Serwisy społecznościowe jako najważniejsze narzędzie promocji marek odzieżowych w Polsce

licenciate
dc.abstract.enThe paper discusses the issue of the operation of brand management, as well as a detailed analysis of its promotion tools. In the first part, the attention is focused on the functioning of the brand, as well as on the individual elements of public relations. Another part is associated with the topic of new media, its history, as well as numerous examples of social media platforms. The third chapter presents the results, and the conclusions of many studies on the use of new technologies and social networks by clothing brands in Poland. The work shows how much impact on brand recognition in the world has its presence in the network and skillful use of social media for promotional purposespl
dc.abstract.plW pracy omówiono zagadnienie funkcjonowania marki, zarządzania nią, a także szczegółowo przeanalizowano narzędzia jej promocji. W pierwszej części uwagę skupiono na funkcjonowaniu marki, a także na poszczególnych elementach public relations. Kolejna część związana jest przede wszystkim z tematem nowych mediów, jej historią, a także licznymi przykładami platform społecznościowych. W rozdziale trzecim przedstawiono wyniki, a na tej podstawie wnioski wielu badań na temat korzystania z nowych technologii, a także portali społecznościowych przez marki odzieżowe w Polsce. Praca pokazuje, jak wielki wpływ na rozpoznawalność marki na świecie ma jej obecność w sieci i umiejętne wykorzystanie social mediów do celów promocyjnych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.authorPrzybył, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.reviewerGroń, Krzysztof - 173354 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T22:57:29Z
dc.date.available2020-07-26T22:57:29Z
dc.date.submitted2016-07-05pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą i mediamipl
dc.identifier.apddiploma-106227-175702pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/212555
dc.languagepolpl
dc.subject.enBRAND, SOCIAL MEDIA, PUBLIC RELATIONS, FASHIONpl
dc.subject.plMARKA, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, PUBLIC RELATIONS, MODApl
dc.titleSerwisy społecznościowe jako najważniejsze narzędzie promocji marek odzieżowych w Polscepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The paper discusses the issue of the operation of brand management, as well as a detailed analysis of its promotion tools. In the first part, the attention is focused on the functioning of the brand, as well as on the individual elements of public relations. Another part is associated with the topic of new media, its history, as well as numerous examples of social media platforms. The third chapter presents the results, and the conclusions of many studies on the use of new technologies and social networks by clothing brands in Poland. The work shows how much impact on brand recognition in the world has its presence in the network and skillful use of social media for promotional purposes
dc.abstract.plpl
W pracy omówiono zagadnienie funkcjonowania marki, zarządzania nią, a także szczegółowo przeanalizowano narzędzia jej promocji. W pierwszej części uwagę skupiono na funkcjonowaniu marki, a także na poszczególnych elementach public relations. Kolejna część związana jest przede wszystkim z tematem nowych mediów, jej historią, a także licznymi przykładami platform społecznościowych. W rozdziale trzecim przedstawiono wyniki, a na tej podstawie wnioski wielu badań na temat korzystania z nowych technologii, a także portali społecznościowych przez marki odzieżowe w Polsce. Praca pokazuje, jak wielki wpływ na rozpoznawalność marki na świecie ma jej obecność w sieci i umiejętne wykorzystanie social mediów do celów promocyjnych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.authorpl
Przybył, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.reviewerpl
Groń, Krzysztof - 173354
dc.date.accessioned
2020-07-26T22:57:29Z
dc.date.available
2020-07-26T22:57:29Z
dc.date.submittedpl
2016-07-05
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą i mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-106227-175702
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/212555
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BRAND, SOCIAL MEDIA, PUBLIC RELATIONS, FASHION
dc.subject.plpl
MARKA, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, PUBLIC RELATIONS, MODA
dc.titlepl
Serwisy społecznościowe jako najważniejsze narzędzie promocji marek odzieżowych w Polsce
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
19
Views per month
Views per city
Poznan
3
Warsaw
3
Wroclaw
3
Lublin
2
Dublin
1
Gdansk
1
Izabelin C
1
Krakow
1
Nowe
1
Rzeszów
1

No access

No Thumbnail Available