REKLAMA JAKO NARZĘDZIE PROMOCJI MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTWA

licenciate
dc.abstract.enIn the bachelor's thesis there were presented those types of promotion, which are every day observed by particuliers and there were analysed reactions and emotions, that particular advertisements are eliciting in the receivers. Each individual experiences messages located in advertisements differently, in the last chapter of the bachelor's thesis there were aggregated the respondent's opinions about their advertisement's preferences. Creators of advertisements have to remember that an advert elicits completely different reactions in each receiver of the advert.pl
dc.abstract.plW pracy opisane zostały rodzaje promocji z którymi przeciętny człowiek ma do czynienia na co dzień oraz zanalizowano reakcje i emocje, które wywołują w odbiorcach poszczególne reklamy. Każdy człowiek inaczej odbiera przesłania zamieszczone w reklamie, w ostatnim rozdziale pracy zgromadzone zostały odpowiedzi respondentów odnośnie swoich preferencji dotyczących reklamy. Twórcy reklam pamiętać muszą, że reklama w każdym człowieku wywołuje zupełnie inne reakcje.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.contributor.authorBaran, Martapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T10:19:43Z
dc.date.available2020-07-24T10:19:43Z
dc.date.submitted2012-09-17pl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-69065-117477pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/182243
dc.languagepolpl
dc.subject.enAdvertising-Emotions-Promotionpl
dc.subject.plEmocje-Promocja-Reklamapl
dc.titleREKLAMA JAKO NARZĘDZIE PROMOCJI MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTWApl
dc.title.alternativeAdvertisement as an instrument of the promotion of the enterprise's marketingpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In the bachelor's thesis there were presented those types of promotion, which are every day observed by particuliers and there were analysed reactions and emotions, that particular advertisements are eliciting in the receivers. Each individual experiences messages located in advertisements differently, in the last chapter of the bachelor's thesis there were aggregated the respondent's opinions about their advertisement's preferences. Creators of advertisements have to remember that an advert elicits completely different reactions in each receiver of the advert.
dc.abstract.plpl
W pracy opisane zostały rodzaje promocji z którymi przeciętny człowiek ma do czynienia na co dzień oraz zanalizowano reakcje i emocje, które wywołują w odbiorcach poszczególne reklamy. Każdy człowiek inaczej odbiera przesłania zamieszczone w reklamie, w ostatnim rozdziale pracy zgromadzone zostały odpowiedzi respondentów odnośnie swoich preferencji dotyczących reklamy. Twórcy reklam pamiętać muszą, że reklama w każdym człowieku wywołuje zupełnie inne reakcje.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.contributor.authorpl
Baran, Marta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.date.accessioned
2020-07-24T10:19:43Z
dc.date.available
2020-07-24T10:19:43Z
dc.date.submittedpl
2012-09-17
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-69065-117477
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/182243
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Advertising-Emotions-Promotion
dc.subject.plpl
Emocje-Promocja-Reklama
dc.titlepl
REKLAMA JAKO NARZĘDZIE PROMOCJI MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTWA
dc.title.alternativepl
Advertisement as an instrument of the promotion of the enterprise's marketing
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available