Wpływ wykluczenia cyfrowego na postrzeganą skuteczność reklamy internetowej.

master
dc.abstract.enThe work analyzes the impact of the digital divide on the perceived effectiveness of online advertising using analytical techniques such as model PLSPM and statistical tests. In the theoretical part of the work focuses first on the aspects of the development of the Internet in Poland, the specifics of online advertising to finally go to the issues of digital exclusion and its relationship with social exclusion in the general sense. The third chapter is made literature review concerning both the digital divide, and Internet advertising.In the section on own research is the research methodology and results, in large part founded confirming earlier hypotheses.Last - the fifth chapter is a brief summary of the results of research.pl
dc.abstract.plPraca analizuje wpływ wykluczenia cyfrowego na postrzeganą skuteczność reklamy internetowej przy pomocy takich technik analitycznych jak model PLSPM oraz testy statystyczne. W części teoretycznej praca skupia się najpierw na aspektach rozwoju sieci internetowej w Polsce, specyfice reklamy internetowej, by wreszcie przejść do zagadnień związanych z wykluczeniem cyfrowym i jego relacją z wykluczeniem społecznym w ogólnym rozumieniu. W rozdziale trzecim zostaje dokonany przegląd literaturowy dotyczący zarówno wykluczenia cyfrowego, jak i reklamy internetowej.W części dotyczącej badań własnych przedstawiona zostaje metodologia badań oraz ich wyniki, w dużej części potwierdzające założone wcześniej hipotezy badawcze. Ostatni – piąty rozdział to krótkie podsumowanie uzyskanych rezultatów badań.pl
dc.affiliationWydział Filozoficznypl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSagan, Adam - 131779 pl
dc.contributor.authorSkublikowska, Sarapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WF5pl
dc.contributor.reviewerSagan, Adam - 131779 pl
dc.contributor.reviewerCzarnik, Szymon - 161426 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T23:49:37Z
dc.date.available2020-07-26T23:49:37Z
dc.date.submitted2016-07-05pl
dc.fieldofstudysocjologiapl
dc.fieldofstudykomunikowanie we współczesnym społeczeństwiepl
dc.identifier.apddiploma-107060-146707pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213365
dc.languagepolpl
dc.subject.endigital divideInternet advertisingthe effectiveness of online advertisingInternet networkpl
dc.subject.plwykluczenie cyfrowereklama internetowaskuteczność reklamy internetowejsieć internetowapl
dc.titleWpływ wykluczenia cyfrowego na postrzeganą skuteczność reklamy internetowej.pl
dc.title.alternativeThe impact of the digital divide on the perceived effectiveness of online advertising.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work analyzes the impact of the digital divide on the perceived effectiveness of online advertising using analytical techniques such as model PLSPM and statistical tests. In the theoretical part of the work focuses first on the aspects of the development of the Internet in Poland, the specifics of online advertising to finally go to the issues of digital exclusion and its relationship with social exclusion in the general sense. The third chapter is made literature review concerning both the digital divide, and Internet advertising.In the section on own research is the research methodology and results, in large part founded confirming earlier hypotheses.Last - the fifth chapter is a brief summary of the results of research.
dc.abstract.plpl
Praca analizuje wpływ wykluczenia cyfrowego na postrzeganą skuteczność reklamy internetowej przy pomocy takich technik analitycznych jak model PLSPM oraz testy statystyczne. W części teoretycznej praca skupia się najpierw na aspektach rozwoju sieci internetowej w Polsce, specyfice reklamy internetowej, by wreszcie przejść do zagadnień związanych z wykluczeniem cyfrowym i jego relacją z wykluczeniem społecznym w ogólnym rozumieniu. W rozdziale trzecim zostaje dokonany przegląd literaturowy dotyczący zarówno wykluczenia cyfrowego, jak i reklamy internetowej.W części dotyczącej badań własnych przedstawiona zostaje metodologia badań oraz ich wyniki, w dużej części potwierdzające założone wcześniej hipotezy badawcze. Ostatni – piąty rozdział to krótkie podsumowanie uzyskanych rezultatów badań.
dc.affiliationpl
Wydział Filozoficzny
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Sagan, Adam - 131779
dc.contributor.authorpl
Skublikowska, Sara
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WF5
dc.contributor.reviewerpl
Sagan, Adam - 131779
dc.contributor.reviewerpl
Czarnik, Szymon - 161426
dc.date.accessioned
2020-07-26T23:49:37Z
dc.date.available
2020-07-26T23:49:37Z
dc.date.submittedpl
2016-07-05
dc.fieldofstudypl
socjologia
dc.fieldofstudypl
komunikowanie we współczesnym społeczeństwie
dc.identifier.apdpl
diploma-107060-146707
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213365
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
digital divideInternet advertisingthe effectiveness of online advertisingInternet network
dc.subject.plpl
wykluczenie cyfrowereklama internetowaskuteczność reklamy internetowejsieć internetowa
dc.titlepl
Wpływ wykluczenia cyfrowego na postrzeganą skuteczność reklamy internetowej.
dc.title.alternativepl
The impact of the digital divide on the perceived effectiveness of online advertising.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
2
Views per month
Views per city
Bydgoszcz
1

No access

No Thumbnail Available