Employer branding a media społecznościowe

master
dc.abstract.enCandidates are now more demanding and mobile than a few years ago. That is why employers wanting to employ the best employees decide to create their brand image and publish recruitment content on the Internet. Employer branding activities are gaining popularity in Poland, so companies are looking for better ways to interest potential job offers in their company. Users activity and possibility to create content and promote it to specific target groups in social media caused that companies decided to transfer marketing and recruitment activities to social networks.The aim of the thesis is to present how entrepreneurs apply social media in employer branding strategies. The work was based on analysis of internet marketing activities of three companies. The first and second chapters form the theoretical part of the thesis in which the basic concepts are explained. In the third part social media profiles of selected companies have been described and analyzed.pl
dc.abstract.plKandydaci są obecnie bardziej wymagający i mobilni niż kilka lat temu. Właśnie dlatego pracodawcy chcąc pozyskać jak najlepszych pracowników decydują się na kreowanie swojego wizerunku oraz publikowanie treści rekrutacyjnych w Internecie. Działania z zakresu employer brandingu zyskują coraz większą popularność także w Polsce, wobec czego przedsiębiorstwa szukają coraz lepszych sposobów na zainteresowanie potencjalnych kandydatów ofertami pracy w ich firmie. Aktywność użytkowników, możliwość tworzenia oraz promowania komunikatów skierowanych do konkretnych grup docelowych w mediach społecznościowych spowodowały, że organizacje postanowiły przenieść działania marketingowe i rekrutacyjne właśnie na portale społecznościowe.Celem pracy jest przedstawienie możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w strategiach employer brandingowych przedsiębiorców. Praca powstała w oparciu o analizę internetowych działań marketingowych trzech przedsiębiorstw. Rozdziały pierwszy i drugi stanowią część teoretyczną pracy, w której wyjaśnione zostały podstawowe pojęcia. Natomiast w trzeciej części zostały opisane oraz przeanalizowane profile w mediach społecznościowych wybranych firm.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBatorski, Jarema - 127259 pl
dc.contributor.authorSkowron, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBatorski, Jarema - 127259 pl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T19:49:24Z
dc.date.available2020-07-27T19:49:24Z
dc.date.submitted2018-10-19pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-127385-216269pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231271
dc.languagepolpl
dc.subject.enEMPLOYER BRANDING – SOCIAL MEDIA – BRAND – RECRUITMENTpl
dc.subject.plEMPLOYER BRANDING – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – MARKA - REKRUTACJApl
dc.titleEmployer branding a media społecznościowepl
dc.title.alternativeEmployer branding a social mediapl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Candidates are now more demanding and mobile than a few years ago. That is why employers wanting to employ the best employees decide to create their brand image and publish recruitment content on the Internet. Employer branding activities are gaining popularity in Poland, so companies are looking for better ways to interest potential job offers in their company. Users activity and possibility to create content and promote it to specific target groups in social media caused that companies decided to transfer marketing and recruitment activities to social networks.The aim of the thesis is to present how entrepreneurs apply social media in employer branding strategies. The work was based on analysis of internet marketing activities of three companies. The first and second chapters form the theoretical part of the thesis in which the basic concepts are explained. In the third part social media profiles of selected companies have been described and analyzed.
dc.abstract.plpl
Kandydaci są obecnie bardziej wymagający i mobilni niż kilka lat temu. Właśnie dlatego pracodawcy chcąc pozyskać jak najlepszych pracowników decydują się na kreowanie swojego wizerunku oraz publikowanie treści rekrutacyjnych w Internecie. Działania z zakresu employer brandingu zyskują coraz większą popularność także w Polsce, wobec czego przedsiębiorstwa szukają coraz lepszych sposobów na zainteresowanie potencjalnych kandydatów ofertami pracy w ich firmie. Aktywność użytkowników, możliwość tworzenia oraz promowania komunikatów skierowanych do konkretnych grup docelowych w mediach społecznościowych spowodowały, że organizacje postanowiły przenieść działania marketingowe i rekrutacyjne właśnie na portale społecznościowe.Celem pracy jest przedstawienie możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w strategiach employer brandingowych przedsiębiorców. Praca powstała w oparciu o analizę internetowych działań marketingowych trzech przedsiębiorstw. Rozdziały pierwszy i drugi stanowią część teoretyczną pracy, w której wyjaśnione zostały podstawowe pojęcia. Natomiast w trzeciej części zostały opisane oraz przeanalizowane profile w mediach społecznościowych wybranych firm.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Batorski, Jarema - 127259
dc.contributor.authorpl
Skowron, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Batorski, Jarema - 127259
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.date.accessioned
2020-07-27T19:49:24Z
dc.date.available
2020-07-27T19:49:24Z
dc.date.submittedpl
2018-10-19
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-127385-216269
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231271
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
EMPLOYER BRANDING – SOCIAL MEDIA – BRAND – RECRUITMENT
dc.subject.plpl
EMPLOYER BRANDING – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – MARKA - REKRUTACJA
dc.titlepl
Employer branding a media społecznościowe
dc.title.alternativepl
Employer branding a social media
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
55
Views per month
Views per city
Warsaw
8
Poznan
7
Krakow
6
Katowice
4
Lodz
3
Wroclaw
3
Dychow
2
Gdansk
2
Bielsko-Biala
1
Boardman
1

No access

No Thumbnail Available