Polityka jakości a budowanie marki firmy.

licenciate
dc.abstract.enThe following is an example of a Corporate Quality Policy. It is the backbone of the company's Quality Management System. The goals of this policy can be verified by an auditor, but more importantly, by the company, through a variety of metrics.pl
dc.abstract.otherW pracy zostały przedstawione różne koncepcje w podejściu za jakości i zarządzania jakością, a także przedstawiono systemy zarządzania jakością. Szczególną uwagę zwrócono na metodę Total Quality Management popularną w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, która charakteryzuje się podejściem do jakości w sposób kompleksowy, obejmujący wszystkie możliwe działania związane ze sprawami jakościowymi.W pracy mowa jest o organizacji i miejscu jakie zajmuje w organizacji jakość i jest jednocześnie wstępem w kierunku ostatniego rozdziału, który stanowi o marce organizacyjnej i omawia wpływ różnych działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Jednym z elementów budowania marki na rynku jest zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości oraz dbanie o nieustanny jego rozwój. W pracy podjęta jest próba zobrazowania jak ważna jest jakość na całość funkcjonowania przedsiębiorstwa i jak istotne jest zaangażowanie nie tylko pracowników z działów czy komórek jakości, ale przede wszystkim wszystkich pracowników firmy i kadry zarządzającej do tego, że sprawy jakościowe powinny być jednym z kluczowych aspektów zarządzania firmą.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKurleto, Halszka - 127543 pl
dc.contributor.authorAndrzejewski, Patrykpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSzopa, Andrzej - 132249 pl
dc.contributor.reviewerKurleto, Halszka - 127543 pl
dc.date.accessioned2020-07-21T23:09:54Z
dc.date.available2020-07-21T23:09:54Z
dc.date.submitted2011-10-19pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w administracji publicznejpl
dc.identifier.apddiploma-62515-52545pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/176093
dc.subject.enpolicy, quality, ISOpl
dc.subject.otherpolityka, jakość, ISO,pl
dc.titlePolityka jakości a budowanie marki firmy.pl
dc.title.alternativeQuality management in company branding.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The following is an example of a Corporate Quality Policy. It is the backbone of the company's Quality Management System. The goals of this policy can be verified by an auditor, but more importantly, by the company, through a variety of metrics.
dc.abstract.otherpl
W pracy zostały przedstawione różne koncepcje w podejściu za jakości i zarządzania jakością, a także przedstawiono systemy zarządzania jakością. Szczególną uwagę zwrócono na metodę Total Quality Management popularną w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, która charakteryzuje się podejściem do jakości w sposób kompleksowy, obejmujący wszystkie możliwe działania związane ze sprawami jakościowymi.W pracy mowa jest o organizacji i miejscu jakie zajmuje w organizacji jakość i jest jednocześnie wstępem w kierunku ostatniego rozdziału, który stanowi o marce organizacyjnej i omawia wpływ różnych działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Jednym z elementów budowania marki na rynku jest zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości oraz dbanie o nieustanny jego rozwój. W pracy podjęta jest próba zobrazowania jak ważna jest jakość na całość funkcjonowania przedsiębiorstwa i jak istotne jest zaangażowanie nie tylko pracowników z działów czy komórek jakości, ale przede wszystkim wszystkich pracowników firmy i kadry zarządzającej do tego, że sprawy jakościowe powinny być jednym z kluczowych aspektów zarządzania firmą.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Halszka - 127543
dc.contributor.authorpl
Andrzejewski, Patryk
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Szopa, Andrzej - 132249
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Halszka - 127543
dc.date.accessioned
2020-07-21T23:09:54Z
dc.date.available
2020-07-21T23:09:54Z
dc.date.submittedpl
2011-10-19
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w administracji publicznej
dc.identifier.apdpl
diploma-62515-52545
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/176093
dc.subject.enpl
policy, quality, ISO
dc.subject.otherpl
polityka, jakość, ISO,
dc.titlepl
Polityka jakości a budowanie marki firmy.
dc.title.alternativepl
Quality management in company branding.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available