Marketing w Kuwejcie - analiza strategii dla produktu luksusowego

licenciate
dc.abstract.enAbstractKuwait is featured tby a desert climate, which should depict the urgency to understand and to be aware of UV radiation risks. Over the entire year, Kuwait's temeperature does not go into minus degrees, therefore the country's poluation is enormously exposed to UV- radiation. Taking daily precaution, in form of applying a sunscreen, should be necessary in order to maintain the skin healthy. The question thereby is, what kind of attitude the Kuwaiti soceity is going to show as regards sunscreen products. Consequently, the level of awareness towards UV radiation must be identified. This thesis broads the issue of launching a German sunsceen product on the Kuwaiti market (simulated). As Kuwait is accounted as the eights richest country worldwide, the classification of sunscreen product (luxury/standard) should be determined within this thesis, as the demand for luxury products could be aswell on purpose be rejected, due to own “economy-phylosophies“. - The potential of launching a German sunscreen product in Kuwait.pl
dc.abstract.plAbstrakt Po PolskuW ciagu całego roku temperatura powietrza w Kuwejcie nie spada poniżej zera dlatego tez populacja tego kraju jest ogromnie narażona na negatywne działanie promieni UV. Stosując dziennie ochronę przeciwsłoneczna w postaci kremów z filtrem, powinna stać sie niezbędna by utrzymać zdrowy stan skóry. Pozostaje pytanie jaki stosunek do aplikowania produktów ochrony przeciw promieniowaniu UV ma społeczeństwo Kuwejtu? W zwiazku z tym poziom świadomości społeczeństwa musi byc zidentyfikowany.Celem Niniejszej pracy jest zbadanie możliwości wprowadzenia na rynek Kuwejtu niemieckich produktów ochrony przeciw promieniowaniu UV ( forma symulacji). Ze względu na fakt że Kuwejt zajmuje ósme miejsce w klasyfikacji najbogatszych krajów świata, klasyfikacja produktów ( ekskluzywne/standardowe) powinna być określona w niniejszej pracy, jako możliwa do odrzucenia ze względu na własna "filozofię ekonomiczna" - możliwości ekonomiczne wprowadzenia produktów ochrony przeciw promieniowaniu UV na rynek Kuwejtupl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.authorGiacaman, Nadinepl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.reviewerJaworek, Magdalena - 173360 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T19:20:21Z
dc.date.available2020-07-26T19:20:21Z
dc.date.submitted2015-10-19pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-102236-131710pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209185
dc.languageengpl
dc.subject.enMarketing in Kuwait, Kuwaiti market, Country Analysis, satisticspl
dc.subject.plMarketing w Kuwejcie, rynek w Kuwejcie, analiza kraju, statystykipl
dc.titleMarketing w Kuwejcie - analiza strategii dla produktu luksusowegopl
dc.title.alternative"Markieting w Kuwejcie - analiza strategii dla produktu luksusowego"pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
AbstractKuwait is featured tby a desert climate, which should depict the urgency to understand and to be aware of UV radiation risks. Over the entire year, Kuwait's temeperature does not go into minus degrees, therefore the country's poluation is enormously exposed to UV- radiation. Taking daily precaution, in form of applying a sunscreen, should be necessary in order to maintain the skin healthy. The question thereby is, what kind of attitude the Kuwaiti soceity is going to show as regards sunscreen products. Consequently, the level of awareness towards UV radiation must be identified. This thesis broads the issue of launching a German sunsceen product on the Kuwaiti market (simulated). As Kuwait is accounted as the eights richest country worldwide, the classification of sunscreen product (luxury/standard) should be determined within this thesis, as the demand for luxury products could be aswell on purpose be rejected, due to own “economy-phylosophies“. - The potential of launching a German sunscreen product in Kuwait.
dc.abstract.plpl
Abstrakt Po PolskuW ciagu całego roku temperatura powietrza w Kuwejcie nie spada poniżej zera dlatego tez populacja tego kraju jest ogromnie narażona na negatywne działanie promieni UV. Stosując dziennie ochronę przeciwsłoneczna w postaci kremów z filtrem, powinna stać sie niezbędna by utrzymać zdrowy stan skóry. Pozostaje pytanie jaki stosunek do aplikowania produktów ochrony przeciw promieniowaniu UV ma społeczeństwo Kuwejtu? W zwiazku z tym poziom świadomości społeczeństwa musi byc zidentyfikowany.Celem Niniejszej pracy jest zbadanie możliwości wprowadzenia na rynek Kuwejtu niemieckich produktów ochrony przeciw promieniowaniu UV ( forma symulacji). Ze względu na fakt że Kuwejt zajmuje ósme miejsce w klasyfikacji najbogatszych krajów świata, klasyfikacja produktów ( ekskluzywne/standardowe) powinna być określona w niniejszej pracy, jako możliwa do odrzucenia ze względu na własna "filozofię ekonomiczna" - możliwości ekonomiczne wprowadzenia produktów ochrony przeciw promieniowaniu UV na rynek Kuwejtu
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.authorpl
Giacaman, Nadine
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.reviewerpl
Jaworek, Magdalena - 173360
dc.date.accessioned
2020-07-26T19:20:21Z
dc.date.available
2020-07-26T19:20:21Z
dc.date.submittedpl
2015-10-19
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-102236-131710
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209185
dc.languagepl
eng
dc.subject.enpl
Marketing in Kuwait, Kuwaiti market, Country Analysis, satistics
dc.subject.plpl
Marketing w Kuwejcie, rynek w Kuwejcie, analiza kraju, statystyki
dc.titlepl
Marketing w Kuwejcie - analiza strategii dla produktu luksusowego
dc.title.alternativepl
"Markieting w Kuwejcie - analiza strategii dla produktu luksusowego"
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
9
Views per month
Views per city
Dublin
4
Wroclaw
2
Krakow
1

No access

No Thumbnail Available