Efekt kraju pochodzenia w strategii marki

master
dc.abstract.enThe aim of the thesis is to discuss issues related to the the country of origin effect. On the basis of selected brands it shows how and in what elements they use this phenomenon. Except the preliminary theoretical considerations, the final analysis include in particular European brands, but compared with the market of the United States. In addition, the work depicts Poland as an example of a country using the country of origin effect in an interesting way. Analysis of selected cases confirmed earlier assumptions about the significance of the country of origin in the marketing actions of brands.pl
dc.abstract.plCelem pracy magisterskiej jest omówienie tematyki związanej z efektem kraju pochodzenie. Na podstawie wybranych marek pokazuje w jaki sposób oraz w jakich elementach posługują się one tym zjawiskiem. Oprócz wstępnych rozważań teoretycznych, końcowej analizie poddane zostały w szczególności marki europejskie, jednak w porównaniu z rynkiem amerykańskim. Ponadto praca przedstawia Polskę jako przykład kraju wykorzystującego efekt kraju pochodzenia w ciekawy sposób. Analiza wybranych przypadków potwierdziła wcześniejsze założenia o istotności kraju pochodzenia w działaniach marketingowych marek.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWyciślak, Sławomir - 132795 pl
dc.contributor.authorDobrowolska, Ewapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerWyciślak, Sławomir - 132795 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T14:09:07Z
dc.date.available2020-07-26T14:09:07Z
dc.date.submitted2015-07-06pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-97149-182528pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/204568
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand – marketing – marketing-mix – the country of origin effectpl
dc.subject.plefekt kraju pochodzenia – marka – marketing – marketing-mixpl
dc.titleEfekt kraju pochodzenia w strategii markipl
dc.title.alternativeThe Country of Origin Effect in Branding Strategypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the thesis is to discuss issues related to the the country of origin effect. On the basis of selected brands it shows how and in what elements they use this phenomenon. Except the preliminary theoretical considerations, the final analysis include in particular European brands, but compared with the market of the United States. In addition, the work depicts Poland as an example of a country using the country of origin effect in an interesting way. Analysis of selected cases confirmed earlier assumptions about the significance of the country of origin in the marketing actions of brands.
dc.abstract.plpl
Celem pracy magisterskiej jest omówienie tematyki związanej z efektem kraju pochodzenie. Na podstawie wybranych marek pokazuje w jaki sposób oraz w jakich elementach posługują się one tym zjawiskiem. Oprócz wstępnych rozważań teoretycznych, końcowej analizie poddane zostały w szczególności marki europejskie, jednak w porównaniu z rynkiem amerykańskim. Ponadto praca przedstawia Polskę jako przykład kraju wykorzystującego efekt kraju pochodzenia w ciekawy sposób. Analiza wybranych przypadków potwierdziła wcześniejsze założenia o istotności kraju pochodzenia w działaniach marketingowych marek.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Wyciślak, Sławomir - 132795
dc.contributor.authorpl
Dobrowolska, Ewa
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Wyciślak, Sławomir - 132795
dc.date.accessioned
2020-07-26T14:09:07Z
dc.date.available
2020-07-26T14:09:07Z
dc.date.submittedpl
2015-07-06
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-97149-182528
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/204568
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand – marketing – marketing-mix – the country of origin effect
dc.subject.plpl
efekt kraju pochodzenia – marka – marketing – marketing-mix
dc.titlepl
Efekt kraju pochodzenia w strategii marki
dc.title.alternativepl
The Country of Origin Effect in Branding Strategy
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
27
Views per month
Views per city
Warsaw
9
Wroclaw
4
Krakow
3
Dublin
2
Biała Podlaska
1
Gdynia
1
Gora Kalwaria
1
Poznan
1
Pszczyna
1

No access

No Thumbnail Available