Psychologiczne aspekty oddziaływania opakowań i ich znaczenie w strategii firmy.

licenciate
dc.abstract.enThis work is a compendium about the role played by packaging in daily choices, how much affect the senses of potential buyer through its functions and psychological aspects. This work was the subject of a presentation of the packaging in the marketplace, the role they play in the process of purchasing decisions and the importance they represent in the company's strategy. We found that there is great marketing tool which is used by manufacturers to handle consumer choice. It requires constant research and improvement needs of consument, which have to be up to date with the prevailing market trends.pl
dc.abstract.plPraca stanowi kompedium wiedzy na temat tego, jak wielką role odgrywa opakowanie w codziennych wyborach zakupowych, jak bardzo oddziałowuje na zmysły potencjalnego nabywcy poprzez swoje funkcje oraz aspekty psychologiczne. Przedmiotem pracy było przedstawienie opakowań funkcjonujących na rynku, roli jaką odgrywają w procesie decyzji zakupowych oraz znaczeniu jakie stanowią w strategii firmy. Okazało się że są ogromnym narzędziem marketingowym, który jest przez producentów wykorzystywany do manipulacji wyborów konsumentów. Wymagają ciągłego badania potrzeb konsumenta i udoskonalania aby były aktualne z panującymi trendami na rynku.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorDalkiewicz, Adriannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T23:52:25Z
dc.date.available2020-07-26T23:52:25Z
dc.date.submitted2016-06-28pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-107105-176251pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213409
dc.languagepolpl
dc.subject.endownsizing , consumer , marketing , packaging, 5P.pl
dc.subject.pldownsizing, konsument, marketing, opakowanie, 5P.pl
dc.titlePsychologiczne aspekty oddziaływania opakowań i ich znaczenie w strategii firmy.pl
dc.title.alternativePsychological aspects of the impact of packaging and their importance in the company's strategy.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This work is a compendium about the role played by packaging in daily choices, how much affect the senses of potential buyer through its functions and psychological aspects. This work was the subject of a presentation of the packaging in the marketplace, the role they play in the process of purchasing decisions and the importance they represent in the company's strategy. We found that there is great marketing tool which is used by manufacturers to handle consumer choice. It requires constant research and improvement needs of consument, which have to be up to date with the prevailing market trends.
dc.abstract.plpl
Praca stanowi kompedium wiedzy na temat tego, jak wielką role odgrywa opakowanie w codziennych wyborach zakupowych, jak bardzo oddziałowuje na zmysły potencjalnego nabywcy poprzez swoje funkcje oraz aspekty psychologiczne. Przedmiotem pracy było przedstawienie opakowań funkcjonujących na rynku, roli jaką odgrywają w procesie decyzji zakupowych oraz znaczeniu jakie stanowią w strategii firmy. Okazało się że są ogromnym narzędziem marketingowym, który jest przez producentów wykorzystywany do manipulacji wyborów konsumentów. Wymagają ciągłego badania potrzeb konsumenta i udoskonalania aby były aktualne z panującymi trendami na rynku.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Dalkiewicz, Adrianna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-26T23:52:25Z
dc.date.available
2020-07-26T23:52:25Z
dc.date.submittedpl
2016-06-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-107105-176251
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213409
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
downsizing , consumer , marketing , packaging, 5P.
dc.subject.plpl
downsizing, konsument, marketing, opakowanie, 5P.
dc.titlepl
Psychologiczne aspekty oddziaływania opakowań i ich znaczenie w strategii firmy.
dc.title.alternativepl
Psychological aspects of the impact of packaging and their importance in the company's strategy.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
42
Views per month
Views per city
Poznan
7
Bielany Wroclawskie
5
Suwałki
4
Skierniewice
3
Warsaw
3
Wroclaw
3
Częstochowa
2
Dublin
2
Gdansk
2
Wołomin
2

No access

No Thumbnail Available