Eksponowanie prywatności jako narzędzie zarządzania wizerunkiem medialnym. Analiza zagadnienia na przykładzie rodziny Kardashian

licenciate
dc.abstract.enOver the years it is more and more common to expose privacy in media. The society willingly shares their private life on social media and it is also common with celebrities. It is possible to gain more fans or develop career through sharing privacy. The aim of the study is to explain in what way exposure of privacy in media affects shaping media image. This problem will be examined, while looking into the Kardashian’s Family. Therefore, the author has set following questions as the basis of the theme: What is the purpose of sharing privacy in media? How did Kardashian Family manage and how are they managing their image now and what is the effect of it (based on that family)? Qualitative research methods include content analysis.pl
dc.abstract.plWraz z upływem lat coraz powszechniejsze stało się ukazywanie prywatności w mediach. Społeczeństwo chętnie dzieli się swoim życiem prywatnym i tyczy się to również celebrytów. Poprzez eksponowanie prywatności możliwe jest powiększenie grona fanów oraz ogólny rozwój kariery. Celem niniejszej pracy licencjackiej jest wyjaśnienie, w jaki sposób eksponowanie prywatności w mediach wpływa na kształtowanie wizerunku medialnego. Zagadnienie rozpatrywane jest na przykładzie rodziny Kardashian. W związku z tym, autor postawił następujące pytania badawcze: jaki jest cel eksponowania prywatności w mediach? Jak rodzina Kardashian zarządzała i obecnie zarządza swoim wizerunkiem oraz jaki skutek przynosi eksponowanie prywatności w mediach (na omawianym przykładzie)? W pracy zastosowane zostały jakościowe metody badawcze.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorPopiołek, Malwinapl
dc.contributor.authorKras, Jakubpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPopiołek, Malwinapl
dc.contributor.reviewerModzelewska, Annapl
dc.date.accessioned2020-07-27T19:57:57Z
dc.date.available2020-07-27T19:57:57Z
dc.date.submitted2018-10-19pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-127529-210192pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231404
dc.languagepolpl
dc.subject.enIMAGE – PRIVACY – MEDIA – IMAGE MANAGEMENTpl
dc.subject.plWIZERUNEK – PRYWATNOŚĆ – MEDIA – ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEMpl
dc.titleEksponowanie prywatności jako narzędzie zarządzania wizerunkiem medialnym. Analiza zagadnienia na przykładzie rodziny Kardashianpl
dc.title.alternativeExposure of privacy as a form of image management in media. Analysis of the issue on the example of the Kardashian familypl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Over the years it is more and more common to expose privacy in media. The society willingly shares their private life on social media and it is also common with celebrities. It is possible to gain more fans or develop career through sharing privacy. The aim of the study is to explain in what way exposure of privacy in media affects shaping media image. This problem will be examined, while looking into the Kardashian’s Family. Therefore, the author has set following questions as the basis of the theme: What is the purpose of sharing privacy in media? How did Kardashian Family manage and how are they managing their image now and what is the effect of it (based on that family)? Qualitative research methods include content analysis.
dc.abstract.plpl
Wraz z upływem lat coraz powszechniejsze stało się ukazywanie prywatności w mediach. Społeczeństwo chętnie dzieli się swoim życiem prywatnym i tyczy się to również celebrytów. Poprzez eksponowanie prywatności możliwe jest powiększenie grona fanów oraz ogólny rozwój kariery. Celem niniejszej pracy licencjackiej jest wyjaśnienie, w jaki sposób eksponowanie prywatności w mediach wpływa na kształtowanie wizerunku medialnego. Zagadnienie rozpatrywane jest na przykładzie rodziny Kardashian. W związku z tym, autor postawił następujące pytania badawcze: jaki jest cel eksponowania prywatności w mediach? Jak rodzina Kardashian zarządzała i obecnie zarządza swoim wizerunkiem oraz jaki skutek przynosi eksponowanie prywatności w mediach (na omawianym przykładzie)? W pracy zastosowane zostały jakościowe metody badawcze.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Popiołek, Malwina
dc.contributor.authorpl
Kras, Jakub
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Popiołek, Malwina
dc.contributor.reviewerpl
Modzelewska, Anna
dc.date.accessioned
2020-07-27T19:57:57Z
dc.date.available
2020-07-27T19:57:57Z
dc.date.submittedpl
2018-10-19
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-127529-210192
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231404
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
IMAGE – PRIVACY – MEDIA – IMAGE MANAGEMENT
dc.subject.plpl
WIZERUNEK – PRYWATNOŚĆ – MEDIA – ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM
dc.titlepl
Eksponowanie prywatności jako narzędzie zarządzania wizerunkiem medialnym. Analiza zagadnienia na przykładzie rodziny Kardashian
dc.title.alternativepl
Exposure of privacy as a form of image management in media. Analysis of the issue on the example of the Kardashian family
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
3
Views per month
Views per city
Bydgoszcz
1
Warsaw
1
Wisznice
1

No access

No Thumbnail Available