Analysis of high-fidelity simulation effects and their connection with educational practices in early nursing education

2025
journal article
article
dc.affiliationWydział Nauk o Zdrowiu : Instytut Pielęgniarstwa i Położnictwapl
dc.cm.id118481pl
dc.cm.idOmegaUJCM445a104f8669400f869b46e0ccd8a042pl
dc.contributor.authorWojcieszek, Agata - 164334 pl
dc.contributor.authorKurowska, Anna - 163364 pl
dc.contributor.authorWróbel, Aldona - 184343 pl
dc.contributor.authorBodys-Cupak, Iwona - 128804 pl
dc.contributor.authorKamińska, Alicja - 129980 pl
dc.contributor.authorMajda, Anna - 130794 pl
dc.date.accession2025-04-23pl
dc.date.accessioned2025-05-18T22:30:51Z
dc.date.available2025-05-18T22:30:51Z
dc.date.createdat2025-05-18T22:30:51Zen
dc.date.issued2025pl
dc.date.openaccess0pl
dc.description.accesstimew momencie opublikowaniapl
dc.description.number1pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcypl
dc.description.volume24pl
dc.identifier.articleid457pl
dc.identifier.doi10.1186/s12912-025-03077-xpl
dc.identifier.eissn1472-6955pl
dc.identifier.issn1472-6955pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/552528
dc.identifier.weblinkhttps://bmcnurs.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12912-025-03077-xpl
dc.languageengpl
dc.language.containerengpl
dc.pbn.affiliationDziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu : nauki o zdrowiu
dc.rightsDodaję tylko opis bibliograficzny*
dc.rights.licenceCC-BYpl
dc.share.typeOtwarte czasopismopl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleAnalysis of high-fidelity simulation effects and their connection with educational practices in early nursing educationpl
dc.title.journalBMC Nursingpl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
dc.affiliationpl
Wydział Nauk o Zdrowiu : Instytut Pielęgniarstwa i Położnictwa
dc.cm.idpl
118481
dc.cm.idOmegapl
UJCM445a104f8669400f869b46e0ccd8a042
dc.contributor.authorpl
Wojcieszek, Agata - 164334
dc.contributor.authorpl
Kurowska, Anna - 163364
dc.contributor.authorpl
Wróbel, Aldona - 184343
dc.contributor.authorpl
Bodys-Cupak, Iwona - 128804
dc.contributor.authorpl
Kamińska, Alicja - 129980
dc.contributor.authorpl
Majda, Anna - 130794
dc.date.accessionpl
2025-04-23
dc.date.accessioned
2025-05-18T22:30:51Z
dc.date.available
2025-05-18T22:30:51Z
dc.date.createdaten
2025-05-18T22:30:51Z
dc.date.issuedpl
2025
dc.date.openaccesspl
0
dc.description.accesstimepl
w momencie opublikowania
dc.description.numberpl
1
dc.description.versionpl
ostateczna wersja wydawcy
dc.description.volumepl
24
dc.identifier.articleidpl
457
dc.identifier.doipl
10.1186/s12912-025-03077-x
dc.identifier.eissnpl
1472-6955
dc.identifier.issnpl
1472-6955
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/552528
dc.identifier.weblinkpl
https://bmcnurs.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12912-025-03077-x
dc.languagepl
eng
dc.language.containerpl
eng
dc.pbn.affiliation
Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu : nauki o zdrowiu
dc.rights*
Dodaję tylko opis bibliograficzny
dc.rights.licencepl
CC-BY
dc.share.typepl
Otwarte czasopismo
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Analysis of high-fidelity simulation effects and their connection with educational practices in early nursing education
dc.title.journalpl
BMC Nursing
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available