Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Control of character animation using the motion matching method
Obsługa animacji postaci z wykorzystaniem metody motion matching
motion matching, animacja, sterowanie postacią, gra, programowanie, unreal engine, c++
motion matching, animation, character control, game, programming, unreal engine, c++
Animacje odgrywają w grach bardzo istotną rolę. Należy zatem poświęcić specjalną uwagę wszelkim problemom związanym z ich jakością oraz rozważyć w jaki sposób można usprawnić ich implementację. W tej pracy, opisuję metodę motion matching, która pozwala na osiągnięcie dobrej jakości animacji ruchu postaci z zachowaniem prostego interfejsu do jej obsługi. Wyjaśniam także szczegóły implementacji tej metody oraz komentuję jakość otrzymanych rezultatów. Na końcu, opisuję pozytywne i negatywne aspekty metody motion matching oraz wyjaśniam do jakich sytuacji nadaje się ona najlepiej.
Animations play an essential role in games. Therefore, they require special attentionas far as their quality and the problems related to their implementation are concerned.In this work, I describe the motion matching method, which allows obtaining goodquality animations of the character’s movement while maintaining a simple interface.I explain the details of the implementation of that method as well as present resultsof some tests and comment on their quality. Finally, to understand in what situationsthe motion matching method would perform the best, I discuss its advantages anddisadvantages.
dc.abstract.en | Animations play an essential role in games. Therefore, they require special attentionas far as their quality and the problems related to their implementation are concerned.In this work, I describe the motion matching method, which allows obtaining goodquality animations of the character’s movement while maintaining a simple interface.I explain the details of the implementation of that method as well as present resultsof some tests and comment on their quality. Finally, to understand in what situationsthe motion matching method would perform the best, I discuss its advantages anddisadvantages. | pl |
dc.abstract.pl | Animacje odgrywają w grach bardzo istotną rolę. Należy zatem poświęcić specjalną uwagę wszelkim problemom związanym z ich jakością oraz rozważyć w jaki sposób można usprawnić ich implementację. W tej pracy, opisuję metodę motion matching, która pozwala na osiągnięcie dobrej jakości animacji ruchu postaci z zachowaniem prostego interfejsu do jej obsługi. Wyjaśniam także szczegóły implementacji tej metody oraz komentuję jakość otrzymanych rezultatów. Na końcu, opisuję pozytywne i negatywne aspekty metody motion matching oraz wyjaśniam do jakich sytuacji nadaje się ona najlepiej. | pl |
dc.affiliation | Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej | pl |
dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
dc.contributor.advisor | Korcyl, Piotr - 125645 | pl |
dc.contributor.author | Świętek, Michał | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WFAIS | pl |
dc.contributor.reviewer | Korcyl, Piotr - 125645 | pl |
dc.contributor.reviewer | Węgrzyn, Paweł - 100441 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-10-25T23:06:21Z | |
dc.date.available | 2020-10-25T23:06:21Z | |
dc.date.submitted | 2020-10-15 | pl |
dc.fieldofstudy | informatyka stosowana | pl |
dc.identifier.apd | diploma-142005-264723 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/251224 | |
dc.language | eng | pl |
dc.subject.en | motion matching, animation, character control, game, programming, unreal engine, c++ | pl |
dc.subject.pl | motion matching, animacja, sterowanie postacią, gra, programowanie, unreal engine, c++ | pl |
dc.title | Control of character animation using the motion matching method | pl |
dc.title.alternative | Obsługa animacji postaci z wykorzystaniem metody motion matching | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |