" Działania marketingowe firm w nowych mediach "

master
dc.abstract.enMarketing based on modern media focuses on promoting brands andselling products and services mainly via the Internet. The power of new mediait is noticeable in the marketing message channeled through numerous channelscommunication to customers as well as to the broad consumer masses. The purpose of the researchtheir own is to familiarize yourself with the issue of new media and to examine opinions on the activitiesmarketing with their use in the group of respondents. Two methods were used in the workresearch, where a review of the literature on the subject served as the basis for the collectioninformation on the issue of new media and their marketing activitiesuse. In turn, a diagnostic survey was used to create the partpractical work.pl
dc.abstract.plMarketing oparty o nowoczesne media koncentruje się na promowaniu marek oraz sprzedaży produktów i usług głównie za pośrednictwem internetu. Siła nowych mediów dostrzegalna jest w przekazie marketingowym kierowanym poprzez liczne kanały komunikacyjne do klientów, a także do szerokich mas konsumenckich. Celem badań własnych jest przybliżenie zagadnienia nowych mediów oraz zbadanie opinii na temat działań marketingowych z ich użyciem w grupie respondentów. W pracy zastosowano dwie metody badawcze, gdzie przegląd literatury przedmiotu posłużył jako podstawa do zbierania informacji na temat zagadnienia nowych mediów oraz działań marketingowych z ich wykorzystaniem. Z kolei sondaż diagnostyczny zastosowano dla stworzenia części praktycznej pracypl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorOwsianka, Anetapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2022-10-31T22:38:08Z
dc.date.available2022-10-31T22:38:08Z
dc.date.submitted2022-10-28pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-157033-297230pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/303054
dc.languagepolpl
dc.subject.enNew media, marketing, marketing message.pl
dc.subject.plNowe media, marketing, przekaz marketingowy.pl
dc.title" Działania marketingowe firm w nowych mediach "pl
dc.title.alternative"Marketing activities of companies in new media"pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Marketing based on modern media focuses on promoting brands andselling products and services mainly via the Internet. The power of new mediait is noticeable in the marketing message channeled through numerous channelscommunication to customers as well as to the broad consumer masses. The purpose of the researchtheir own is to familiarize yourself with the issue of new media and to examine opinions on the activitiesmarketing with their use in the group of respondents. Two methods were used in the workresearch, where a review of the literature on the subject served as the basis for the collectioninformation on the issue of new media and their marketing activitiesuse. In turn, a diagnostic survey was used to create the partpractical work.
dc.abstract.plpl
Marketing oparty o nowoczesne media koncentruje się na promowaniu marek oraz sprzedaży produktów i usług głównie za pośrednictwem internetu. Siła nowych mediów dostrzegalna jest w przekazie marketingowym kierowanym poprzez liczne kanały komunikacyjne do klientów, a także do szerokich mas konsumenckich. Celem badań własnych jest przybliżenie zagadnienia nowych mediów oraz zbadanie opinii na temat działań marketingowych z ich użyciem w grupie respondentów. W pracy zastosowano dwie metody badawcze, gdzie przegląd literatury przedmiotu posłużył jako podstawa do zbierania informacji na temat zagadnienia nowych mediów oraz działań marketingowych z ich wykorzystaniem. Z kolei sondaż diagnostyczny zastosowano dla stworzenia części praktycznej pracy
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Owsianka, Aneta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2022-10-31T22:38:08Z
dc.date.available
2022-10-31T22:38:08Z
dc.date.submittedpl
2022-10-28
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-157033-297230
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/303054
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
New media, marketing, marketing message.
dc.subject.plpl
Nowe media, marketing, przekaz marketingowy.
dc.titlepl
" Działania marketingowe firm w nowych mediach "
dc.title.alternativepl
"Marketing activities of companies in new media"
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available
Collections