Medialne odzwierciedlenia powieści Dana Browna "Anioły i Demony" oraz "Kod Leonarda da Vinci". Działania marketingowe wydawnictwa, a publikacje prasowe jako skuteczna forma promocji

master
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991 pl
dc.contributor.authorWojdyła, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWolny-Zmorzyński, Kazimierz - 132728 pl
dc.contributor.reviewerLisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991 pl
dc.date.accessioned2020-07-13T18:58:49Z
dc.date.available2020-07-13T18:58:49Z
dc.date.submitted2010-10-06pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-51099-105306pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/167387
dc.titleMedialne odzwierciedlenia powieści Dana Browna "Anioły i Demony" oraz "Kod Leonarda da Vinci". Działania marketingowe wydawnictwa, a publikacje prasowe jako skuteczna forma promocjipl
dc.title.alternativeThe novels by Dan Brown "Angels and Demons" and "The Da Vinci Code" in the mass media. The publisher's marketing activity versus the press publication as a effective form of promotionpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991
dc.contributor.authorpl
Wojdyła, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wolny-Zmorzyński, Kazimierz - 132728
dc.contributor.reviewerpl
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991
dc.date.accessioned
2020-07-13T18:58:49Z
dc.date.available
2020-07-13T18:58:49Z
dc.date.submittedpl
2010-10-06
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-51099-105306
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/167387
dc.titlepl
Medialne odzwierciedlenia powieści Dana Browna "Anioły i Demony" oraz "Kod Leonarda da Vinci". Działania marketingowe wydawnictwa, a publikacje prasowe jako skuteczna forma promocji
dc.title.alternativepl
The novels by Dan Brown "Angels and Demons" and "The Da Vinci Code" in the mass media. The publisher's marketing activity versus the press publication as a effective form of promotion
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
11
Views per month
Views per city
Krakow
3
Olsztyn
2
Sofia
2
Wroclaw
2
Dublin
1
Torun
1

No access

No Thumbnail Available