Budowanie wizerunku marki na przykładzie luksusowych marek zegarków

licenciate
dc.abstract.enThe thesis describes how to build a brand image of luxury watches, describes the basic concepts and tools related to building a brand image, describes the characteristics of luxury brands, as well as the watch market and trends occurring in different periods of the watchmaking industry, as well as the latest trends and decisions taken by specific companies over the years and their effect and the way of adapting to the needs of consumers and the evaluation of these activities in the perspective of when they were undertaken. The sources for the work include scientific books, reviews, and also individual studies, additionally, the work contains data based on own questionnaire research.pl
dc.abstract.plPraca opisuje sposób w jaki można zbudować wizerunek marki luksusowych zegarków, opisuje podstawowe pojęcia i narzędzia związane z budowaniem wizerunku marki, opisuje charakterystykę marek luksusowych, a także rynek zegarków oraz tendencje występujące w różnych okresach istnienia branży zegarmistrzowskiej, a także najnowsze trendy jak i również decyzje podejmowane przez konkretne firmy na przestrzeni lat oraz ich efekt oraz sposób dostosowywania się do potrzeb konsumentów oraz ocenę tych działań z perspektywy czasu kiedy były podejmowane. Źródła do pracy to zarówno książki naukowe, prace przeglądowe i również pojedyncze badania, dodatkowo praca zawiera dane oparte o własne badania ankietowe.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorKrzak, Marcelpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerKuźniarska, Anetapl
dc.date.accessioned2022-07-18T21:50:53Z
dc.date.available2022-07-18T21:50:53Z
dc.date.submitted2022-07-14pl
dc.fieldofstudyzarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-158472-275631pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/297523
dc.languagepolpl
dc.subject.enimage - brand - luxury - watchmaking - managementpl
dc.subject.plwizerunek - marka - luksusowa - zegarmistrzostwo - zarządzaniepl
dc.titleBudowanie wizerunku marki na przykładzie luksusowych marek zegarkówpl
dc.title.alternativeBuilding a brand image on the example of luxury watch brandspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis describes how to build a brand image of luxury watches, describes the basic concepts and tools related to building a brand image, describes the characteristics of luxury brands, as well as the watch market and trends occurring in different periods of the watchmaking industry, as well as the latest trends and decisions taken by specific companies over the years and their effect and the way of adapting to the needs of consumers and the evaluation of these activities in the perspective of when they were undertaken. The sources for the work include scientific books, reviews, and also individual studies, additionally, the work contains data based on own questionnaire research.
dc.abstract.plpl
Praca opisuje sposób w jaki można zbudować wizerunek marki luksusowych zegarków, opisuje podstawowe pojęcia i narzędzia związane z budowaniem wizerunku marki, opisuje charakterystykę marek luksusowych, a także rynek zegarków oraz tendencje występujące w różnych okresach istnienia branży zegarmistrzowskiej, a także najnowsze trendy jak i również decyzje podejmowane przez konkretne firmy na przestrzeni lat oraz ich efekt oraz sposób dostosowywania się do potrzeb konsumentów oraz ocenę tych działań z perspektywy czasu kiedy były podejmowane. Źródła do pracy to zarówno książki naukowe, prace przeglądowe i również pojedyncze badania, dodatkowo praca zawiera dane oparte o własne badania ankietowe.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Krzak, Marcel
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Kuźniarska, Aneta
dc.date.accessioned
2022-07-18T21:50:53Z
dc.date.available
2022-07-18T21:50:53Z
dc.date.submittedpl
2022-07-14
dc.fieldofstudypl
zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-158472-275631
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/297523
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
image - brand - luxury - watchmaking - management
dc.subject.plpl
wizerunek - marka - luksusowa - zegarmistrzostwo - zarządzanie
dc.titlepl
Budowanie wizerunku marki na przykładzie luksusowych marek zegarków
dc.title.alternativepl
Building a brand image on the example of luxury watch brands
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
13
Views per month
Views per city
Poznan
3
Bydgoszcz
1
Chrzanów
1
Gdansk
1
Gliwice
1
Lodz
1
Ostrów Wielkopolski
1
Tomaszów Mazowiecki
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available