Moda i podróbki : funkcjonowanie rynku podrabianych produktów w Polsce i na świecie : analiza zjawiska

2016
journal article
article
dc.abstract.enThe trade in counterfeit products is liable to multibillion-dollar losses of private entrepreneurs, national governments, and society. The aim of the article is to present theory and research on the sale of counterfeit together with an analysis of statistics and media coverage as an attempt to determine how Polish consumers perceive this problem.pl
dc.abstract.plHandel podrabianymi produktami naraża na wielomiliardowe straty prywatnych przedsiębiorców, rządy poszczególnych państw i społeczeństwa. Celem artykułu jest prezentacja teorii oraz badań dotyczących sprzedaży podróbek wraz z analizą statystyk i przekazów medialnych jako próbą określenia, w jaki sposób polscy konsumenci postrzegają ten problem.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.authorWójciak, Michał - 118814 pl
dc.date.accession2020-02-04pl
dc.date.accessioned2016-10-01T10:45:42Z
dc.date.available2016-10-01T10:45:42Z
dc.date.issued2016pl
dc.date.openaccess6
dc.description.accesstimepo opublikowaniu
dc.description.additionalBibliogr. s. 130-133pl
dc.description.number2 (34)pl
dc.description.physical121-133pl
dc.description.publication0,7pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.doi10.4467/20843968ZP.16.010.5173pl
dc.identifier.eissn2084-3968pl
dc.identifier.issn1896-0200pl
dc.identifier.projectROD UJ / Ppl
dc.identifier.urihttp://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/31075
dc.identifier.weblinkhttp://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-Publiczne/2016/Zarzadzanie-Publiczne-2-2016/art/7654/pl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.rightsDozwolony użytek utworów chronionych*
dc.rights.licenceOTHER
dc.rights.urihttp://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf*
dc.share.typeotwarte czasopismo
dc.subject.encounterfeitspl
dc.subject.enfashionpl
dc.subject.enprestigepl
dc.subject.enluxury goodspl
dc.subject.enlawpl
dc.subject.plpodróbkipl
dc.subject.plmodapl
dc.subject.plprestiżpl
dc.subject.pldobra luksusowepl
dc.subject.plprawopl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleModa i podróbki : funkcjonowanie rynku podrabianych produktów w Polsce i na świecie : analiza zjawiskapl
dc.title.alternativeFashion and counterfeits : the market of counterfeit products in Poland and in the world : describing the phenomenonpl
dc.title.journalZarządzanie Publiczne. Zeszyty Naukowe Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiegopl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The trade in counterfeit products is liable to multibillion-dollar losses of private entrepreneurs, national governments, and society. The aim of the article is to present theory and research on the sale of counterfeit together with an analysis of statistics and media coverage as an attempt to determine how Polish consumers perceive this problem.
dc.abstract.plpl
Handel podrabianymi produktami naraża na wielomiliardowe straty prywatnych przedsiębiorców, rządy poszczególnych państw i społeczeństwa. Celem artykułu jest prezentacja teorii oraz badań dotyczących sprzedaży podróbek wraz z analizą statystyk i przekazów medialnych jako próbą określenia, w jaki sposób polscy konsumenci postrzegają ten problem.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.authorpl
Wójciak, Michał - 118814
dc.date.accessionpl
2020-02-04
dc.date.accessioned
2016-10-01T10:45:42Z
dc.date.available
2016-10-01T10:45:42Z
dc.date.issuedpl
2016
dc.date.openaccess
6
dc.description.accesstime
po opublikowaniu
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 130-133
dc.description.numberpl
2 (34)
dc.description.physicalpl
121-133
dc.description.publicationpl
0,7
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.doipl
10.4467/20843968ZP.16.010.5173
dc.identifier.eissnpl
2084-3968
dc.identifier.issnpl
1896-0200
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / P
dc.identifier.uri
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/31075
dc.identifier.weblinkpl
http://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-Publiczne/2016/Zarzadzanie-Publiczne-2-2016/art/7654/
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.rights*
Dozwolony użytek utworów chronionych
dc.rights.licence
OTHER
dc.rights.uri*
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
dc.share.type
otwarte czasopismo
dc.subject.enpl
counterfeits
dc.subject.enpl
fashion
dc.subject.enpl
prestige
dc.subject.enpl
luxury goods
dc.subject.enpl
law
dc.subject.plpl
podróbki
dc.subject.plpl
moda
dc.subject.plpl
prestiż
dc.subject.plpl
dobra luksusowe
dc.subject.plpl
prawo
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Moda i podróbki : funkcjonowanie rynku podrabianych produktów w Polsce i na świecie : analiza zjawiska
dc.title.alternativepl
Fashion and counterfeits : the market of counterfeit products in Poland and in the world : describing the phenomenon
dc.title.journalpl
Zarządzanie Publiczne. Zeszyty Naukowe Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
11
Views per month
Views per city
Warsaw
4
Katowice
1
Krakow
1
Oświęcim
1
Downloads
wojciak_moda_i_podrobki_funkcjonowanie_rynku_2016.odt
34
wojciak_moda_i_podrobki_funkcjonowanie_rynku_2016.pdf
10