.titlepl
Zarządzanie wizerunkiem osoby w mediach społecznościowych na przykładzie działalności na platformie OnlyFans
dc.title.alternativepl
Managing a person's image in social media on the example of activity on the OnlyFans platform
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
74
Views per month
Views per city
Warsaw
12
Krakow
11
Lodz
11
Gdansk
9
Poznan
5
Racibórz
5
Wroclaw
4
Kielce
2
Barcelona
1
Bialystok
1

No access

No Thumbnail Available
Collections